Нови Сад - распутница Сајлово 120 km/hГде може да се види које ће бити тачно брзине по сегментима пруге од Новог Сада до Суботице?
Impresivno.Нови Сад - распутница Сајлово 120 km/h
Распутница Сајлово - Руменка 180 km/h
Руменка - Наумовићево 200 km/h
Наумовићево - Александрови Салаши 160 km/h (ово службено место не постоји на прузи, само сам навео као место где долази до прелома брзине.)
Александрови Салаши - Суботица излаз 100 km/h
Суботица излаз - државна граница 200 km/h.
Vidim da dosta znate, a recimo mene zanima za prugu Jajinci-Mala Krsna? Imaju li u planu u skorije vreme da puste putnički saobraćaj?Radi se projektovanje za modernizaciju Stalać-Rudnica sa elektrifikacijom, to će krenuti uskoro, sve ostalo dugi štap.
Ne s obzirom da se se skoro sav (a uskoro sav) teretni saobraćaj preusmerava na tu prugu.Vidim da dosta znate, a recimo mene zanima za prugu Jajinci-Mala Krsna? Imaju li u planu u skorije vreme da puste putnički saobraćaj?
Ako srede signalizaciju od Malog Požarevca do Kolara i od Jajinaca preko rasputnice K1 i K do Rakovice i Makiša, onda ne vidim zašto ne bi mogao da krene i putnički saobraćaj.Vidim da dosta znate, a recimo mene zanima za prugu Jajinci-Mala Krsna? Imaju li u planu u skorije vreme da puste putnički saobraćaj?
Do skoro je ta rečenica uglavnom korištena u lošem kontekstu.200 na sat u krivinu..
... od Velike Plane do Gilja, Gilje - Paraćin je urađeno pre nekoliko godina za velike brzine...
Šta bi bio "pun potencijal" u železničkoj terminologiji? Brzna veća od projektovane?Ali prava eksluziva bi bila da poteraju tu loksu 230 koliko i može a može čak i više ako se našteluje.
I dalje nije testiran pun potencijal ove brze pruge što je zaista žalosno s'obzirom na uložena sredstva.
Naravno, to i jeste suština testiranja, da se testiraju vrednosti pruge iznad one koja je predvidjena za eksploataciju.Šta bi bio "pun potencijal" u železničkoj terminologiji? Brzna veća od projektovane?
Šta se dobija time osim PR-a, marketinga i hvalisanja?Naravno, to i jeste suština testiranja, da se testiraju vrednosti pruge iznad one koja je predvidjena za eksploataciju.
Bugari su recimo testirali njihovu prugu za 160 na 237, poljaci njihovu prugu za 200 testirali na 298, francuzi da ne pričam oni obaraju rekorde kad rade test faze.
Ima puno primera u evropi, jedino mi testiramo brzu prugu na 200 brzinom od 200...
sight to see)Malo ekskluzive. Danas je DBST lokomotiva vozila 200 km/h po oba koloseka između km. 84 i km. 109. Svi mereni parametri dinamičkih sila na koloseku su ispod graničnih vrednosti. Svaka čast.
Pogledajte prilog 196389
Dobija se i uvid u stvarne performanse.. Sve sto se radi se radi sa odredjenim marginama, nikad se proizvd ne koristi na maksimumu performansi, vec na stabilnom delu.Šta se dobija time osim PR-a, marketinga i hvalisanja?