To nije ranzirna stanica vec teretna stanica Subotica.Prostorije za osoblje ranžirne stanice
U Srbiji postoje samo 4 ranzirne stanice Novi Sad, Makis, Lapovo i Nis.Zar mu to ne dodje na isto/slično ako se uzme u obzir da nju opslužuju isključivo teretni vozovi?
I ako postoji razlika možeš li da objasniš?
Zato sto u putevima srb sjede drobnjaci treba inspektoru rep za puteve pisatiНе разумем због чега нема заштитне ограде према прузи?
Izvinjavam se, ovo je tačno. Znači ukupno 20 meseci za udejni projekat. Da li je bar započet?Nije dve godine nego produženje na 20 meseci. Rok je produžen za 8 meseci zbog primedbi uloženih od strane lokalnih samouprava na prvobitan projekat. Zamerke se što se tiču Sombora su sve tri stanice Sombor, Čonoplja i Kljajićevo mada niko neće da kaže šta je zamereno CIP-u tj kakve su izmene tražene.
Da li se rade široki peroni sa podhodnicima kao za Niš-Brestovac?
S obzirom na nacin odrzavanja stanica i posebno wca tesko da ulazimo u 21. vekOdlično još samo pravac ka Šidu da urade i sve stanice na Koridoru 10 će biti moderne i rekonstruisane prema standardima 21og veka.
Zaštitna ograda treba prvobitno da postoji u glavi u vidu zdravog razuma ali pošto smo tu kao društvo totalno zakazali ipak je vreme za radikalnije metode.Не разумем због чега нема заштитне ограде према прузи?
Ја сам био у Грчкој пре неколико дана, у Дојранију пруга има ограду докле ти очи сежу, ван станице.Zaštitna ograda treba prvobitno da postoji u glavi u vidu zdravog razuma ali pošto smo tu kao društvo totalno zakazali ipak je vreme za radikalnije metode.