Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Evo da počnemo
1.romsko naselje u krugu TPS Zemun za neverovatno
2.nbg ispod petlje silazne sa mosta na adi početka heroja kosara
3.bnv ispod rampe silaze sa mosta gazela u bul voj mišića spalili cevi kisne kanalizacije
4.bka bivša fabrika radio industrija
5.....
Dopisati po želji...
5. Divljačko romsko naselje na Banjičkoj padini, uredno ograđeno sosptvenim materijalom, okruženo deponijom
6. Divlje romsko naselje iznad Vareške ulice, preko puta RK "Miljakovac", navodno, na privatnoj parceli. Samo je deponija.
7. Niz divljih naselja pokraj Vidikovca duž Ibarske magistrale, okruženo deponijama i auto-otpadom, blizu OMV pumpe.
8. Divlje naselje preko puta propalog IMR-a u Rakovici, deponija izneta na napuštene tramvajske šine.
 
Expo projekat od desetina milijardi, a jedini realni benefit ljudima je manje od 18 km pruge( deo do aerodroma ) i DEVET vozova....Beograd nece biti isti grad...

Bilo bi razumljivo da je sredjen Beogradski zeleznicki cvor i nabavljeno 40 kompozicija za Bg voz, kao i potpuna zamena flota tramvaja i trolejbusa.
 
већ смо писали зашто не могу да се замене све композиције за БГВ
 
Pokušavao sam na dosta mesta da nađem planirane brzine rekinstruiksani železnica a koje pripadaju TEN-T koridorima, ali za većinu nema podataka.
Evo spiska
Beograd - Kelebija - 200
Beograd - Tovarnik - 160 ili 200
Beograd - Vatin ?
Beograd - Niš - 200
Niš - Dimitrovrgrad - 140 (20 km od uslova za TEN-T)
Niš - Tabanovce ?
Niš - Podujevo ?
Beograd - MNE - ?
Požega - Stalać - ?
Lapovo - Kraljevo - ?
Beograd - M.Krsna - V.Plana
kao i priključi npr. Smederevo/Požarevac - M.Krsna, Šabac-Ruma, itd
 
Rusi pre 30 godina na običnoj pruzi testirali CCCP mašinu na 271, a ovi švabo iz DB će im se prehladi Taurus ako ga teraju preko 200.

Screenshot_20241017_150005_Instagram.jpg
Screenshot_20241017_145957_Instagram.jpg
Screenshot_20241017_145940_Instagram.jpg
 
Да ли је почела изградња пруге ка Мајнд-Парку код Крагујевца?
Види се да се припрема терен за то (снимак од 10ог Октобра):

1729204567109.png
 
Да ли је почела изградња пруге ка Мајнд-Парку код Крагујевца?
Види се да се припрема терен за то (снимак од 10ог Октобра):

Pogledajte prilog 215829
Prolazio sam tim putem pre par dana, rade i ima dosta mehanizacije. Rade i nadvožnjake na nekim mestima.
 
Rusi pre 30 godina na običnoj pruzi testirali CCCP mašinu na 271, a ovi švabo iz DB će im se prehladi Taurus ako ga teraju preko 200.

Није обична пруга. На тој прузи се возило редовно 200 км/с тада, а сада 250 км/с. То је уједно још увек важећи светски рекорд за дизел локомотиву.
 
Није обична пруга. На тој прузи се возило редовно 200 км/с тада, а сада 250 км/с. То је уједно још увек важећи светски рекорд за дизел локомотиву.
To je obična pruga u smislu da nije denivelisana i ima pružne prelaze, ona je većim delom za 200 jedino ima jedna kratka deonica za 250.
Inače plairana je potpuno nova brza pruga Moskva-Sankt petersburg koja bi zamenila ovu.
 
To je obična pruga u smislu da nije denivelisana i ima pružne prelaze, ona je većim delom za 200 jedino ima jedna kratka deonica za 250.
Inače plairana je potpuno nova brza pruga Moskva-Sankt petersburg koja bi zamenila ovu.

С тим што је већа шанса да возило падне са надвожњака на пругу у Србији на прузи за 200 км/с него да неко ступи возилом на пругу за 200 км/с на пружном прелазу у Русији. :D Исти случај и у Узбекистану, где на прузи где возови иду 230 км/с има пружних прелаза.
 
С тим што је већа шанса да возило падне са надвожњака на пругу у Србији на прузи за 200 км/с него да неко ступи возилом на пругу за 200 км/с на пружном прелазу у Русији. :D Исти случај и у Узбекистану, где на прузи где возови иду 230 км/с има пружних прелаза.
Imam bezveze pitanje,al zasto je kod nas insistirano na prugama koje nemaju prelaze? Znam da imamo kriminalne vozace naravno,al me opet zanima zbog ovih primera pruga za 200/220 sto ih imaju?
 
С тим што је већа шанса да возило падне са надвожњака на пругу у Србији на прузи за 200 км/с него да неко ступи возилом на пругу за 200 км/с на пружном прелазу у Русији. :D Исти случај и у Узбекистану, где на прузи где возови иду 230 км/с има пружних прелаза.

Ovo je već maliciozni komentar...
 
С тим што је већа шанса да возило падне са надвожњака на пругу у Србији на прузи за 200 км/с него да неко ступи возилом на пругу за 200 км/с на пружном прелазу у Русији. :D Исти случај и у Узбекистану, где на прузи где возови иду 230 км/с има пружних прелаза.
На који воз мислиш да иде 230 км/х? Афросијаб?
 
Drugari, imam jedno čudno pitanje.

Neki moj poznanik želi da iznajmi jedan napušteni železnički tunel koji je naravno u Katastru upisan na Infru. Koliko sam ga razumeo, hoće da napravi neki lagum za uzgajanje pečuraka ili kako god, nebitno.
Da li neko zna da li je to uopšte moguće i ako može kome se podnosi zahtev ili bar koga da pitamo u vezi toga?
 
Drugari, imam jedno čudno pitanje.

Neki moj poznanik želi da iznajmi jedan napušteni železnički tunel koji je naravno u Katastru upisan na Infru. Koliko sam ga razumeo, hoće da napravi neki lagum za uzgajanje pečuraka ili kako god, nebitno.
Da li neko zna da li je to uopšte moguće i ako može kome se podnosi zahtev ili bar koga da pitamo u vezi toga?
Moj brat je pre desetak godina radio kod nekog tipa koji je tada uzgajao pečurke u ćirinom tunelu ispod čukaričke padine. Taj lik je pre toga dugo godina prvo uzgajao šampinjone u jednom tunelu šarganske osmice u Mokroj Gori. Kada je pokrenuta ideja o obnovi železničkog saobraćaja na toj pruzi morao je da nadje novu lokaciju za svoj biznis i proizvodnju je preselio u Beograd.
Da li je i danas tamo nisam siguran. Ali eto nekog traga za istraživanje šta i kako. Mogao bi da ode i proveri na licu mesta kako ide taj zakup direktno od vlasnika te firme. Ovo sve naravno zavisi da li je ta firma i dalje aktivna. Vredi pokušati. 🤷
 
Ovo je već maliciozni komentar...

Није малициозни коментар него је ниво осигурања на тим прелазима у Русији и Узбекистану на јако високом нивоу. Поред рампи и баријера које излазе из пута, 0-24 су поседнуте особљем. Имали смо и ми путни прелаз у Батајници кратко на прузи за 200 км/с, док није пуштен надвожњак у саобраћај. Јер било проблема? Није. Зашто? Зато што је прелаз био обезбеђен на највишем нивоу. Пре него што некога оптужиш, мућни мало главом.
 
Vrh