Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Ево сад је осам дана до отварање брзе пруге БГ-СУ (можда). Јер није речено да је стопиран и померен датум.
 
Ево сад је осам дана до отварање брзе пруге БГ-СУ (можда). Јер није речено да је стопиран и померен датум.

Od toga naravno nema ništa. Jbt, jel realno da ljudi odbrojavaju dane, a sad je upitna bukvalno sva infrastruktura koju su bahati kriminalci gradili ili renovirali u okviru tog projekta.
 
Nezvanicno krece saobracaj iz Ns putnicke uskoro kazu kroz par dana...
Ideja je da vozovi Novi Sad - Beograd idu sa 2 perona i putnici da idu kroz podhodnik koji je predvidjen za automobile...Subotica i Sombor na krnje koloseke 9, 10 i 11 i stepenicama dole pored zgrade C ako sam dobro shvatio...
Masinovodje Srbija voza krecu od ponedeljka na upoznavanje pruge Novi Sad (Petrovaradin)- Subotica sa pruznom drezinom infrastrukture...
 
Nezvanicno krece saobracaj iz Ns putnicke uskoro kazu kroz par dana...
Ideja je da vozovi Novi Sad - Beograd idu sa 2 perona i putnici da idu kroz podhodnik koji je predvidjen za automobile...Subotica i Sombor na krnje koloseke 9, 10 i 11 i stepenicama dole pored zgrade C ako sam dobro shvatio...
Masinovodje Srbija voza krecu od ponedeljka na upoznavanje pruge Novi Sad (Petrovaradin)- Subotica sa pruznom drezinom infrastrukture...
Zar onda ne idu i za Suboticu vozovi sa drugog perona, tj oni koji idu BG-SU, a oni NS-SU sa tih krnjih?
 


Dosta hrabre i ležerne reči s obzirom na trenutne okolnosti.

Hoćete da kažete da je su svi ostali objaetik na pruzi Beograd - Subotica, i sama pruga, izvedeni odgovorno i kvalitetno, a da je samo na zgradi stanice Novi Sad načinjeno mnogo grubih propusta koji su direktno doveli do smrti 14 ljudi?
 
Да, од понедељка машиновође крећу са упознавањем пруге.

Као што је @Percek рекао, тако некако је планирана организација кретања путника. Само, за Суботицу и Сомбор, степеницама поред крила А. Крило Д је крило где је пролаз за аутомобиле на 1. и 2. перон.

Да додам, да се и даље ради вештачење али не и испитивање статике и стабилности крила Б. С обзиром на то, није ми јасно како мисле да организују кретање путника.
 
Pa biće primenjen stari srpski sigurnosni protokol "valjda neće", a i ako hoće, bole nas, ne može nam niko ništa. Strašno.
Dobro buraz dosta vise jbt, tvojih je 40% komentara na temu, ne mogu nista da procitam a da ti nemas neko misljenje i sud, ne znam sta si po struci ali ajde molim te ako nemas nesto svrsishodno ili konkretno da kazes uzdrzi se malo.
 
I do sada su mnogi isli kroz tunele za automobile,jer je najbržu nacin da se izadje do taxi stajališta.
I išli su peške, kao i oni na stepenicama, ne razumem komentar
 
Konačno, malo jasnije fotografije krovova.
Screenshot_2024-11-16-12-08-45-781_com.google.android.youtube.jpg
Screenshot_2024-11-16-12-07-52-754_com.google.android.youtube.jpg
Screenshot_2024-11-16-12-08-20-546_com.google.android.youtube.jpg

 
Prema projektu arhitekture žsns, na crtežima osnova krova, duž ose A - ose fasadnih stubova, nacrtani su slivnici i na crtežu postojećeg stanja i na novoprojektovanom.
Ni na jednoj od fotografija pre/posle radova, ne vidim nikakve slivnike na samom krovu?!

Još jednom se pitam, da li se voda sa nadstrešnice odvodila horizontalno kroz grede do fasade, a zatim vertikalno kroz slivnike uz stubove? Da li je odvodnjavanje nadstrešnice onemogućeno postavljenim staklom ili nečim drugim?

Osnova krova - postojeće stanje:
IMG_20241117_140140.jpg


Osnova krova - novoprojektovano:
IMG_20241117_140206.jpg
 
Најновија информација, за коју опет сазнајемо од стране медија и госта емисије, а не од тужиоца, је да је оригинални пројекат станичне зграде из 1964. године нађен у архиви грађевинског предузећа Неимар!
Поставља се питање, како га онда нису нашли они који су га морали имати приликом реконструкције?

Друга ствар, Спаховић брани тужиоца и сматра да је исти ангажовао вештаке чим је изашао на лице места, да је увиђај трајао од како се почела акција спашавања и да су тек након неколико сати дали одобрење да се доказни материјал однесе са лица места. То смо сви видели да није тачно и да је доказни материјал истог момента уклањан са места пада, товарен у камионе и одношен. Како је онда могуће да вештаци ураде увиђај и вештачење? Саобраћајна незгода када се догоди па возила стоје на путу по сат два, иако су то, нажалост, врло честе ситуације. А не ово, које је изузетно ретка ситуација, а доказни материјал одмах уклоњен!
Слажем се са професором Фолићем, да је доказни материјал морао да остане на лицу места посебно јер је станица истог места затворена за јавност, за раднике и обезбеђена те није било могућности за компромитацијом доказног материјала.
 
Најновија информација, за коју опет сазнајемо од стране медија и госта емисије, а не од тужиоца, је да је оригинални пројекат станичне зграде из 1964. године нађен у архиви грађевинског предузећа Неимар!
Поставља се питање, како га онда нису нашли они који су га морали имати приликом реконструкције?

Друга ствар, Спаховић брани тужиоца и сматра да је исти ангажовао вештаке чим је изашао на лице места, да је увиђај трајао од како се почела акција спашавања и да су тек након неколико сати дали одобрење да се доказни материјал однесе са лица места. То смо сви видели да није тачно и да је доказни материјал истог момента уклањан са места пада, товарен у камионе и одношен. Како је онда могуће да вештаци ураде увиђај и вештачење? Саобраћајна незгода када се догоди па возила стоје на путу по сат два, иако су то, нажалост, врло честе ситуације. А не ово, које је изузетно ретка ситуација, а доказни материјал одмах уклоњен!
Слажем се са професором Фолићем, да је доказни материјал морао да остане на лицу места посебно јер је станица истог места затворена за јавност, за раднике и обезбеђена те није било могућности за компромитацијом доказног материјала.
Ajde da budemo realni. Lično bih odvezao materijale i time potencijalno onemogućio istragu ako bi to dovelo do spasavanja makar jednog života. A u tom momenut nismo ni znali koliko ljudi ima ispod.
 
Vrh