Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Колико се чини на плану деоница од Суве Мораве до границе са Македонијом највише одступа од садашње трасе, тако да би ту могли очекивати брзину до 160 км/ч. Од Брестовца до Суве Мораве не одступа много. Око Врања има две варијанте, једна у којој се задржава станица Врање на садашњој локацији и друга у којој је станица Врање јако далеко од града. Надам се да ће изабрати ову прву иначе ће Врање да се опрости од путничког саобраћаја.
 
Sad prolazim kroz Sremske Karlovce vozom, i nivo Dunava se baš dosta povećao te je pruga samo oko metar viša od Dunava. Da li su oni uzimali u obzir povećanje vodostaja Dunava?
 
Da li si siguran da je voda samo metar ispod pruge? Mozda samo tako deluje.
Verovatno misli na metar od nasipa. Vodostaj jeste velik, ali uopšte nije nešto kritično, da je na metar od same pruge došla voda, bio poplavljen i put do ciglane i naftachem-a, voda bi prošla kroz propuste.
 
Poslednja izmena:
20231201_122646.jpg
 
Koja je to sada? Ona iz Valjeva ili ona što je još davnih dana slupana? I što je ne poprave?
 
Ovo je jedna jedina koja je ulupana, mislim da su obezbeđena sredstva da se sredi
 
Logično, nego vidim da su počeli da ga čerupaju pa se predomislili. Uvek sam mrzeo našu politiku donorstva, čim nešto stane odma rashodij...
 
Prvo, kasno su se setili, bilo nekoliko šansi tokom planiranja, projektovanja i izvođenja, međutim ćutali godinama.
Drugo, drame kao da su na Pešterskoj visoravni, a ne na pola sata vožnje (maksimalno) od drugog najvećeg grada u zemlji. A uz svu patetiku, N1 izgleda smešno i neprofesionalno.
Treće, tehnički je nemoguće sad praviti tu stanicu. Ovo će im verovatno i odgovoriti i ništa neće slagati. Time će se ugasiti priča i to je to.

Ono što je trebalo da urade je da traže od pokrajine autobus koji bi povezivao Sremske Karlovce, Čortanovce, železničku stanicu i Bešku, koji bi išao usklađeno sa prolascima regio vozova. Takođe, oni koji idu kolima se parkiraju u blatu jer je mali parking, tako da treba da traže da se proširi. Ali ovo su realni i racionalni zahtevi, a ljudi kod nas vole da se bore protiv vetrenjača... Što svakoj vlasti savršeno odgovara.
 
Sad prolazim kroz Sremske Karlovce vozom, i nivo Dunava se baš dosta povećao te je pruga samo oko metar viša od Dunava. Da li su oni uzimali u obzir povećanje vodostaja Dunava?
Пруга, кроз Сремске Карловце, је грађена тако да уједно буде и одбрамбени насип од високих вода Дунава и за тзв. хиљадугодишње воде. У потезу кроз Карловачке Винограде, пруга је значајно вишља него што је била раније али тамо није предвиђено брањење од поплава. Самим тим, пропусти немају уставе и пумпе и вода може слободно да пролази кроз њих.
За поређење можемо узети пролеће 2016. године, када је ниво Дунава био 744 cm, што је далеко више од данашња 343cm. Тог пролећа је недостајало неколико центиметара да Дунав дође до шина, што се на крају није десило.
Тако да, тренутно нема разлога за бригу. ;)
 
Пруга, кроз Сремске Карловце, је грађена тако да уједно буде и одбрамбени насип од високих вода Дунава и за тзв. хиљадугодишње воде. У потезу кроз Карловачке Винограде, пруга је значајно вишља него што је била раније али тамо није предвиђено брањење од поплава. Самим тим, пропусти немају уставе и пумпе и вода може слободно да пролази кроз њих.
За поређење можемо узети пролеће 2016. године, када је ниво Дунава био 744 cm, што је далеко више од данашња 343cm. Тог пролећа је недостајало неколико центиметара да Дунав дође до шина, што се на крају није десило.
Тако да, тренутно нема разлога за бригу. ;)
Da ne moram ja da kucam. 🍻🍻🍻🤟🙂🤟🙂🤟🙂
 
Интересантно да и Мађари имају Митишћински шинобус, да не кажем ДМВ као и ми, само што је наш млађи
Oni imaju RA1 mi imamo RA2 i to specijalnu verziju za Srbiju, od pre par godina postoji i RA 3 znacajno modernizovana verzija.
 
Vrh