U redu, hvala.Početkom letnje sezone u junu. To je voz koji ide za Bar (Bijelo Polje), a od septembra će ići samo Novi Sad-Užice
U redu, hvala.Početkom letnje sezone u junu. To je voz koji ide za Bar (Bijelo Polje), a od septembra će ići samo Novi Sad-Užice
Hvala vam na podršci. Budući da je za sada priča samo na nivou medija i da niko još zaistinski nije počeo da se bavi tim problemom, nemam ni pojma šta može da nas čeka. Ali svakako smo počeli sa zahtevanjem stanice/stajališta ili čega kod i sa time idemo dalje. Meni ta priča sa barijerom koja bi puštala putnike na peron samo pred dolazak voza zvuči dobro, ali kažu da nije po zakonu. Ne znam da li se može naći neka rupa u tom zakonu, pošto ih uglavnom ima. I nije mi sasvim jasno šta je sa stanicom u Novoj Pazovi, da li je tamo tako nešto urađeno?Suprotno ovome što vam većinski preporučuju 'realisti' na ovoj temi, obavezno postojano i autistično nastavite da insistirate na zaustavljanju voza u vašem naselju - ne zanima vas da li je 'stanica', 'stajalište', 'službeno mesto'; tim tehnikalijama nek se bave nobelovci sa železnica.
U suprotnom, uvešće vam neku krljavu autobusku liniju i posle 6 meseci će je ukinuti 'jer nema putnika'. Troškovi autobuske linije su veliki, posebno za manje opštine; ka Prokopu ne žele da uvode linije, niti da skrenu trolejbus da malo kruži, a uvešće za Čortanovce... i to će da potraje. Kako da neće. Znači, ne to, nego voz da se zaustavi; zaustavljao se toliko dugo = stečeno pravo. Vratite voz. Tačka.
Ako je potrebno, obavezno blokirajte 'brzu prugu', na zgražanje malograđana.
P. S. Evo i u postu iznad koji se u međuvremenu pojavio kao poručen da vam pomogne u odluci, piše se o srozavanju kvaliteta autobuskog prevoza u vašem susedstvu (u Mačvi). Toliko je i realno da ćete od autobusa imati korist. Baš se lepo namestilo. Veliko hvala, @Дошљак
За бус постоји реална могућност да ће га добити, док ће станицу у Чортановцима добити прекјуче.Tako je, ne ložim ih da će dobiti smislen autobus do ž. st. Beška, jer znam da ovo nije Švajcarska.
До Митровице би био пун погодак, пошто нема аутобуса Шабац-Митровица.
Ni ja, ali obrnuto vec ne vazi.Ovako i ja razmisljam.
Meni voz vs. autobus nije konkurencija, izabrao bih voz uvek cak i da je skuplji, jer je kvalitet i udobnost putovanja sasvim druga liga.
Pravo poredjenje treba da bude u pravcu voz vs. licni automobli... Ne vidim uopste potrebu da za Novi Sad idem svojim kolima.
Koja je to stanica u Čortanovcima na 2,8km od železničke stanice Beška? To verovatno mislite na vazdušnu liniju. Od ulaska u selo gde može biti ta poslednja stanica do železničke stanice ima cela 4km.A evo i rasporeda, po prilično je očajan. Ne treba izmišljati toplu vodu, samo treba unaprediti ono čime se već raspolaže. Takođe poslednja stanica autobusa u Čortanovcima je na oko 2.8km od ŽS u Beški.
E, lepo. Kad uhvatiš u zoni oko Terazija/Kneževog spomenika (centar Beograda) autobus do Ž. st. Beograd centar, javi.За бус постоји реална могућност да ће га добити, док ће станицу у Чортановцима добити прекјуче.
Pa to je 5min voznjeKoja je to stanica u Čortanovcima na 2,8km od železničke stanice Beška? To verovatno mislite na vazdušnu liniju. Od ulaska u selo gde može biti ta poslednja stanica do železničke stanice ima cela 4km.
U pravu si, nijedna. Sada sam video da je prikazivao nepostojeći put, tj. preko njive. Putem je 4km. Uopšte ne očitava put napravljen do stanice. Do ovde je 3.5 km tako da gledano po mapama odatle do stanice ima malo više od 500m što je onda oko 4km.Koja je to stanica u Čortanovcima na 2,8km od železničke stanice Beška? To verovatno mislite na vazdušnu liniju. Od ulaska u selo gde može biti ta poslednja stanica do železničke stanice ima cela 4km.
