mvbg1
Advanced
- Učlanjen(a)
- 14.10.2011.
- Poruke
- 3.729
- Pohvaljen
- 10.974
I gde je spomenuto menjanje trase?A sto bi menjali trasu koja je utvrđena pre 50 god sad odjednom
I gde je spomenuto menjanje trase?A sto bi menjali trasu koja je utvrđena pre 50 god sad odjednom
I gde je spomenuto menjanje trase?
koja je poenta perona sa obe strane, kao na NBG kolosek 5?
Bolje da nista tu ne rade rio smeće i ta pruga u istoj priči ne može da znači ništa dobroVučić je u loznici rekao da će se graditi “potpuno nova pruga”, verovatno misleći da se neće nastavljati ono što je izgradjeno tokom 90ih, što bi bila šteta jer je projektovana za 120 i neki tuneli su probijeni skroz a neki delimično. Takodje je Rio Tinto 2021. tražio od CIPa izradu tehničke dokumentacije za izmenu trase na delu ove pruge.
Gde tačno stoji?Zna li nekog iz kog razloga svaki voz koji prodje kroz Resnik mora da stoji tu 10-15 minuta? Sta se desava? Hoce li to biti sredjeno u skorije vreme, ili treba da se naviknemo da, pored fantastcnih 19 kmh kolko vozovi jure na delu trase od Rakovice do Resnika, malo i stojimo u mestu.
Baš u stanici. Izašla je vest o kvaru na kablovima u dužini od 7km, pa da će zbog toga saobraćaj biti usporen. Ali ne znam je li to povezano i kad će se srediti. I kad će da počne rekonstrukcija Niške pruge, pošto ceo deo od topčiderskog tunela do Resnika treba preorati.Gde tačno stoji?
U kom smeru?Baš u stanici. Izašla je vest o kvaru na kablovima u dužini od 7km, pa da će zbog toga saobraćaj biti usporen. Ali ne znam je li to povezano i kad će se srediti. I kad će da počne rekonstrukcija Niške pruge, pošto ceo deo od topčiderskog tunela do Resnika treba preorati.
Pa upravo je taj deo pruge najbolji u Beogradskom čvoru(ne računam BG-NS prugu). Šta bi tu konkretno trebalo da se preore i zbog čega?I kad će da počne rekonstrukcija Niške pruge, pošto ceo deo od topčiderskog tunela do Resnika treba preorati.
Problem je u delu pruge kod prelaza Kijevo. Višemesečni problem sa signalizacijom kojem se ne nazire rešenje.U kom smeru?
Od Prokopa do Resnika voz (bez zaustavljanja u Rakovici) trenutno putuje oko 20 minuta, to je ispod 40 kmh prosečno, na pojedinim delovima ove trase se vozovi kreću brzinom od 19kmh. Kad se na to doda još zaustavljanje u Resniku od 10-15 min, dobije se to da vozu treba preko pola sata da pređe impozantnih 10 km (ili nesto vise, ne znam tačne mere). Po meni je to žalosno.Pa upravo je taj deo pruge najbolji u Beogradskom čvoru(ne računam BG-NS prugu). Šta bi tu konkretno trebalo da se preore i zbog čega?
Problem je u signalizaciji na delu Rakovica Resnik, kao što si i napisao ranije gore.Od Prokopa do Resnika voz (bez zaustavljanja u Rakovici) trenutno putuje oko 20 minuta, to je ispod 40 kmh prosečno, na pojedinim delovima ove trase se vozovi kreću brzinom od 19kmh. Kad se na to doda još zaustavljanje u Resniku od 10-15 min, dobije se to da vozu treba preko pola sata da pređe impozantnih 10 km (ili nesto vise, ne znam tačne mere). Po meni je to žalosno.
Brzina od 30 km/h je posledica neispravne signalizacije i poštovanje propisa iz Saobraćajnog pravilnika.Sad dobar deo te trase izmedju Resnika i Rakovice ide 30 kmh (ne računajući deo gde je 19kmh). Po meni, ako se planira brza pruga prema Nišu, ovo mora da se sredi.
Na 1:03:40 kreće deonica kod Rasputnice G.@mvbg1 Има ли негде фотографије "Г" распутнице, ја никако не могу да укапирам како то изгледа.
То је оно место где можеш са левог на десни и са десног на леви колосек? То је распутница? А зашто је "Г"?Na 1:03:40 kreće deonica kod Rasputnice G.