Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Ovo je u Karlovcima. Da li je to redovno održavanje ili nešto vanredno?
Редовно одржавање је у питању.
Da li je ovo brušenje vezano samo za brzu prugu? Ovako nešto nisam primetio ranije.
Колико сам упознат, за ,,брзе" пруге је ово обавезни део одржавања. Требало би да се ради и на осталим пругама.
 

Ovog cirkusa samo kod nas.
 

Ovog cirkusa samo kod nas.
Cementari ne treba pruga? A MSGI nudi firmama subvencije za priključenje industrijskih koloseka...
 

Ovog cirkusa samo kod nas.
Ta pruga kruži oko Petrovaradina, a stanovnici Beočina, Ledinaca, Rakovca i Sremske Kamenice autobusom su povezani sa centrom Novog Sad, tako da putnički voz ne bi bio velika alternativa ovde. To bi se promenilo gradnjom stajališta na pruzi kod Žeželjevog mosta, na novosadskoj strani ( o tome je pisao @miki_ns na temi o mostu Neptun Bačka Palanka), ali i u tom slučaju bi autobus bio u prednosti u odnosu na voz. Prugu je svakako trebalo ostaviti.
 
To što pruga kruži uopšte ne bi bilo problem da je pruga elektrificirana i u dobrom stanju - pa voz bi Kamenica - Petrovaradin prošao za 4-5 minuta, i posle stigao do stanice u Novom Sadu za još nekih 4 minuta (po sadašnjem redu vožnje je tako). (Da ne govorimo koliko bi koristilo stajaliište koje nije napravljeno iza mosta sa novosadske strane - bilo bi 10-15 minuta hoda od centra).
Svi autobusi iz Beočina, Ledinaca zaglave u gužvi u Kamenici i vuku se uzbrdo u koloni.
Za to vreme bus se jedva izvuče iz Kamenice i zaglavi na semaforima kod mosta i Merkatora.

Drago mi je što će biti bar biciklistička staza, ali je izgubljena prilika za liniju prigradske železnice.
 
To što pruga kruži uopšte ne bi bilo problem da je pruga elektrificirana i u dobrom stanju - pa voz bi Kamenica - Petrovaradin prošao za 4-5 minuta, i posle stigao do stanice u Novom Sadu za još nekih 4 minuta (po sadašnjem redu vožnje je tako). (Da ne govorimo koliko bi koristilo stajaliište koje nije napravljeno iza mosta sa novosadske strane - bilo bi 10-15 minuta hoda od centra).
Svi autobusi iz Beočina, Ledinaca zaglave u gužvi u Kamenici i vuku se uzbrdo u koloni.
Za to vreme bus se jedva izvuče iz Kamenice i zaglavi na semaforima kod mosta i Merkatora.

Drago mi je što će biti bar biciklistička staza, ali je izgubljena prilika za liniju prigradske železnice.
Prugu svakako nije trebalo ukidati. Mogu još uvek da iskoriste trasu temerinske pruge za gradsku železnicu. Nemaju izgovor da i to ukinu, ide kroz Temerin celom dužinom naselja.
 
Pa i ovako planiraju železnički most preko kanala DTD kod luke, a u obrazloženju spominju i gradsko prigradsku železnicu, ako ukinu temerinsku prugu, taj sistem bi imao samo jednu liniju od NS do Budisave.
 
Cementari ne treba pruga? A MSGI nudi firmama subvencije za priključenje industrijskih koloseka...
А то исто министарство пројектује станице у којима се индустријски колосеци прикључују на пругу са кратким колосецима. Конкретно, колосеци у Инђији, тик до новог контејнерског терминала су по 300 m и још се на пола колосека одваја колосек за терминал.
И у станици Петроварадин су кратки колосеци који су везани на индустријски колосек некадашње Победе.
Станица Наумовићево ће остати без додатних колосека за смештај брута или формирање возова, иако има колосечну везу са некадашњим индустријским колосецима Азотаре.
С друге стране, У Змајеву је предвиђен одвојни колосек за силосе, док су у Бачкој Тополи предвиђени одвојни колосеци за индустрију и одговарајући станични колосеци за обраду возова.
 
Cementari ne treba pruga? A MSGI nudi firmama subvencije za priključenje industrijskih koloseka...
Koliko znam, od tri naše cementare, jedino je Titan koliko toliko koristio železnicu u poslednje vreme.
Ako neko zna bolje neka me dopuni, ali mislim da ovako stvari stoje.

