Пантограф
Professional
- Učlanjen(a)
- 23.04.2012.
- Poruke
- 21.456
- Pohvaljen
- 49.240
За широко схваћене "могуће последице" се одговарало код Стаљина, Хитлера...Ne za posledice ili moguce posledice.
За широко схваћене "могуће последице" се одговарало код Стаљина, Хитлера...Ne za posledice ili moguce posledice.
Nema veze, poneki sigurno ima, a i samo maltretiranje u parnici je podsticaj da to više ne radiš. Svakako da je krivičnopravna zaštita primarna.Cesto nemaju sopstvenu imovinu kojom bi mogli da plate stetu, tako da taj deo obicno otpada. Sama tuzba bi u nekim slucajevima vise kostala zeleznicu od onog sto bi mogli da dobiju.
Znakovi se kradu svakodnevno u ovom gradu, pa niko nije dobio doživotnu za to.Zamisli da neko ukrade znak ogranicenja brzine pored osnovne skole, ili znak za krivinu ispred ostre krivine.
Verujem da je namera usmerena ka sitnoj zaradi, a ne ka pogibiji nekoliko stotina ljudi. Pitanje je da li i koliko su lopovi uopšte svesni čemu ta oprema služi.opasnost koja je NAMERNO izazvana iz neke pobude.
Roditeljima se ne sudi za teško ubistvo (za šta bi se tom detetu sudilo da je krivično odgovoran), već im se sudi za izazivanje opšte opasnosti sa posledicama. Poređenje uopšte nije na mestu.Istom logikom, roditelji onog klinca koji je pobio svoj razred treb tuziti samo za.. ne znam sta, valjda nepazljivo cuvanje lozinke za sef? Ne za posledice ili moguce posledice.
Lažu, neće biti 160, biće projektovana brzina od prošlog veka, znači od 80 do 100 km/hZna li neko da li je u planu neka rekonstrukcija, kakvo god poboljsanje linije ka Lazarevcu? Em je vecinom jednokolosecna, em ima delova gde se voz bas vuce, npr kroz Rakovicu ide 19 na sat. Od Valjeva do Bara se najavljuje brzina od 160 na sat, ali od Beograda do Lazarevca se putuje sat vremena.
Zna li neko da li je u planu neka rekonstrukcija, kakvo god poboljsanje linije ka Lazarevcu? Em je vecinom jednokolosecna, em ima delova gde se voz bas vuce, npr kroz Rakovicu ide 19 na sat. Od Valjeva do Bara se najavljuje brzina od 160 na sat, ali od Beograda do Lazarevca se putuje sat vremena.
Radi se remont koloseka između Ostružnice i rasputnice B.Danas sam video između Ostružnice i Železnika postavljanje novih pragova i šina na teretnoj obilaznici.
Hvala na odgovorima.Pruga je rekonstruisana pre par godina. Brže ne može zbog krivina, brzina je 70-90 km/h (osim u Rakovici), a nema računice ispravljati ih ili dodavati drugi kolosek sa ovim obimom saobraćaja. U Rakovici je problem loše urađenih radova koji nikad nisu ispravljeni. Trebalo je da ide tužba protiv izvođača radova, ali to je izgleda zapalo negde u zadnju fioku.
Па то нам је најбоља пруга после Београд - Нови Сад.
I skroz do Kraljeva.I Užice - Čačak.
Ал је зато Краљево - Сталаћ тежи случај, о Крагујевац - Краљево да не причамо...I skroz do Kraljeva.
Cacak - Kraljevo pao sa 100 na 80 jos ihahaj. Od Cacka do Pozege se ima utisak da je jos brze nego sto jeste jer ide kroz klisuru i tunele.I skroz do Kraljeva.
Поштовани, није битно да ли ће гарнитура у Сарајеву видети интерес у томе, радиће онако како им нареде. Овде је мало другачија ситуација него са гасоводом или аеродромом у Требињу где је потрбна нова дозвола, пруга већ прелази границу на неколико места и тешко да ће Федерација моћи то да опструише.Додик је у Санкт Петербургу разговарао са РЖДом око пруге Бањалука-Београд а и у Кини је тренутно делегација Републике Српске по истом задатку. С обзиром на то надајмо се да ћемо видети ускоро неке кораке ка изградњи те пруге која би повезала вероватно Београд-Шабац-Бијељину-Бања Луку. Када би направили брзу пругу попут ове према Суботици на том правцу, то би спојило наша два главна града перфектно. Е сад знамо да ће Федерација кочити такав пројекат где стигне...можда ће и они видети интерес у томе.
