Nije rekao da je zapoceta pruga BG - Nis. Rekao je da zelimo ubrzo da je radimo i citiram “EU ako bude htela da da novac super, a ako ne sami cemo naci sredstva”.Nepomenik u obraćanju naciji kaze UBRZANO RADIMO PRUGU BG - NIŠ
druže niste je ni počeli
Pretpostavljam da hoce da je pocne odmah nakon sto se zavrsi NS - Subotica, a EU je poznato spora sa procedurama.
Upravo, zato se i mi odlučujemo za kineze za mnoge projekte jer uz svu proceduru sigurno završavaju nekoliko godina pre nego što bi sa EU završili. A u tih nekoliko godina imamo i benefite te saobraćajnice i sve to za minimalno veću cenu. Ne sporim da je veća, ali mislim da je mnogo bolje dati malo više nego čekati 5-6-7 godina.И не само са процедурама, него и динамиком изградње. Само погледај у Хрватској колико се одужила модернизација за 160 км/ч и додавање другог колосека на деоници Дуго Село - Копривница - мађ. граница. Исто је и са Дуго Село - Новска, која још није ни кренула да се гради. Кинези су се код нас показали јако добро на деоници Београд - Стара Пазова и Нови Сад - Суботица - мађ. граница, а доста лоше на деоници Распутница Г - Ресник. Верујем да би из искуства са северним деоницама Кинези били доста поузданији партнер што се поштовања рокова тиче него ЕУ, код којих углавном ништа не може да се заврши у року. Што се цене тиче не знам, али ако се нешто заврши у року у односу на нешто чији се рокови одлажу и 5-10 година (искуства Хрватске), платити нешто мало скупље је боље решење, нарочито имајући у виду да одлагање рокова обично доноси и поскупљење у односу на почетну договорену цену.
Kakve veze ima EU sa problemima na ovoj trasi? Osim što subvencioniše. Hrvatska sama nije sposobna da pripremi dokumentaciju, ne znaju kako da izmeste dalekovod, štite domaće građevinare koji moraju nešto da urade, ali odu u stečaj. Za to što se ništa ne radi u ovoj trasi kriva je isključivo hrvatska Vlada i HŽ infra. Gdje si opet našo EU? Zašto onda nema kašnjenja u izgradnji drugog koloseka do Kopra? Da li zaista znaš šta se dešava u evropskim projektima? Ne vidim kašnjenja, samo tamo gde hoće da rade na balkanski način. U EU postoje domaće kompanije koje ulažu domaće znanje u velike projekte. Niko nije lud što će domaća industrija samo gledati. Srbija je daleko od razumevanja zašto je to tako. Tako da se Kinezima ne bih hvalio. Koliko srpskih kompanija ili inženjeri imaju referencu? E, to mi radimo u ovoj EU, gde svi projekti očigledno kasne.И не само са процедурама, него и динамиком изградње. Само погледај у Хрватској колико се одужила модернизација за 160 км/ч и додавање другог колосека на деоници Дуго Село - Копривница - мађ. граница. Исто је и са Дуго Село - Новска, која још није ни кренула да се гради
Samo treba pogledati nase iskustvo sa onim malim (doduse komplikovanim) pravcem kroz Grdelicku klisuru, koje je finansirala (i diktirala uslove itd) EU. Oduzilo se bukvalno 10 god, naravno da je tu bilo i nase krivice, ali bilo je i krivice EU sa njenim procedurama i pravilima: ode EU firma koja je dobila posao u stecaj, pa sve ispocetka. Uvek sam za to da se brze zavrsi i da ljudi osete korist od toga sto pre. Kada se o Kopru radi, imam neke kolege koji zive u Divaci, prolazi im pruga pored kuce, vec 10 godina pricaju o toj pruzi, tesko da je to u roku, mada ne smem da garantujem...Kakve veze ima EU sa problemima na ovoj trasi? Osim što subvencioniše. Hrvatska sama nije sposobna da pripremi dokumentaciju, ne znaju kako da izmeste dalekovod, štite domaće građevinare koji moraju nešto da urade, ali odu u stečaj. Za to što se ništa ne radi u ovoj trasi kriva je isključivo hrvatska Vlada i HŽ infra. Gdje si opet našo EU? Zašto onda nema kašnjenja u izgradnji drugog koloseka do Kopra? Da li zaista znaš šta se dešava u evropskim projektima? Ne vidim kašnjenja, samo tamo gde hoće da rade na balkanski način. U EU postoje domaće kompanije koje ulažu domaće znanje u velike projekte. Niko nije lud što će domaća industrija samo gledati. Srbija je daleko od razumevanja zašto je to tako. Tako da se Kinezima ne bih hvalio. Koliko srpskih kompanija ili inženjeri imaju referencu? E, to mi radimo u ovoj EU, gde svi projekti očigledno kasne.
@spatiotecte meni sve od navedenog je ok osim što se ne radi most blizanac
Ne deluje mi realno da mogu da se dodaju jos 2 koloseka i da to potraje da ne bude problem
Šta je ovo na gugl mapama između Kijeva i Resnika? Izgleda kao običan FLIRT i šinobus FLIRT
Pogledajte prilog 184779
Pogledajte prilog 184780
Pogledajte prilog 184781
Одличан улов. Можда је то 711?
Da, ali je rekao da će pokušati rebalansom da ubace ovaj projekat ako bude bilo bolje nego očekivano.Inače predsednik je rekao da nema para za rekonstrukciju Valjevo - Vrbnica. Verujem da će većina kapitalnih projekata biti stavljena na pauzu dok se ne završi EXPO.
Šta je ovo na gugl mapama između Kijeva i Resnika? Izgleda kao običan FLIRT i šinobus FLIRT
Pogledajte prilog 184780
A Vektron?SKG 461-155 vraćena u saobraćaj.
Da podsetim tokom 2020 je imala frontovski sudar sa Vectronom, od tada je stojala.