Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Još 600-700m do ulaska u stanicu. Kako je rekao nastavljaju od izlaska iz stanice Pirot i plan je da se do Dimitrovgrada stigne do kraja godine. Ovim tempom je to izvodljivo.

Oni znači sad prvo rade Pirot-Bg granica a posle idu na deo kroz Sićevačku klisuru ka Nišu?
 
Jel se i za Prugu Niš Dimitrovgrad prave novi peroni podhodnici i liftovi na stanicama ili se samo pruga rekonstruiše?
 

Toliko o tome.
Screenshot_20240314-102902_Facebook.jpg

Screenshot_20240314-102929_Facebook.jpg
 
Nikako, jer podbijačica ovde nema šta da uhvati, odnosno nema zdrav prag.
Ovde samo remont gornjeg stroja pomaže.
Цела пруга Краљево - Крушевац је у катастрофалном стању, воз путује 2 ипо сата, само кад би дигли брзину на 80 путовање би било дупло краће.
 
Baš tako, samo što su sve preneli površno.

Mislim da će biti samo rekonstrukcija perona i naravno pruge.
Mislis izgradnja širokih perona ili onih prefabrikovanih uskih?

Koliko znam od nedavno je obavezna izgradnja širokih gde god se vrši rekonstrukcija.

SFRJ je debelo kasnila po tom pitanju u odnosu na ostale zemlje i zato sad imamo situaciju gde imamo obilne radove u svakoj stanici koja se rekonstruiše.
Tu vidimo da tek sada radimo ono sto su drugi radili pre 50-60 godina.
 
Poslednja izmena:
Mislis izgradnja širokih perona ili onih prefabrikovanih uskih?

Koliko znam od nedavno je obavezna izgradnja širokih gde god se vrši rekonstrukcija.

SFRJ je debelo kasnila po tom pitanju u odnosu na ostale zemlje i zato sad imamo situaciju gde imamo obilne radove u svakoj stanici koja se rekonstruiše.
Tu vidimo da tek sada radimo ono sto su drugi radili pre 50-60 godina.
Iskreno se nadam širokih.
 
koliko stajalista su ukinuli ovom rekonstrukcijom do subotice?
koliko bg-novi sad?
je l ima nesto za deo od resnika do sopota? to je verovatno najgori deo bg-nis
 
Zar neće ostati tu stari krak pruge koji će se koristiti za teretni saobraćaj?
 
koliko stajalista su ukinuli ovom rekonstrukcijom do subotice?
koliko bg-novi sad?
je l ima nesto za deo od resnika do sopota? to je verovatno najgori deo bg-nis
Стајалиште Александрово (предграђе Суботице) јер се у том делу ишло на нову трасу која је стајалиште заобишла.
Бивше стајалиште Степановићево претворено је у станицу за заустављање путничких возова.
Уместо станица Бешка и Чортановци које је укинуло пеглање трасе заједнична станица Бешка (поље).
Од Ресница до Велике Плане ће се такође радити двоколосечна пруга за брзину до 160 ("тамо где је инвестициононо оправдано за 200"), ништа конкретно и званично што се станица и стајалишта тиче осим што прелиминарни пројекат измешта станицу у Смедеревској Паланци.
 
Poslednja izmena:
Jel vi znate gde je institut za povrtarstvo u Palanci?

Pa ovo je sve gore od goreg, zaustaviti ovaj projekat dok nije kasno.
 
1001817197.jpg

Ту где је чиода.
Паланка има сличан проблем као што је имао Врбас.
Други колосек, пеглање трасе и денивелисање ПП захтевају прилично рушење објеката.
 
Znam ja dobro gde je institut, zato sam i šokirao pitao, ako nema mesta za 200, onda nek se kroz Palanku prolazi sa 120 ili 140 km/h.

Centar - stanica sada
20240315_190317.jpg


Nakon SNS SHS.
20240315_190310.jpg


Bravo, bravo, znači i pola Palanke da otpišemo kao korisnike železnice, šta je sledeće?
 
Jel vi znate gde je institut za povrtarstvo u Palanci?

Pa ovo je sve gore od goreg, zaustaviti ovaj projekat dok nije kasno.
Ni punih kilometar vazdušno od sadašnje stanice. Nije toliko strašno i još kad uzmemo da će pruga proći između instituta i grada,razdaljina je i manja.
Mene više brine to da li će Goša izgubiti železničku vezu sa koridorom, jer bi to značilo i konačno njen potpuni kraj.
 
Ок, мислио сам да питаш овако...
Била је могућа варијанта до 120, због радијуса и урбанистичких ограничења не више од тога уз нешто рушења за други колосек.
Денивелација без већих рушења немогућа.
Железничка веза Гоша - нова ЖС ће, претпостављам, ићи са друге стране.
Релативно лако изводљиво са око 1000-1500 метара колосека.
 
Poslednja izmena:
Vrh