Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Oво нама треба. За годину дана уснимљено 280 прекршаја (углавном прелазак током знака упозорења пре спуштања рампе) на пружном прелазу и скупљено 700 хиљада чешких круна на име казни. Систем се тестира на још 33 пружна прелаза у Чешкој.

 
И скупљене паре од казни директно усмерити за постављање нових рампи на прелазе без истих. Кажњавати и непоштовање знака СТОП испред прелаза такође.
 
Bato vozovi su infrastruktura. Vec si mene ispravljao kad sam pisao kad stizu kineske garniture.

Знаш ли ти значење речи инфраструктура, "бато"? Постоје три теме - инфраструктура (пруге), путнички саобраћај и теретни саобраћај. Ти си писао о путничком возу, значи пост треба да се пише у теми о путничком саобраћају. Недавно је раздељена тема о железници.
 
И скупљене паре од казни директно усмерити за постављање нових рампи на прелазе без истих.

Altpro se ne buni, fina bi zarada bila.😄

Za početak možda prvenstveno na prelazima koji se trenutno obezbeđuju kao neispravni zbog "nedostatka čuvara prelaza" (boktera), a takvih je mnogo u Srbiji.

Takođe, jedna od dobrih metoda pogtovo na "traktorskim prelazima" jesu ogledala.
 
Poslednja izmena:
Opšte rasulo na prugama Istočne Srbije, pasarela na ŽS Bor je postala nestabilna i postoje indicije da će se uskoro urušiti.

FB_IMG_1707037580005.jpg


Ali Srbija<->Voz se svakako pobrinuo da putnici uopšte i ne dođu do stanice, jer konstantno otkazuje vozove.
Screenshot_20240204_100326_Chrome.jpg
 
Знаш ли ти значење речи инфраструктура, "бато"? Постоје три теме - инфраструктура (пруге), путнички саобраћај и теретни саобраћај. Ти си писао о путничком возу, значи пост треба да се пише у теми о путничком саобраћају. Недавно је раздељена тема о железници.
Neće propasti forum zbog toga.
 
Molim vas ne razvodnjavajte priču o železnici na zasebne teme. Teže je da se isprati, pogotovo nama koji baš i nemamo previše vremena, a želimo da budemo upućeni. Ovako je sve bilo na jednom mestu, lako se prelista.
Svakako je reč o jednom nekadašnjem preduzeću, koje i dalje ima istog vlasnika, samo je formalno podeljeno na infru, teret i ove što ne mogu da se odluče kako se zovu.
 
Знаш ли ти значење речи инфраструктура, "бато"? Постоје три теме - инфраструктура (пруге), путнички саобраћај и теретни саобраћај. Ти си писао о путничком возу, значи пост треба да се пише у теми о путничком саобраћају. Недавно је раздељена тема о железници.
Vozovi su infrastruktura za prevoz putnika. Ne pisemo ovde o redu voznje i cistoci kupea.
 
@panonski
Privatne prevoznike u teretnom saobraćaju si zaboravio.
A u neko dogledno vreme privatnici će biti i u putničkom.
Tako da ne možeš spominjati železnicu a ujedno i govoriti samo o državnim preduzećima.
 
Vozovi su infrastruktura za prevoz putnika. Ne pisemo ovde o redu voznje i cistoci kupea.

Ти си личе прешао игрицу. Имаш јасну поделу:

https://infrazs.rs/
https://srbijavoz.rs/
https://www.srbcargo.rs

Врло добро се зна за шта се тачно који термин користи на железници. На железници се реч инфраструктура не односи на возна средства него на пруге и друге непокретности везане за систем железнице. Или ти боље знаш од свих који се баве железницом на целом свету?
 
Kakve veze ima podela nasih mucenih javnih preduzeca sa diskusijom na forumu? Naravno da je nabavka novih vozova srodna tema sa izgradnjom nove pruge ili neka nesreca koja se desila na pruzi zbog koje je voz ispao iz reda voznje. Poenta podele tema je bila da se ne preplice milion razlicitih prica u isto vreme a ne da neko (ti) glumi policajca iz dosade.
 
