Искрено појма немам какав је тачно тај софтвер и која му је права намена, али није питање која фирма ради такав софтвер, него која фирма може да га направи.A koja to domaća firma radi baš takav softver?
Nema domaćeg softvera koji obavlja ovu funkciju, ali ima dosta stranih. Verujem da se javilo više firmi i da je cena bila glavni faktor pri odabiru.Искрено појма немам какав је тачно тај софтвер и која му је права намена, али није питање која фирма ради такав софтвер, него која фирма може да га направи.
И не сумњам да Сименс има одличан софтвер (вероватно кључ у руке решење) јер имају дугогодишњег искуства, али ако већ зајмимо паре, што да их не потрошимо на развој домаћег решења, него да купујемо готова, јер знајући наше државне фирме, тражиће нека прилагођења због њихове пословне политике и начина рада за која ће онда накнадно Сименс да их одере, са пуним правом, и онда ће цена да буде пута два. Или пак неће имати пара да плате прилагођење, па ће паралелно за нешто да користе нови софтвер, а остало ће по старом ручно да раде и онда ће да настане хаос, и у једном моменту ће само да батале тај софтвер и онда су то стварно бачене паре. Није био ни први ни последњи пут за тако нешто.
Slovenačke železnice prošle godine prevezle 15 miliona putnika
Broj putnika u vozovima Slovenačkih železnica ponovo raste, prošle godine ih je bilo više od 15 miliona. Razloge za rast kompanije vide u popuštanju mera ...biznis.rs
Tu smo mi u nepovoljnijem položaju kad gledamo brojanje. Verujem da je većina putnika okolina Ljubljane (isto kao u HR što je većina putnika oko Zagreba), ali se putnici tu broje, a kod nas se putnici u BGvozu ne ubrajaju u ukupan broj putnika već u su u gradskom prevozu. Pa tako hiljade i hiljade putnika dnevno koji iz Batajnice, Resnika, Lazarevca putuju u grad i uveče nazad nisu tu, a putnici koji idu od Kamnika ka Ljubljani lokalnim vozom jesu (a distanca je ista)Ozbiljna priča, još ako uzmemo u obzir da Slovenija ima razvijeniju putnu mrežu (kao većeg konkurenta železnici) + duplo manje stanovnika od Srbije, shvatimo koliko su njihovih 15 miliona "teži" od ovih naših 7 miliona.
Kada sam gledao njihove RV doslovno su radnim danima svuda imali takt od 2h, čak i na nekim nebitnim prugama.
Fazon između Sevnice i Trebnja (ta mesta imaju stanovnika ukupno kao jedan Negotin) imaju neverovatnih 8 polazaka dnevno, to je znak koliko država vodi računa o unutrašnjosti države.
I da ništa ne urade u narednih 10 godina teško da bi ih stigli, koliko smo žalosni.
A na kakvom su nivou njihovi domaći remontni zavodi unutar holdinga poput onog u Mariboru bolje da ne komrntarišem, svaka koja izađe odatle radi kao singerica.
Zaista smatram da treba uvek forsirati domaće, ali... Kao neko ko radi u ITju, mogu samo da kažem da bi izašlo skuplje i trajalo duže da se implementira domaće rešenje. Samo da se plati grupa ozbiljnih programera može lako da pređe milion godišnje (jer porezi...).Искрено појма немам какав је тачно тај софтвер и која му је права намена, али није питање која фирма ради такав софтвер, него која фирма може да га направи.
И не сумњам да Сименс има одличан софтвер (вероватно кључ у руке решење) јер имају дугогодишњег искуства, али ако већ зајмимо паре, што да их не потрошимо на развој домаћег решења, него да купујемо готова, јер знајући наше државне фирме, тражиће нека прилагођења због њихове пословне политике и начина рада за која ће онда накнадно Сименс да их одере, са пуним правом, и онда ће цена да буде пута два.
Posebno ako imamo u vidu puštanje BG-BUD vrlo brzo što će biti milioni međunarodnih putnika godišnje.
Ja očekujem bar milion putnika koji će preći granicu u prvoj punoj godini saobraćanja, a do kraja decenije do 2 miliona.Ma милијарде.
Troduplo manje, Slovenija po proceni iz 2017. ima ukupno 2.066.880 stanovnika, što je na nivou regije Grada Beograda.Ozbiljna priča, još ako uzmemo u obzir da Slovenija ima razvijeniju putnu mrežu (kao većeg konkurenta železnici) + duplo manje stanovnika od Srbije, shvatimo koliko su njihovih 15 miliona "teži" od ovih naših 7 miliona.
Čak i u Hrvatskoj ogromna većina Re vozova na najgušće naseljenom severu i severozapadu ima stalni dvočasovni takt, bez obzira što ni tu nisu sve pruge elektrifikovane, a Koridor 10 od Novske do Tovarnika je u katastrofalnom stanju.Kada sam gledao njihove RV doslovno su radnim danima svuda imali takt od 2h, čak i na nekim nebitnim prugama.
Pandan ovome bi u Srbiji bio voz Kovačica-Alibunar ili Čoka-Novi Kneževac. Pre 100 godina su te linije i postojale, a danas više ne postoje čak ni zapuštene pruge na njihovim nekadašnjim trasama, jer ih je bravar demontirao pre više od pola veka.Fazon između Sevnice i Trebnja (ta mesta imaju stanovnika ukupno kao jedan Negotin) imaju neverovatnih 8 polazaka dnevno, to je znak koliko država vodi računa o unutrašnjosti države.
I da ništa ne urade u narednih 10 godina teško da bi ih stigli, koliko smo žalosni.
Доба министарке Зоке коридорке, најканцерогеније доба у саобраћају Србије.
Kinez kaze da ce pruga do Budimpeste po fizibiliti reportu imati 9 miliona putnika godisnje.