Теоретски је сат и двадесет пет. Аутобуси јако касне за разлику од воза, тако да је воз најбољи до Шапца. Једини проблем је што су сељацима укинули воз који стиже око 8 у Руму, а прилично су га користили.Isto tako, oko 1:25. Sa više polazaka, ovo bi bila vrhunska linija.
Barijere, ne barijere svejedno je, saobraćajni inženjer nikad neće to potpisati. Ne treba trošiti više energiju na ovo. Molim samo da je preusmerite na ono što je relano, a to je uspostavljanje linije javnog gradskog prevoza od sela do železničke stanice (a i ostala sela bi trebalo da imaju vezu sa stanicom).Hvala vam na podršci. Budući da je za sada priča samo na nivou medija i da niko još zaistinski nije počeo da se bavi tim problemom, nemam ni pojma šta može da nas čeka. Ali svakako smo počeli sa zahtevanjem stanice/stajališta ili čega kod i sa time idemo dalje. Meni ta priča sa barijerom koja bi puštala putnike na peron samo pred dolazak voza zvuči dobro, ali kažu da nije po zakonu. Ne znam da li se može naći neka rupa u tom zakonu, pošto ih uglavnom ima. I nije mi sasvim jasno šta je sa stanicom u Novoj Pazovi, da li je tamo tako nešto urađeno?
Који закон/подзаконски акт регулише ову тему?
Autobusi na ovoj liniji imaju drugu funkciju od onih koji bi opsluživali stanicu, stoga i drugi red vožnje. Da, moguće ih je produžiti do stanice ali red vožnje za ono što je namenjena linija ne treba da ispašta zbog toga. Ovde je potreban lokalni šatl od Čortanovaca do stanice (1 vozilo koje bi non stop kružilo).Autobus JGSP-a Novi Sad ide od ŽS Novi Sad do Čortanovaca. Zašto ga jednostavno ne produže do ŽS Beška?Ne treba ništa novo uvoditi, samo produžiti. A i on sam prolazi pored ŽS u Sremskim Karlovcima. A i na 100- 200m od ŽS u Petrovaradinu. U krajnjem slučaju neka promene takt tog busa i usklade ga sa regionalnim vozivam koji staju tamo.
Zato što je glavni depo u Rumi, a vreme obrta možda nije pogodno. Do Sremske Mitrovice možda bi i moglo, dalje teško. Za liniju od Zvornika do Šida bi nam trebao veći broj vozila koja sad nemamo, a takva linija je i besmislena jer Mačva ne gravitira ka Sremu koliko ka Novom Sadu ili Beogradu recimo, inače bi ove sadašnje polaske Zvornik-Beograd rado prebacili na Šid da ne ulaze u čvor i stvaraju gužvu.Meni nije jasno zasto to odavno nije pusteno, nema ni menjanja smera u Rumi a izmedju Mitrovice i Sapca ne postoji nikakav prevoz, sto je nenormalno, Moze da se produzi na obe strane, da ide od Zvornika do Sida.
Не знам да ли тролујеш или не, али постоји нешто што се зове тролејбус број 41 и вози до Прокопа из центра града.
Da, linija 41 povezuje ova dva mesta jer se obe lokacije nalaze na pešačkoj dostupnosti (400m) od stajališta JGTPa koje ova linija opslužuje. Analogno kako tramvaji idu do Ušća, situacija je ista.Ne vozi, vozi do blizu Prokopa. Ne izmišljaj i ne sramoti se.
Ne troluj za režim.
Razumem, ovo sam naveo kao možda najlakše rešenje jer već postoji bus koji ide do Čortanovaca.Autobusi na ovoj liniji imaju drugu funkciju od onih koji bi opsluživali stanicu, stoga i drugi red vožnje. Da, moguće ih je produžiti do stanice ali red vožnje za ono što je namenjena linija ne treba da ispašta zbog toga. Ovde je potreban lokalni šatl od Čortanovaca do stanice (1 vozilo koje bi non stop kružilo).
Misli se na otvaranje pruga za putnički saobraćaj verovatno (aludirajući na Niš-Brestovac npr.). Ili su novinari loše preneli što je vrlo moguće.Каже отварају се нове пруге? Каква збирка будалаштина. Од оснивања фирме немају генералног директора него је вечно в.д. стање. То је већ постало нормално...
Prica se da su to predizborno-pozdravne izjave i turneja, da se vd sprema za novu foteljuКаже отварају се нове пруге? Каква збирка будалаштина. Од оснивања фирме немају генералног директора него је вечно в.д. стање. То је већ постало нормално...
Misli se na otvaranje pruga za putnički saobraćaj verovatno (aludirajući na Niš-Brestovac npr.). Ili su novinari loše preneli što je vrlo moguće.