Ma daleko od toga da izgledaju reprezentativno, ali su mi se dopale fotke.
224 ima friško remontovan motor iz MIN-a, ide kao zmaj, ovako spolja izgleda jadno.
I dalje je neverovatno videti da su sve Gredeljevke žive, a prošlo je baš dosta..
A što se tiče Regana, oni nemaju ozbiljno održavanje od kada su došli, u Požarevcu postoji kanal, ali ne i ZOVS.
U Zaječaru postoji ZOVS, ali je SV-ov, a i majstori nemaju za 664.
Na početku je bilo najjače, samo je Kraljevo moglo da radi P12, opravke itd.. Sada od kako i Niš ima položeno lakše se diše, a i sklopljen je dogovor da se rade pregledi i u Zaječaru.
Jbg uzmeš lokomotive, a nemaš plan kako ćeš da ih održavaš.
A i prvobitno te lok su trebale najviše u Vojvodini da rade, ali ih spustiše dole zbog Kineza.
Sada kada Zaječarcima spomeneš 661 beže ko muve bez glave, pa kada ispadne neki Regan jadni Požarevljani moraju da uzmu neku izmučenu Kenedijevku.
U stvari, Kargova VV Požarevac se umalo nije ugasila ove godine, pola osoblja je trebalo u Beograd, a pola u Zaječar, no na kraju ostade ovako. Duga priča..