Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Da budemo iskreni nije ni Brestovac-Niš valjalo pre rekonstrukcije, da ga cepkaju cepkaju ga stoji i to.
Vozio se 2-3 nedelje pre ukidanja putničkog, majko mila od Leskovca do Niša sam osedeo.
Taman pomisliš posle Doljevca da ćeš brzo stići do Niša kada šipak, lagane ograničene jedna za drugom.

Još nesrećni Preševac stajao na svaku banderu, Regio je makar preskako neka službena mesta, mada je uvek bilo putnika.

Da se nadovežem, žuta vlast je ostavila ovakvo stanje između Niša i Leskovca:

1) Niš (km 243.5) - Međurovo (km 249.9) 95 km/h
2) Međurovo (km 249.9) -Vinarci (km 282.0) 100 km/h
3) Vinarci (282.0) - Leskovac (km 287.6) 50 km/h

Sve brzine u pravcu su kroz stanice bile redovne, u skretanje svuda 40 km/h, Preševac je imao bavljenje u 13 službenih mesta, a 44 km je prelazio za tačno 1h i zanimljiv podatak samo jedna ograničena vožnja na celoj deonici i to ne tako duga.
Do radova između Međurova i Brestovca ova vlast je samo podigla Vinarci - Leskovac na 100 km/h, sve ostalo im je palo na 50 km/h & 30 km/h.
 
Potražnja opada posle 6 sati vožnje, pa ćemo videti kakva će biti za Beč. Ako budu skupe karte...
Do Pešte će biti i nove tražnje.

За аутобусе којима треба минимум 9 сати до Беча има потражње. Ако железнице створе услове да време вожње до Беча буде између 6 и 7 сати и не успеју да привуку путнике катастрофалном ценовном политиком заиста треба ићи и блокирати пругу у Суботици.
 
Има потражње, али ја онај један пут кад сам се возио (има томе), цена за аутобус је била 20 евра.

Овде цене зависе и од Мађара, и од ОББ-а. Ако буде ко авион, са 7 сати неће бити конкуренција.
 
Има потражње, али ја онај један пут кад сам се возио (има томе), цена за аутобус је била 20 евра.

Овде цене зависе и од Мађара, и од ОББ-а. Ако буде ко авион, са 7 сати неће бити конкуренција.

Maђари имају јако фине цене карата за возове од мађарских градова до Аустрије, Чешке, Словачке, Пољске, Немачке, Швајцарске. У просеку су јефтиније него што су биле пре рецимо десетак година. Схватили су у средњој Европи да високим ценама карата неће ништа постићи. А појавили се и привати оператери у међународном саобраћају као што је Региоџет. Тако да, што се Мађара тиче, мислим да неће бити превелики проблем. Већи проблем видим да се наши попале, "брза" железница, високе цене карте итд. Ево видиш за Сегедин шта направише. Надам се да ће спустити цену Суботица - Сегедин, чим пре то боље. Поређења ради Праг - Брно (150 км, 2:30 време вожње) у Региоџету кошта исто као Суботица - Сегедин, а уз карту имаш и бесплатну кафу.
 

Naguravanje konstrukcije novog Železničkog most preko kanala DTD kod Novog Sada​



 
Počelo je ispitivanje centralne postavnice i elektronskih uređaja u TPS Zemun. Trebalo bi za nekih mesec dana da
ti uređaji budu pušteni u rad.
IMG_20231129_110506.jpg
 
Redovna pojava, gotovo svakodnevno.
Tamo,2011-2012. me je jedna "gospodža" isto u Zemunu napala i torbicom po ruci udarila i pretila kako zna Đilasa i kako ću ostati bez posla. A samo zato što je nisam sačekao dok je išla sa kraja perona ka vozu. To "sa kraja" perona je bilo skoro 300m a "gospođa" koja "zna" tamo nekog,nogu pred nogu u štiklama. Kao da je onih 300-400 ljudi u vozu dužno da čeka bezobraznu budalu.
"Gospodži" posle udarca tašnom po ruci sam se samo nasmejao i lagano krenuo, ostavljajući je da me isprati salvom uvreda i podignutim srednjim prstom prema meni.
 
Pa ovo i nije neka gužva, samo kada bi ove na blagajni radile brže.
Ja volim da kupujem kartu na blagajni, i nikada mi neće biti jasno zašto se ljudi osuđuju zbog toga. Garantujem da većina ovih što čekaju u redu i znaju za online, ali imaju svoje razloge.

