spatiotecte
Professional
- Učlanjen(a)
- 09.02.2007.
- Poruke
- 15.455
- Pohvaljen
- 17.603
Ovo neki studenti precrtavali u CAD projekat Imre Farkasa.
Prosto se pitam kakve su to kotve bile u ovako tankom krovu? I zašto nisu otvorili da pregledaju krajnju desnu kotvu, kada je ta zatega jedina ostala? To je jedino ostalo kako je bilo.Da i to sve pozicije sajli osim krajnjih
Шта ће да раде две недеље...Nepomenik je na konferenciji upravo izjavio da je otvaranje subotičke pruge pomereno za 8. decembar.
Bolje da preoru sve, zar ne?Cekaju bolesnici 40 dana okruglo od nesrece
Cekaju bolesnici 40 dana okruglo od nesrece
Шта је испод па да толико потоне?Ž. S. Petrovaradin
Pogledajte prilog 220380
Ne znam stvarno.Шта је испод па да толико потоне?
U ovoj emisiji arhitekta kaže da je nadstrešnica kontrateg za krov, a građevinac kaže da može da bude, ali ne mora da znači, odnosno, da se to ne može sigurno znati bez uvida u tehničku dokumentaciju originalnog projekta. Na kraju građevinac kaže da čak i ako dokumentacija pokaže da je nadstrešnica bila kontrateg za krov, da to neće uticati da se testerasti krov uruši, naročito ne odjednom i bez ikakvih naznaka kao nadstrešnica.
U ovoj emisiji arhitekta kaže da je nadstrešnica kontrateg za krov, a građevinac kaže da može da bude, ali ne mora da znači, odnosno, da se to ne može sigurno znati bez uvida u tehničku dokumentaciju originalnog projekta. Na kraju građevinac kaže da čak i ako dokumentacija pokaže da je nadstrešnica bila kontrateg za krov, da to neće uticati da se testerasti krov uruši, naročito ne odjednom i bez ikakvih naznaka kao nadstrešnica.
Pre desetak dana arhitekta Maldini je rekao da nema šanse da je nadstrešnica kontrateg za krov i da je ostatak objekta i bez nadstrešnice bezbedan, a u Oko magazinu ovaj kolega arhitekta mu kontrira.
Sve u svemu, ništa se tu ne zna, a neki od stručnjaka kojima mi laici treba da verujemo se baš zaleću sa zaključcima i zbunjuju javnost. Mislim da se o strukturnoj ulozi nadstrešnice ne raspravlja dovoljno na forumu, po mom mišljenju to je jako važna tema jer među nama ima dosta putnika koji su koristili i koristiće ovu železničku stanicu kada (ako) se ponovo otvori i ne bi niko od nas trebalo da brine da će nam se krov obrušiti na glavu jer više nema nadstrešnice koja ga je držala u balansu (ako ga je uopšte držala).
O strukturnoj ulozi nadatrešnice ne možemo raspravljati, možemo samo da palamudimo kao pomenute arhitekte s obzirom na to da nemamo uvid u Farkašev projekat.U ovoj emisiji arhitekta kaže da je nadstrešnica kontrateg za krov, a građevinac kaže da može da bude, ali ne mora da znači, odnosno, da se to ne može sigurno znati bez uvida u tehničku dokumentaciju originalnog projekta. Na kraju građevinac kaže da čak i ako dokumentacija pokaže da je nadstrešnica bila kontrateg za krov, da to neće uticati da se testerasti krov uruši, naročito ne odjednom i bez ikakvih naznaka kao nadstrešnica.
Pre desetak dana arhitekta Maldini je rekao da nema šanse da je nadstrešnica kontrateg za krov i da je ostatak objekta i bez nadstrešnice bezbedan, a u Oko magazinu ovaj kolega arhitekta mu kontrira.
Sve u svemu, ništa se tu ne zna, a neki od stručnjaka kojima mi laici treba da verujemo se baš zaleću sa zaključcima i zbunjuju javnost. Mislim da se o strukturnoj ulozi nadstrešnice ne raspravlja dovoljno na forumu, po mom mišljenju to je jako važna tema jer među nama ima dosta putnika koji su koristili i koristiće ovu železničku stanicu kada (ako) se ponovo otvori i ne bi niko od nas trebalo da brine da će nam se krov obrušiti na glavu jer više nema nadstrešnice koja ga je držala u balansu (ako ga je uopšte držala).
