Šta je novo?

Železnice - infrastruktura



,,Informacija za vas koji pratite radove na rekonstrukciji pruge Niš – Dimitrovgrad, da se danas postavlja pruga do svetlosnog signala na ulazu u stanicu Pirot. Peron ostaje do daljeg, radovi se nastavljaju na izlazu iz Stanice."

Ako bi mogao neko da mi pojasni gde zapravo stoje ulazni signali?
Jel on stoji ovde ili tek kod početka perona?

received_1931636387268035.jpeg
 
Poslednja izmena:
До сада су вест о томе објавили еКапија, Јужне вести, 24/7 и један или два локална портала.
Контактирао сам познаницу која је новинарка, можда ће у редакцији бити заинтересованих за ову тему.
Надам се да су људи којих се ово највише и тиче информисани.
Ja ću sutra obavestiti lokalnog novinara iz mog mesta.
 


,,Informacija za vas koji pratite radove na rekonstrukciji pruge Niš – Dimitrovgrad, da se danas postavlja pruga do svetlosnog signala na ulazu u stanicu Pirot. Peron ostaje do daljeg, radovi se nastavljaju na izlazu iz Stanice."

Ako bi mogao neko da mi pojasni gde zapravo stoje ulazni signali?
Jel on stoji ovde ili tek kod početka perona?

Pogledajte prilog 192682
Ulazni signali na ovoj pruzi su otprilike na 150-200m ispred prve ulazne skretnice.
 
Ovo već duže vremena prolazi kao vest, u stvari je hrpa dezinformacija.
 
Искрено из корисника железнице, најмање је битна прича повезивања са Будимпештом.
 
Искрено из корисника железнице, најмање је битна прича повезивања са Будимпештом.
To nam je možda još jedina opcija da kažemo da postoji međunarodni saobraćaj. I kada izgrade to, imaćemo samo ovaj za Bar i taj do Budimpešte.
Ovaj tekst je bitan samo da podrži evropski narativ vezan za Orbana.
 
Prenosi da se u mađarskoj javnosti već duže vreme zna da kineski izvođači ne znaju da naprave bezbednosni sistem železničkih signala po evropskim standardima.

Ne treba ništa više čitati, ako znamo da naša pruga koju su Kinezi gradili ispunjava te evropske standarde. Ovo su verovatno neki pritisci da se Kinezi izbace iz projekta zbog politike.
 
Искрено из корисника железнице, најмање је битна прича повезивања са Будимпештом.
Будимпешта је једно од већих чвориште и преко Будимпеште иде наша и најкраћа и најбржа железничка веза са државама и југоисточне и западне Европе тако да ће то бити и најважнија и најпопуњенија међународна линија.
 
Проблеми у Мађарској трају од када је пројекат започет. Од тога да се своди на политичку раван и тога што се послови намештају фирми блиској Орбану преко тога да опозиција критикује пројекат јер сматра да неће бити рентабилан за мађарски железички саобраћај то тога што ЕУ не гледа благонаклоно на то што га кредитира Кина и радове изводе и кинеске фирме (уместо фирми из ЕУ)
 
Bez brige, biće šatl u Palanci kao do Prokopa.

I travelatori do Kubršnice!

Stavio sam sve na papir, kolima od mog trenutnog stana do centra Palanke 80 minuta.

Železnicom, prevozom do Prokopa 20 minuta, vozom 45 minuta, do centra 30 minuta pešaka, sve ukupno 90-100 minuta.

Cena pruge Resnik-Palanka će sigurno dostići milijardu, e pa bravo, milijardu evra za građenje nečega što je sporije od ostalog vida saobraćaja.
Sama pruga u ovakvoj izvedbi sigurno nema nikakvu ekonomsku opravdanost, ali ne samo to ona je "Antisrpski projekat", jer sa ovakvom trasom i službenim mestima de facto je otvoreno protiv Srpskog naroda.

Ni u jednoj državi na sličnom trenutnom ekonomskom nivou ovako nešto ne bi bilo dopušteno, mogu slobodno reći da je projekat štetan na nivou Beogradskog SNS Metroa.