Šta je sa ljudima koji rade na crno ili primaju keš direktno na ruke?
Pustite ljude da žive svoj život, njihova odluka.
 
Pa ovo i nije neka gužva, samo kada bi ove na blagajni radile brže.
Ja volim da kupujem kartu na blagajni, i nikada mi neće biti jasno zašto se ljudi osuđuju zbog toga. Garantujem da većina ovih što čekaju u redu i znaju za online, ali imaju svoje razloge.

Šta je sa ljudima koji rade na crno ili primaju keš direktno na ruke?
Pustite ljude da žive svoj život, njihova odluka.
Ok, ali svako zadovoljstvo košta pa i ovo. Po meni tu razliku u ceni treba povećati
 
Овако кад кажу "ја Вас плаћам", да радим у некој државној фирми носио бих са собом кованице и вратио бих им тих 5 РСД што су ми дали за ову годину
 
Mislim da je taj deo najmanje sporan, samo milion radnika finansira sve zaposlene u javnom sektoru, penzionere, nezaposlene i decu, tj jedan radnik finansira između pet i šest ostalih ljudi.
Oni što je zapanjujuće je što je ona našla da za shodno da psuje i da se dere na nekog ko njoj direktno ništa nije učinio i ko radi svoj posao. Sutra će ista ta da se dere i napada što nije još krenuo jer joj se žuri, a čovek čeka da krene po redu vožnje. Sebično i samoživo.
 
Oni što je zapanjujuće je što je ona našla da za shodno da psuje i da se dere na nekog ko njoj direktno ništa nije učinio i ko radi svoj posao. Sutra će ista ta da se dere i napada što nije još krenuo jer joj se žuri, a čovek čeka da krene po redu vožnje. Sebično i samoživo.

To su ti isti što se guraju u prepun trolejbus i tvrde da se tako voze 30 godina i kako je to sve normalno.
"Na ovom svetu postojim samo ja, samo ja treba da odem negde, a vi ostali ko vas j***".

Sve smo veća rupa i odron od države i naroda, valja pakovati kofere uskoro i bežati (dok se može).
 
Baš je veliko zadovoljstvo u pm.
Pa jeste, oćeš da kupiš baš kartu na blagajni a ne na aplikaciji. Platiš. Jer time što kupuješ kartu na blagajni, zauzimaš radnika koji mora da ti izda kartu, zauzimaš neki prostor koji je možda mogao da bude neki komercijalni sadržaj, praviš gužvu, smanjuješ korisničko iskustvo drugima, papir isto košta (ok mžd ne po osobi ali kad se preveze više hiljada ljudi dnevno,...).
Fala bogu danas imamo alternativne načine kupovine karata, a samim tim je blagajna postala luksus koja košta i plaćaju je svi koji se voze vozom. Samo treba taj trošak prebaciti na one koji kupuju na blagajni.
Ne zaboravite, onog trenutka kad vi kupite kartu vi ispostavljate zahtev za prevozom. Firma može da vidi koliko je zahteva za prevozom "poslato" mnogo pre ukoliko se karte kupuju online (jer nije potrebno fizičko prisustvo). Time može mnogo ranije da se odreaguje na povećanju potražnju i da se planiraju adekvatnije polasci.
Dodatni benefit kad se kupi online karta jeste da ste vi ušli u bazu putnika, vama onda može da bude poslata informacija o izmenama i svim ostalim bitnim informacija (biće ovo i kod nas uskoro). To opet znači da je više ljudi informisano online, nego uživo (opet manji troškovi ljududstva, ljudi će manje smetati železničarima koji rade svoj posao nevezano za putnike, bolje korisničko iskustvo).

Imajući sve ovo u vidu, smatram da je cenu karata na blagajni potrebno poskupeti za 5 do 10% (kartomati bi ostali isti).
 
Odlično, ali zaboravljamo da se vozovima i dalje vozi socijala koja ili nema novca ili radi na crno.
Prestanite da kažnjavate sirotinju, jer je ona najvernija publika vozu, a ovo bi bio direktan napad na nju, nije Srbija Beograd-Novi Sad niti su putnici takvi svuda.

Nismo ni mi Zapad, daleko smo od njega, pa s obzirom na takvo stanje naš sistem mora drugačije funkcionisati.
U Zaječaru, Nišu, Kraljevu, Rumi itd... ni nema kartomata.
 
Vrh