Da na ovaj mislim pod ukinut. Znam jer mi ovaj prepreči put svaki dan kad idem na posao s spuštenom rampom, pa kad sam gledao grafove za sledeću godinu bilo mi sumljivo da je prazan prostor. Makar iskreno, ja ga radnim danima kod stajališta Subotica predgrađe nisam nikad video sa više od 5-10 putnika, a viđam ga skoro svaki dan.Да СУ-СО-НС али има и један сомборски који саобраћа СО - СУ у 7:09 и враћа се из СУ за СО у 8:57.
Да, како је пала брзина ка СУ и путника је мање.Da na ovaj mislim pod ukinut. Znam jer mi ovaj prepreči put svaki dan kad idem na posao s spuštenom rampom, pa kad sam gledao grafove za sledeću godinu bilo mi sumljivo da je prazan prostor. Makar iskreno, ja ga radnim danima kod stajališta Subotica predgrađe nisam nikad video sa više od 5-10 putnika, a viđam ga skoro svaki dan.
Не, него треба оспособити постојеће. Од купљених 29 гарнитура, једва да је половина у саобраћају. Две су хаварисане и трајно ван саобраћаја ако се не варам.I DMV bi trebalo nabaviti a idealno bi bilo hibride.
To je cena po jednom vozu.То ми је нешто мало за велики посао..
Ja prošao u 10, i u 16, sve u minut.
Isto u 18h iz NS-a, mada je kroz Bežanijski tunel išao 100km/h umesto 120km/h.Ja prošao u 10, i u 16, sve u minut.
mada je kroz Bežanijski tunel išao 100km/h umesto 120km/h.
Da, ali ima situacija u drugim upravama gde MA može recimo da isključi "gas" više kilometra ispred stanice kako bi mogao da se kreće po inerciji do nje. Da, u jednom trenutku se kreće manjom brzinom, ali zna da će stići na vreme pa nema potrebe da se kreće maksimalnom.MV ima zadatu brzinu u knjižici i nije njegovo da je "prilagođava". Njegova veština se ogleda u drugim stvarima, recimo kad vuče mnogo bruta na uzbrdici.
Na nekim železnicama postoje prakse da dispečer iz određenih razloga naloži nižu brzinu.
NPR. ako voz mora da čeka ukrštavanje onda dispečer može da proračuna brzinu manju od one iz knjižice tako da voz manje čeka. Koliko znam, ovakva praksa ne postoji kod nas.
Ja čuo nisam.Беше скоро похарана контактна мрежа?
MV ima zadatu brzinu u knjižici i nije njegovo da je "prilagođava". Njegova veština se ogleda u drugim stvarima, recimo kad vuče mnogo bruta na uzbrdici.
Na nekim železnicama postoje prakse da dispečer iz određenih razloga naloži nižu brzinu.
NPR. ako voz mora da čeka ukrštavanje onda dispečer može da proračuna brzinu manju od one iz knjižice tako da voz manje čeka. Koliko znam, ovakva praksa ne postoji kod nas.
Tako je a osim para ustedecemo i vreme i ljudske zivote.То ћемо ми зато све да денивелишемо, па ћемо да уштедимо...