Molim vas ne razvodnjavajte priču o železnici na zasebne teme. Teže je da se isprati, pogotovo nama koji baš i nemamo previše vremena, a želimo da budemo upućeni. Ovako je sve bilo na jednom mestu, lako se prelista.
Svakako je reč o jednom nekadašnjem preduzeću, koje i dalje ima istog vlasnika, samo je formalno podeljeno na infru, teret i ove što ne mogu da se odluče kako se zovu.
Искрено, боље је сад када није све једна велика мешана салата, где се на једној страни расправља о реду вожње, а на следећој крене низ слика са ремонта неке пруге и тако се прекине низ претходне дискусије.
Железница нажалост више није јединствен систем. А са друге стране имамо и нпр. засебне теме за сваку БГ железничку станицу и за Бг воз.
 
Privatne prevoznike u teretnom saobraćaju si zaboravio.
Postoje i privatni prevoznici, ali oni nisu toliko u fokusu jer se ne bave modernizacijom/rehabilitacijom i izgradnjom pruga, ne utiču na red vožnje, podređeni su odlukama države.
Dobiju na značaju kada se pojavi neka loksa koja nije viđena kod nas ili kada uspešno remontuju sredstvo koje je od strane SV/karga otpisano, kao i kada se desi neki vd.

А са друге стране имамо и нпр. засебне теме за сваку БГ железничку станицу и за Бг воз.
Ne bih da budem pogrešno shvaćen, ali u pitanju je nekoliko stanica i sve to se moglo podvesti pod "Železničke stanice u Beogradu".
Što više tema se otvara, teže je za praćenje, bar meni.
 
Projekat stanice Novi Sad

Рендер, не пројекат. Пројекат односно његова изведба често зна да буде другачија од рендера. Ако ништа, на овом рендеру бар има столица и клупа на изволте, за разлику од Београд Центра.

Da li se zna rok za njen završetak?

Претпостављам да ће бити завршено заједно са пругом НС-СУ.
 
Шта је ово? ММФ и светска банка реформисали и Беобилд? Више тема него путничких линија!
Дај бре спајајте теме! Имамо две и по пруге, четир' линије и два'ес возова за покрити.
 
Баш си навео примере који обесмишљавају ово. Сваки инфраструктурни пројекат, има своју тему, као и сваки вид транспорта, само је железнички беспотребно исцепкан на 4-5

Не видим никакав принцип ниити логику иза овога.

Подела на две теме: инфру опште (све оно од инфраструктуре што не захтева посебну тему) и друга која би била жел. транспорт би можда било боље решење.

Грешка је била што нисмо имали засебне теме за типа пругу бг-нс и сада нс- су или сутра бг-ниш.
Овако ћемо имати 4+ досаднијих тема за једну групу информација. Видећете и сами када изађе нека вест где се помињу обе подврсте жел. транспорта нпр.
 
Poslednja izmena:
Па овде остају информације о радовима на инфраструктури. Што се мене тиче, од почетка су требале да се отварају теме за сваку пругу засебно како се која радила (БГ-Панчево, БГ-Рума, Бг-НС-Су, БГ-Бар, Бг-Ниш-Прешево, Тимочке пруге...) као што имамо брдо тема о нпр. станицама (Прокоп, Топчидер, НБГ, Вуков...).
Оно што је по мени битна промена поделом теме јесте што су превоз путника (редови вожње, возна средства, кашњења и сл.) и превоз робе (који је верујем већини форумаша мање занимљив) одвојене теме од инфраструктуре, па ће дискусије како-тако имати след. Нпр. Карло је на овој теми сваштари више пута износио одличне анализе и предлоге редова вожње са све распоредом возних средстава и њиховим турнусима, али су исти потонули већ са првим следећим вестима типа министар Мома обишао радове на прузи у Инђији и после тога три стране дискусије о тим радовима.
 
Vrh