Ja mislim da je vrlo bitan tu drugi kolosek i ta pruga (Bg-Ue) je verovatno 2. najopterecenija posle ove do Ns, mislim da Uzice mora da bude na max 2 sata od Bga, a ne sada u najboljem slucaju 3h i 10 min, a dalje ka cg oke je jednokolosecna, dakle putovati za par godina rekonstrusanom prugom do Bara od Beograda 7+ sati kao pre 50 godina uopste nije uspeh i nije konkurentno i takvu rekonstrukciju uopste ne treba raditi.Pruga je rekonstruisana pre par godina. Brže ne može zbog krivina, brzina je 70-90 km/h (osim u Rakovici), a nema računice ispravljati ih ili dodavati drugi kolosek sa ovim obimom saobraćaja. U Rakovici je problem loše urađenih radova koji nikad nisu ispravljeni. Trebalo je da ide tužba protiv izvođača radova, ali to je izgleda zapalo negde u zadnju fioku.
Cacak - Kraljevo pao sa 100 na 80 jos ihahaj. Od Cacka do Pozege se ima utisak da je jos brze nego sto jeste jer ide kroz klisuru i tunele.
Zna li neko kada kreće rekonstrukcija ovih deonica? Takođe KG-Lapovo se pituje skoro sat vremena, realno Kragujevac je veliki grad koji je morao da se nadje nekako na buducoj brzoj pruzi makar nekim ,,brzim krakom" do LapovaАл је зато Краљево - Сталаћ тежи случај, о Крагујевац - Краљево да не причамо...
Боље да раде нову траса од Сремске Митровице ка Рачи. И ова постојећа траса пруге од Шида до Бијељине захтева замену смера у Шиду.Додик је у Санкт Петербургу разговарао са РЖДом око пруге Бањалука-Београд а и у Кини је тренутно делегација Републике Српске по истом задатку. С обзиром на то надајмо се да ћемо видети ускоро неке кораке ка изградњи те пруге која би повезала вероватно Београд-Шабац-Бијељину-Бања Луку. Када би направили брзу пругу попут ове према Суботици на том правцу, то би спојило наша два главна града перфектно. Е сад знамо да ће Федерација кочити такав пројекат где стигне...можда ће и они видети интерес у томе.
Ja mislim da je vrlo bitan tu drugi kolosek i ta pruga (Bg-Ue) je verovatno 2. najopterecenija posle ove do Ns, mislim da Uzice mora da bude na max 2 sata od Bga, a ne sada u najboljem slucaju 3h i 10 min, a dalje ka cg oke je jednokolosecna, dakle putovati za par godina rekonstrusanom prugom do Bara od Beograda 7+ sati kao pre 50 godina uopste nije uspeh i nije konkurentno i takvu rekonstrukciju uopste ne treba raditi.
Na jednom yt kanalu ima snimak trase iz kabine kv-ca, ova pruga je nova i prava, na tom klipu vozu je potrebno 35 min od centra do centra brzinom 80 km/h, zna li neko zasto tu nije 120? (Doduse ima pruznih prelaza u nivou, mozda zbog toga). I dodao bih kako kada su radili tu rekonsteukciju nisu napravili vezu sa aerodromom Morava.
Nađoh da je Srb rekonstrisisala iz sopstvenih resursa Čačak-Kraljevo 2017. Evo https://www.ekapija.com/news/193095...srbije-remontovala-31-km-pruge-kraljevo-cacakMislim da je sa sadašnjom trasom pruge moguće do oko 2:15-2:30 maksimalno da se skrati, pod uslovom da je cela dužina pruga u cakum-pakum stanju. Sve ispod toga zahteva izgradnju potpuno nove pruge koja bi povezivala dolinu Kolubare sa dolinom Zapadne Morave, a to je jako skupo. Mislim da u ovom trenutku ima drugih prioriteta. Ne treba se zaduživati kao Grčka.
Naravno da nije uspeh da se vrati nešto što je bilo pre 50 godina, ali mislim da je ipak to mnogo bolje nego da imamo prugu kojom se mili 30 km/h. Pre samo 15-20 godina kad su bile iole normalne brzine na barskoj pruzi putnika je bilo mnogo više. Bitna je potražnja, a ne prestiž. Ne takmičimo se ni sa kim. Jednokolosečna pruga na kojoj je brzina u proseku 85 km/h (negde 70, negde 100, negde između) u brdsko planinskom predelu, opremljena savremenom signalizacijom i modernim rešenjima nije nikakva sramota. Uostalom, ima takvih pruga i u Norveškoj i u Švajcarskoj.
Nije baš nova. Rekonstrukcija je bila možda 90-ih ili 2000-ih. Ako neko ima tačnije podatke, neka me ispravi. Brzina je bila 100 km/h nakon rekonstrukcije, kasnije spuštena na 80 km/h zbog stanja koloseka. 120 km/h ne može da bude zbog signalizacije.