razbibriga
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 11.03.2024.
- Poruke
- 697
- Pohvaljen
- 1.827
Je l to zaista toliko kosta? Bas je velika cifra
Da da, izuzetno je skupoJe l to zaista toliko kosta? Bas je velika cifra
Da ne zaboravimo i da je Telekomanda Novi Sad u stanici takođe.Da da, izuzetno je skupo
Pitanje je da li su oni koji su radili na rekonstrukciji uopste razumeli funkciju sajli jer su iste bile u cevima.
Mozda su verovali da se radi o podupiracima koji drze krov.
Ево сад је осам дана до отварање брзе пруге БГ-СУ (можда). Јер није речено да је стопиран и померен датум.
Pa ima izlaz na njemu iz tog pothodnikaKako će iz tog pothodnika putnici preći na drugi peron?
Drugi peron ima izlaz za automobile...Kako će iz tog pothodnika putnici preći na drugi peron?
Zar onda ne idu i za Suboticu vozovi sa drugog perona, tj oni koji idu BG-SU, a oni NS-SU sa tih krnjih?Nezvanicno krece saobracaj iz Ns putnicke uskoro kazu kroz par dana...
Ideja je da vozovi Novi Sad - Beograd idu sa 2 perona i putnici da idu kroz podhodnik koji je predvidjen za automobile...Subotica i Sombor na krnje koloseke 9, 10 i 11 i stepenicama dole pored zgrade C ako sam dobro shvatio...
Masinovodje Srbija voza krecu od ponedeljka na upoznavanje pruge Novi Sad (Petrovaradin)- Subotica sa pruznom drezinom infrastrukture...
Ne preteruj.Znači putnici peške kroz pothodnik namenjen vozilima, najvažnije je da je tragedija velika opomena, i da je odmah započeto sa drugačijim ponašanjem. Cirkus od naseobine.
Da li @mvbg1 imaš još nekih informacija u vezi puštanja pruge?Ne preteruj.
Ne preteruj.
I CDU Novi Sad, sa opremom predviđenom za celu prugu od Inđije do granice sa Mađarskom i prugu Subotica-Horgoš.Stanična postavnica, telekomanda, SS uređaji (+ETCS uređaji), stručnjaci koji su to sve uvezivali
Dobro buraz dosta vise jbt, tvojih je 40% komentara na temu, ne mogu nista da procitam a da ti nemas neko misljenje i sud, ne znam sta si po struci ali ajde molim te ako nemas nesto svrsishodno ili konkretno da kazes uzdrzi se malo.Pa biće primenjen stari srpski sigurnosni protokol "valjda neće", a i ako hoće, bole nas, ne može nam niko ništa. Strašno.
Ajde da budemo realni. Lično bih odvezao materijale i time potencijalno onemogućio istragu ako bi to dovelo do spasavanja makar jednog života. A u tom momenut nismo ni znali koliko ljudi ima ispod.Најновија информација, за коју опет сазнајемо од стране медија и госта емисије, а не од тужиоца, је да је оригинални пројекат станичне зграде из 1964. године нађен у архиви грађевинског предузећа Неимар!
Поставља се питање, како га онда нису нашли они који су га морали имати приликом реконструкције?
Друга ствар, Спаховић брани тужиоца и сматра да је исти ангажовао вештаке чим је изашао на лице места, да је увиђај трајао од како се почела акција спашавања и да су тек након неколико сати дали одобрење да се доказни материјал однесе са лица места. То смо сви видели да није тачно и да је доказни материјал истог момента уклањан са места пада, товарен у камионе и одношен. Како је онда могуће да вештаци ураде увиђај и вештачење? Саобраћајна незгода када се догоди па возила стоје на путу по сат два, иако су то, нажалост, врло честе ситуације. А не ово, које је изузетно ретка ситуација, а доказни материјал одмах уклоњен!
Слажем се са професором Фолићем, да је доказни материјал морао да остане на лицу места посебно јер је станица истог места затворена за јавност, за раднике и обезбеђена те није било могућности за компромитацијом доказног материјала.