P.S. I jedan izuzetno bitan dodatak, trenutno voz putuje od Centra do Palanke 120 minuta, iako čak na malo više od trećini puta vozi brzinom od tek 30 km/h.
Što znači, da će ukupna ušteda biti na kraju za Palanku od čitavih 20 minuta, a spiskaće Milijardu, bravo bravo!!!
 
Poslednja izmena:
Поред брзине ту је много важније то што ће се градити други колосек и што је тренутно стање пруге од Сопота до Ресника језиво.
Поред веће пропусне моћи други колосек ствара могућност и много бољег повезивања Младеновца БГ возом.
Бесмислено је планирати пругу до Ниша а уско грло и једну од најкритичнијих деоница оставити такву каква јесте.
 
Onda se samo ubaci drugi kolosek remontuje prvi i ispeglaju krivine, a ne da se gradi pruga koje ignoriše potrebe stanovnistva

Prestanite da podržavate ovu Antisrpsku tvorevinu.

Opet ponavljam, kada bi se izvršio remont gornjeg stroja od Resnika do Sopota Kosmajskog, brže bi Palančani/Lapovci stizali svojim kućama nego budućom SNS SHS, što govori koliko je projekat besmislen i nadasve loše osmišljen.
 
Па ни пеглање кривина за, рецимо, 120 и други колосек не би били јефтинији.
Колико може да се види од Ресника до Плане на 80% трасе планира се 160, пеглање је потребно за све преко 80/100.
Пошто се свакако пегла и ради комплетно и доњи и горњи строј нема скоро никакве разлике у цени између 120 и 160.
Проблем у Паланци је изграђеност непосредно уз пругу. За други колосек и формирање појаса потребно је доста тога поравнати.
Други проблем су ПП, подвожњаци би без приступа оставили приличан број објеката - дакле, још рушења.
 
Poslednja izmena:
Ja sam za, predloži kako da se organizujemo.
Ovo bi bio moj laički predlog:
1. da izanaliziramo koliko stanovništva bi ostalo uskraćeno za direktnu železničku vezu, što sa regionalnim centrima što u globalu,
2. da pronađemo primere iz regiona, a i evropske koji su koliko toliko standardi za razuđenost stanica,
3. bilo bi dobro da pronađemo neke ljude koji mogu da daju neko stručno mišljenje/savete
4. obavestiti lokalne medije/stanovništvo o planovima/interesne grupe/štagod.
Ko god je zainteresovan da pomogne/priključi se, ne znam da li tehnički ovde može da se napravi grupa, ako ne onda neki Discord server.
 
Између 8.000 и 11.000 људи.
Прецизан број је тешко дати.
Треба узети у обзир факторе као што су локације стајалишта, њихова удаљеност а тачан број становника појединих места требало би извући из последњег пописа.
Бројеви са Википедије где број становника за већину места између Плане и Ниша није ажуриран од пописа 2011. кажу око 10.000.
 
Што се Старог Села и Новог Села тиче писао сам о станици између два тренутна стајалишта предвиђена за укидање. Мислим да је то добар и реално остварив предлог пошто би та станица покрила око 3.000 људи.
 
Koji du..uvlakač! Ne prođe ni jedna izjava, ni jedan intervju a da on i njemu slični ne izjave kako je čitava ideja i sve poteklo od svemogućeg vođe i da njega nema ne bi ničega bilo!?! Jel oni dobijaju za svako pominjanje AV neku crticu i kintu ili su svi zaista ubeđeni u to što govore?! Mi smo odavno najveća rupa u Evropi!
 
Ovo je dobro, dodao bih za Đunis-Trupale:
1) Vitkovac
2) Donji Ljubeš
3) Gornji Ljubeš

Takođe i Velika Plana-Gilje:
1) Miloševo
2) Lanište
3) Bukovče

Izmena nije pokrila ove stacionaže, ali po nacrtu iz 2020. predviđena su za ukidanje, a s obzirom da promene nisu naznačene to je dovoljan jak dokaz da će biti ukinute.

Čekamo Stalać-Đunis & Resnik-Plana.
 
Ne treba ništa više čitati, ako znamo da naša pruga koju su Kinezi gradili ispunjava te evropske standarde. Ovo su verovatno neki pritisci da se Kinezi izbace iz projekta zbog politike.
Odakle znamo?
Naravno da iza svega politika, tu se slažem. I kod nas i kod svih njih.
 
Vrh