Pruge Petrovaradin-Beočin i Paraćin-Popovac su bile u nadležnosti ŽS, tj. Infrastrukture ŽS, a industrijski koloseci su ŽS Kosjerić-Titan, ŽS Popovac-Moravacem(ex. Holcim, CRH) i ŽS Beočin-LaFarge.

Posle privatizacije, železnica je vrlo bezobrazno pokušala da iscedi neki dinar od novih gazda, ali su naravno bili odbijeni i tako je železnica ostala bez pruga i posla, a te pruge nisu bile u toliko lošem stanju.
Znam da je bila priča pre nekih 15 godina o javno-privatnom partnerstvu gde bi se te pruge dale na koncesiju privatnim firmama na upravljanje, ali je to sve propalo.
Sada su te pruge podelile sudbinu mnogih drugih u Vojvodini.
 
Slika i prilika zeleznice u Srbiji. Rakovica. Pre par godina kapitalno remontovana pruga. Zbog greske nakon remonta je brzina 20 km/h preko skretnica, a zatim i kroz celu stanicu (pre remonta je brzina bila veca nego posle). Bez obzira na spustenu brzinu, desilo se ovo:
Messenger_creation_0e5004ce-e7aa-4888-bd52-60728414c9a7.jpeg
 
Saopštenje SV povodom toga što je jedan Soko van pogona:

"Kompanija prvenstveno brine o korisničkom iskustvu svojih putnika, pa u skladu sa tim sprovodimo redovna i vanredna održavanja garnitura kako bismo osigurali apsolutnu bezbednost i komforno putovanje našim vozovima", piše u odgovoru "Srbijavoza".

Jbt, ko im smišlja ova debilna saopštenja? BTW zna li neko zašto je taj Soko u garaži?
 
Ваљда овај који је имао ударац птице у предње стакло.
 
Juče nije saobraćao nijedan od tri komada. A dva dana pre toga nisu dva od tri. Ako je jednog udarila ptica, i nek je drugi na redovnom održavanju, moralo je nešto i sa trećim da bude da bi se došlo do ove situacije.
 
"Kompanija prvenstveno brine o korisničkom iskustvu svojih putnika, pa u skladu sa tim sprovodimo redovna i vanredna održavanja garnitura kako bismo osigurali apsolutnu bezbednost i komforno putovanje našim vozovima", piše u odgovoru "Srbijavoza".

Ehhh zamisli kako je onima kojima se otkazuje voz svaki dan, vi makar imate zamenu.
 
Juče nije saobraćao nijedan od tri komada. A dva dana pre toga nisu dva od tri. Ako je jednog udarila ptica, i nek je drugi na redovnom održavanju, moralo je nešto i sa trećim da bude da bi se došlo do ove situacije.
Sad sam skontao da sam pogrešio dane, juče je išao jedan, izvinjavam se. Svejedno je opet nezgodno što kada ispadne jedan i jedan je na održavanju, ostaje samo jedan. Prokletstvo malih serija.
 
Saopštenje SV povodom toga što je jedan Soko van pogona:

"Kompanija prvenstveno brine o korisničkom iskustvu svojih putnika, pa u skladu sa tim sprovodimo redovna i vanredna održavanja garnitura kako bismo osigurali apsolutnu bezbednost i komforno putovanje našim vozovima", piše u odgovoru "Srbijavoza".

Jbt, ko im smišlja ova debilna saopštenja? BTW zna li neko zašto je taj Soko u garaži?

Какве ово има везе са инфраструктуром?
 
Slika i prilika zeleznice u Srbiji. Rakovica. Pre par godina kapitalno remontovana pruga. Zbog greske nakon remonta je brzina 20 km/h preko skretnica, a zatim i kroz celu stanicu (pre remonta je brzina bila veca nego posle). Bez obzira na spustenu brzinu, desilo se ovo:
Pogledajte prilog 188066
Nemaju skretnice sa ovim iskliznućem ništa. Vagon koji vidimo da driftuje je ispao ranije u levoj tunelskoj cevi.
 
Jel može pojašnjenje kako je ovako iskočio, da su mu postolja u različitim kolosecima?
I da li su svi koloseci u Rakovici remontovani, meni deluje da su sredjeni samo centraln dva.
 
Vrh