spatiotecte
Professional
- Učlanjen(a)
- 09.02.2007.
- Poruke
- 15.455
- Pohvaljen
- 17.603
Moguće i to naravno. Stubovi petlje kod Bubanj Potoka isto imaju neki sličan dizajn
Konkretno, recimo, Beograd-Novi Sad je razlika između 160km/h i 200km/h ukupno 3 minuta, a ako bi taj sa 200km/h stajao u Inđiji i Staroj Pazovi (kako su nekada stajali bzi), razlika između 160km/h i 200km/h nestaje. Kada su u pitanju prigradski i regionalni vozovi,, granična brzina preko koje je brzinski efekat zanemarljiv ili nikakav je još manja, reda između 100 i 140 km/h u zavisnosti koliko su gusto raspoređene stanice.Kasno sam video post izvinjavam se. Redovno sam se vozio prugom od Golubinaca do Sremske Mitrovice. Stanice koje ste naveli nisu ni postojale sem Kraljevacangde eventualno uđe troje putnika koji su došli kolima iz obližnih većih naseljenih mesta. Pre dve godine voz je bio gotovo u potpunosti prazan, sada je daleko veća popunjenost uprkos tome što ide sporo. No voz je gotovo uvek u minut tačan tako da se može osloniti na taj vid transporta.
Laćarak je dobro povezan gradskim prevozom sa Sremskom Mitrovicom, linije saobraćaju redovno i staju upravo ispred železničke stanice koja je pre par godina rekonstruisana kao i plago ispred nje pa izgleda reprezentativno.
Mitrovica je administrativni centar regiona Srema, a ima jako.lošu povezanost sa istočnim delom Srema. Postoji samo jedna autobuska linija od Stare Pazove do Sremske Mitrovice koja kreće u 6:15 i bus se vraća u 12h.
Pored same pruge nalazi se dosta silosa u kojima se skladišti pšenica, a Sremska mitrovica ima i teretnu prugu do silosa kukuruca Corn i luke Lagator koja je takođe povezana i sa carinskim terminalom. Tako da mislim da je možda i važnija za kargo saobraćaj i oživljavanje ekonomije.
Takođe Šid ima problema sa nezaposlenošću, a Ruma, Inđija i pazova sa manjom radne snage pa bi benefiti bili prilično značajni jer bi podstakli mobilnost građana bez sumnje, zbog prilika za zapošljavanje i rad. Pa je ekonomska isplativost i tih 200km/h prilićno izvesna. Jeftin, pouzdan i efikasan transport do radnog mesta čini značajan faktor za postizanje mobilnosti građana koja utiče na efikasnost poslovanja pružaoca usluga transporta.
Pored toga mislim da se Srbija upušta u ovaj posao za 200km/h kako bi prkosila Hrvatskoj, a takođe za ovaj projekat imaju podršku EU jer je predstavljen kao ekološki projekat, koliko znam imaće dosta ekodukta. Mislim da bez podrške EU ne bi radili prugu za 200km/h.
Да су паметни као што нису, требало би да оставе све због БГ воза који ће ту проћи. Оставили су до Батаје све и чак додали нова стајалишта.Kakva je situacija sa prugom Mladenovac - Prokop? Vidim da vozovi putuju sat i 20ak minuta. Da li ocekujuete da se to unapredi?
Citao sam ranije da je tu radjen neki remont ali sam opet negde citao da se ocekuje novi...
EDIT: Ovde sam citao: https://www.ekapija.com/news/3739289/nova-pruga-od-beograda-do-velike-plane-za-brzine-do-200-kmh Da li vec postoje neke informacije vezano za stanice od Mladenovca do Resnika tj sta ce se ukinuti a sta ce ostati?
Lepo je ispalo, nadam se da nece opet da je rekonstruisuPogledajte prilog 209872
Поплочано испред станице.
Pogledajte prilog 209873Pogledajte prilog 209874
Степенице које воде ка првом перону из Железничког парка.
Pogledajte prilog 209875
Могли би и парк сада да поплочају као што су део платоа испред станице.
Pogledajte prilog 209876
Пакетомат су могли у неки ћошак да ставе.
Pogledajte prilog 209878Pogledajte prilog 209881Pogledajte prilog 209882Pogledajte prilog 209883
Нови картомати, овај један уз степенице поред лифта и два испод екрана са информацијама ( види се на 6. и 9. слици)
Pogledajte prilog 209885
Нови оквири за табле, у потходнику су поставили један иза лифта који води до првог перона, вероватно су их ставили и иза осталих лифтова.
Pogledajte prilog 209886
Pogledajte prilog 209887
Pogledajte prilog 209888
Pogledajte prilog 209889
Stanična zgrada je rekonstruisana samo jednom, ono 2022. je bilo samo pred otvaranje doterivanje...Lepo je ispalo, nadam se da nece opet da je rekonstruisu
Stanična zgrada je rekonstruisana samo jednom, ono 2022. je bilo samo pred otvaranje doterivanje...
Bili su Pošta, Banka poštanska štedionica i mts.Sadržaji koji su dodati stanici nakon "doterivanja" 2022. su naprasno nestali nakon "rekonstrukcije" 2024.
Hmm Novi Sad promenio ime u Železnička stanica. (Daleko bilo da su unificirali natpise)
Bili su Pošta, Banka poštanska štedionica i mts.
Hmm Novi Sad promenio ime u Železnička stanica. (Daleko bilo da su unificirali natpise)
Ime mesta skoro uvek piše sa strane perona ili na samom ulazu u stanicu uz prugu.Hmm Novi Sad promenio ime u Železnička stanica. (Daleko bilo da su unificirali natpise)
I dalje je isto. Ka Novom Sadu staje ispred stanice Stara Pazova, onda ulazi u nju, pa opet staje. Onda kreće polako, nakratko ubrza, pa opet uspori kroz stanicu Inđija. U Novi Sad stiže sa 10 minuta kašnjenja. Za ljude koji gledaju da uklope sa prigradskim busevima, ovo može da se pretvori u kašnjenje kući od više od sat vremena.
Šta se zapravo događa, pre su bili kablovi, poprave za max nedelju dana? Ovo traje par nedelja sigurno.Ovo i dalje traje. Tri nedelje, svi ćute, uključujući i Srbijavoz.
Šta se zapravo događa, pre su bili kablovi, poprave za max nedelju dana? Ovo traje par nedelja sigurno.
Neko je opet ukrao kablove?!
Danas sam izgleda dobio odgovor šta se dešava između Inđije i State Pazove, i dalje su spore vožnje, ali one omogućavaju lep pogled na kanal za kablove koji je većim delom otkopan i otvoren, sa cevima za kablove svuda okolo. Blizu stanice u Staroj Pazovi su trenutno majstori koji rade na kablovima. Pretpostavljam da su svi dobili direktivu da ćute o novoj krađi?
Šta se zapravo događa, pre su bili kablovi, poprave za max nedelju dana? Ovo traje par nedelja sigurno.
To je jasno, ali kako su isti događaji ranije vodili relativno brzoj popravci, a sada jok?Događa se železnica u Srbiji. Isto što se događa poslednjih 30 godina.
To je jasno, ali kako su isti događaji ranije vodili relativno brzoj popravci, a sada jok?