Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Pančevački most.

FB_IMG_1722419841138.jpg
 
Zar mu to ne dodje na isto/slično ako se uzme u obzir da nju opslužuju isključivo teretni vozovi?
I ako postoji razlika možeš li da objasniš?
 
Koja je razlika izmedju ove teretne stanice u Subotici i ovih 4 ranžirnih koje si pomenuo?
 
Do kraja nedelje stižu do ulaznog signala stanice Sukovo, zatim kreću od Sukovskog mosta i ostaje im oko 8-9 km do Dimitrovgrada. Ovom dinamikom to će biti u decembru. Nadam se da će uskoro krenuti i ka Beloj Palanci, kako je i rečeno.

 
Nije dve godine nego produženje na 20 meseci. Rok je produžen za 8 meseci zbog primedbi uloženih od strane lokalnih samouprava na prvobitan projekat. Zamerke se što se tiču Sombora su sve tri stanice Sombor, Čonoplja i Kljajićevo mada niko neće da kaže šta je zamereno CIP-u tj kakve su izmene tražene.
Izvinjavam se, ovo je tačno. Znači ukupno 20 meseci za udejni projekat. Da li je bar započet?
 
Zaštitna ograda treba prvobitno da postoji u glavi u vidu zdravog razuma ali pošto smo tu kao društvo totalno zakazali ipak je vreme za radikalnije metode.
Ја сам био у Грчкој пре неколико дана, у Дојранију пруга има ограду докле ти очи сежу, ван станице.
 
Ми не можемо да знамо шта је узрок губитка контроле над возилом, али да је била ограда и да иста није рђава не би било штете кашњења.
Уосталом да је све само у глави што онда на утопутевима има ограда?

Знате оно "уморни Турчин изазвао судар"
 
Jedan deo projekta za prugu je napravljen i onda su krenuli primedbe. U stanicama Sombor, Čonoplja i Kljajićevo non stop nešto premeravaju. Najveći problem što ni radnici na železnici ništa ne znaju pouzdano. Jedan kaže jedno drugi drugo i tako u krug. Kada sam pitao radnike na pružnim prelazima što se to radi kada će biti rekonstrukcija stanice samo sležu ramenima. Kažu da oni rekonstruišu samo putni deo i da nemaju veze sa prugom. Boga pitaj šta se tu dešava.
 
Vrh