Nađoh da je Srb rekonstrisisala iz sopstvenih resursa Čačak-Kraljevo 2017. Evo https://www.ekapija.com/news/193095...srbije-remontovala-31-km-pruge-kraljevo-cacak
Sto se tice BG-UE na ovom forumu sam citao da cesto i zbog kradji tegova na skretnicama kao i ukrstanja vozova se ceka po sat vremena u mestu, ako uspe to da se izbegne zastitom i ogradjivanjem koloseka, promenom signalizacije i eventualnim prosirenjem posotjecih koloseka u vecim mestima gde ce se ova mimiolazenja vršoti onda je 2 h mozda i realna prica, a to ne verujem da moze puno da kosta s obzirom da na ovoj liniji cesto ljudi i stoje tokom celog puta kolika je potraznja.
Upravo tako. Predugo cekanje ukrstanja, pruzni prelazi koji precesto ne rade i Rakovica su najveci problem trenutno, bar na delu od Bg do Va.Nađoh da je Srb rekonstrisisala iz sopstvenih resursa Čačak-Kraljevo 2017. Evo https://www.ekapija.com/news/193095...srbije-remontovala-31-km-pruge-kraljevo-cacak
Sto se tice BG-UE na ovom forumu sam citao da cesto i zbog kradji tegova na skretnicama kao i ukrstanja vozova se ceka po sat vremena u mestu, ako uspe to da se izbegne zastitom i ogradjivanjem koloseka, promenom signalizacije i eventualnim prosirenjem posotjecih koloseka u vecim mestima gde ce se ova mimiolazenja vršoti onda je 2 h mozda i realna prica, a to ne verujem da moze puno da kosta s obzirom da na ovoj liniji cesto ljudi i stoje tokom celog puta kolika je potraznja.
nije građena za 160 km/h. Mžd je samo geometrija koloseka za to, svi ostali elementi su za 120 km/hAli zar nije i sama pruga između Subotice i Segedina građena za 160, a puštena za manje? Možda to žele da urade.
A kolika bi brzina bila nakon rekonstrukcije?Počeo je i remont gornjeg stroja od Trnavca do Sokolovice, nekih 10tak kilometara na pruzi Zaječar-Prahovo.
Kada se bude kompletiralo do Minićeva i gore pomenute deonice, biće remontovano 60% ukupne dužine Prahovo-Crveni Krst.
Ostaje da se uradi Sokolovica - Prahovo, Minićevo - Knjaževac i kompletirano je.
Bilo bi super, pošto je sada sređeno dosta, da se uvede jedan jutarnji IR iz Negotina do Niša, sa stajanjem u Rajcu, Brusniku, Trnavcu, Vražogrncu, Zaječaru, Minićevu, Knjaževcu, Niševcu, Svrljigu, odokativno bi putovao 4h Negotin-Niš, za 30 minuta duže od autobusa, ali povratna karta bi bila 1300 dinara, dok je kod Niš Ekspresa pvratna Negotin-Niš 4,000 dinara.
Takođe, konačno bi se dobila veza sa Majdanpečkim vozom, tako da bi ljudi iz Negotina mogli do centra svog okruga, jer trenutno Negotin nema nikakvu liniju do Bora.
Zaječar bi dobio jutarnju brzu vezu do Niša, sa 2h putovanja, isto važi i za Knjaževac, Svrljig, trenutno voz iz Zaječara u Niš stiže oko pola 11, ovaj bi stizao malo posle 8 što bi bilo korektno..
Ovo bi otpušilo jednu 710, i dalo šansu da se vrati treći par Zaječar-Majdanpek koji bi davao na vezu na predloženi IR koji bi se dodatno fidovao sa putnicima iz Bora i Majdanpeka.
Preostale 710 bi se trebalo iskoristiti za po 3 lokalca Niš-Zaječar, Zaječar-Prahovo, Zaječar-Majdanpek, uz 1 IR (potencijalno 2 u budućnosti), boli glava koliko bi dobro bilo.
A kolika bi brzina bila nakon rekonstrukcije?
Takođe, da li će raditi ikada prolazne kolosek između Požarevca i Majdanpeka?
trebalo bi od Jajinca do Požarevca sve da bude 100/120, jer će se valjda i u budućnosti setiti da povežu
Od Jajinaca do Malog Požarevca bez nove trase nema šanse. Nakon remonta je Jajinci - Mala Ivanča 65 km/h i Mala Ivanča - Mali Požarevac 80 km/h zbog radijusa krivina.
To i predlažem, od svih navedenih mera ta bi bila finansijski najskuplja.
Moraće svakako da se radi na toj sekciji, taj deo remeti planove prigradske železnice, Požarevca, Smedereva, i nas sa Istoka, mora takav pravac ipak da ima veće brzine.
Buduća kičma Istočne Srbije i uopšteno Istočnog dela Beograda.
Trenutno se ekonomska opravdanost uopšte ne gleda kod postavljanja prioriteta u saobraćajnoj infrastrukturi. Naravno treba razmotriti ovo kruženje bruta iz Bora, tako da možda i ima neki potencijal.Ја морам да поставим питање чисто ради куриозитета. Да ли је економски оправдано и да ли постоји реална потреба да се изгради пруга од Зајечара до Параћина?
Lagano se od Klenja odvoji krak ka M. Požarevcu i rešen problem malih poluprečnika preko Lipa i Vrčina.Iskreno, mislim da nema ništa od toga, s obzirom da se odustalo od toga da nova dvokolosečna pruga za Niš za veće brzine ide tuda, već se odabrala trasa preko Mladenovca. Ništa tu nije ni u planu, a s obzirom da je skoro završen kriminalni poluremont Jajinci - Mala Krsna, mislim da u narednih 15-20 godina to je što je, na žalost.
Nova dvokolosečna pruga Pančevo-Smederevo rešava stvar i ubija veći broj muva istovremeno.Nažalost, Istočni krak Grada i uopšteno Srbije će ostati sa normama iz 19. Veka i 65 km/h dobrim delom, dok će ostali prilazi biti 120/160 km/h (izuzetak Barske pruge), to ujednom i oslikava odnos države prema našem jadnom delu ove zemlje. Nebitni smo, a možda bi trebalo biti drugačije!?
Lagano se od Klenja odvoji krak ka M. Požarevcu i rešen problem malih poluprečnika preko Lipa i Vrčina.