Иста оваква рупа тј. улегнуће постоји на перону у Сремским Карловцима. Више пута сам исту пријављивао али и даље стоји тако. Ту и није потребна велика поправка до једна или две канте шљунка и да се бехатон врати на место. Но, изгледа нема ко то да уради јер Инфраструктура нема своју службу за одржавање зграда.Ž. S. Petrovaradin
Pogledajte prilog 220380
Stariji se sećaju da je nekada postojala Sekcija za zgrade, samo ime joj govori čime se bavila. Onda su saobraćajci krenuli da se igraju restruktuiranja i organizacije i razje*******ali su tu org. jedinicu bez ideje šta i kako sa zgradama. Zgrade su danas osnovno sredstvo SP-a.Иста оваква рупа тј. улегнуће постоји на перону у Сремским Карловцима. Више пута сам исту пријављивао али и даље стоји тако. Ту и није потребна велика поправка до једна или две канте шљунка и да се бехатон врати на место. Но, изгледа нема ко то да уради јер Инфраструктура нема своју службу за одржавање зграда.
Што се тиче надстрешнице и крова, верујем да има улогу у статичком систему конструкције крова. Да нема, вероватно би испод имала стубове да је држе.
Мишљења сам да кров превентивно треба обезбедити од самоурушавања, па нека се на миру испитује који је његов стварни статички систем и да ли може да се уруши или не.
Гледајући свуда по свету, то се тако ради. Градилиште се затвори, потенцијално опасне ствари се обезбеде од урушавања, а сви у ланцу одговорних буду приведени одмах након несреће да не утичу на сведоке и доказе!
Код нас је, нажалост, све контра. Натежу се две и по недеље да дају оставке и то све под притиском народа. Мучно и за гледање и слушање.
zemljaШта је испод па да толико потоне?
U ovoj zemlji se nikad nista ne zna.U ovoj emisiji arhitekta kaže da je nadstrešnica kontrateg za krov, a građevinac kaže da može da bude, ali ne mora da znači, odnosno, da se to ne može sigurno znati bez uvida u tehničku dokumentaciju originalnog projekta. Na kraju građevinac kaže da čak i ako dokumentacija pokaže da je nadstrešnica bila kontrateg za krov, da to neće uticati da se testerasti krov uruši, naročito ne odjednom i bez ikakvih naznaka kao nadstrešnica.
Pre desetak dana arhitekta Maldini je rekao da nema šanse da je nadstrešnica kontrateg za krov i da je ostatak objekta i bez nadstrešnice bezbedan, a u Oko magazinu ovaj kolega arhitekta mu kontrira.
Sve u svemu, ništa se tu ne zna, a neki od stručnjaka kojima mi laici treba da verujemo se baš zaleću sa zaključcima i zbunjuju javnost. Mislim da se o strukturnoj ulozi nadstrešnice ne raspravlja dovoljno na forumu, po mom mišljenju to je jako važna tema jer među nama ima dosta putnika koji su koristili i koristiće ovu železničku stanicu kada (ako) se ponovo otvori i ne bi niko od nas trebalo da brine da će nam se krov obrušiti na glavu jer više nema nadstrešnice koja ga je držala u balansu (ako ga je uopšte držala).
Bolje da preoru sve, zar ne?
Pa ovo kako je krenulo bolje da preoru sve. Ali ne samo zeleznicu nego sve sto su takli od kad su dosli na vlastŽ. S. Petrovaradin
Pogledajte prilog 220380
Ja ne verujem ni nadleznim organima. Nisam ni ranije ali im tek sad ne verujem. Mozda cak vise verujem Maldiniju i Sarovicu za kocke nego tuzilastvu koje je korumpirano u potpunosti. Mogu sad da naprave 1000000 km autoputa i da imamo TGV ako je SNS na vlasti ja cu se ponasati kao da je sve napravljeno od kartona!U ovoj emisiji arhitekta kaže da je nadstrešnica kontrateg za krov, a građevinac kaže da može da bude, ali ne mora da znači, odnosno, da se to ne može sigurno znati bez uvida u tehničku dokumentaciju originalnog projekta. Na kraju građevinac kaže da čak i ako dokumentacija pokaže da je nadstrešnica bila kontrateg za krov, da to neće uticati da se testerasti krov uruši, naročito ne odjednom i bez ikakvih naznaka kao nadstrešnica.
Pre desetak dana arhitekta Maldini je rekao da nema šanse da je nadstrešnica kontrateg za krov i da je ostatak objekta i bez nadstrešnice bezbedan, a u Oko magazinu ovaj kolega arhitekta mu kontrira.
Sve u svemu, ništa se tu ne zna, a neki od stručnjaka kojima mi laici treba da verujemo se baš zaleću sa zaključcima i zbunjuju javnost. Mislim da se o strukturnoj ulozi nadstrešnice ne raspravlja dovoljno na forumu, po mom mišljenju to je jako važna tema jer među nama ima dosta putnika koji su koristili i koristiće ovu železničku stanicu kada (ako) se ponovo otvori i ne bi niko od nas trebalo da brine da će nam se krov obrušiti na glavu jer više nema nadstrešnice koja ga je držala u balansu (ako ga je uopšte držala).