Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Ako sam dobro shvatio, dizelka je ispala sa koloseka koji je uklonjen? Kako se to desilo


Misko.jpg
 
када излази план за следећи РВ ?
мислим на оне графике.
Ако је већ било на теми, на којој је страници било и да ли се причало и о разликама у односу на овогодишњи
 
Ako je ovaj što je snimao video iz nekih od ex SSSR - još gore, jer je verovatno navikao na sigurnu udaljenost od gornjeg voda za 3 kV DC. Naših 25 kV AC probija vazduh na većoj udaljenosti (mada se trudio da ostane na većoj udaljenosti od gornjeg voda od opreme na krovu - ali svejedno, sve ovo je totalno debilno, dovoljno je bilo da previdi jedno uplitanje gornjeg voda na kraju zateznog polja i da ga u tom momentu sprži.
 
Da li se time što mašina aktivno vuče struju iz gornjeg voda možda smanjuje mogućnost da dođe do proboja kao u slučajevima kada se klinci penju na vagone koji su parkirani a panrografi spušteni a mašine ugašene.
 
У суштини не. Рад електромотора донекле ствара пад напона на мрежи али и даље 25кВ
 
када излази план за следећи РВ ?
мислим на оне графике.
Ако је већ било на теми, на којој је страници било и да ли се причало и о разликама у односу на овогодишњи
Мислим да и даље има на сајту ИЖС.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: ika
када излази план за следећи РВ ?
мислим на оне графике.
Ако је већ било на теми, на којој је страници било и да ли се причало и о разликама у односу на овогодишњи
Analizirali smo ovde, imaš i link i detaljno šta se menja
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: ika
Ako je ovaj što je snimao video iz nekih od ex SSSR - još gore, jer je verovatno navikao na sigurnu udaljenost od gornjeg voda za 3 kV DC.

У бишим совјетским републикама имаш подједнако 25 кВ колико имаш и 3 кВ.
 
Евентуално да их идентификују преко ју тјуб канала, али то је свемирска наука за наше безбедњаке.
 
Евентуално да их идентификују преко ју тјуб канала, али то је свемирска наука за наше безбедњаке.
Nije problem da ga identifikuju i nadju, nego nije dovoljo veliki razlog da se cimaju. Ali da je pomenuo preCednika u lošem kontekstu, već bi bio u buvari. Vidi se na snimku i gde mašinovodja puši bukalno na peronu, pa nikom ništa.
 
Nisi u pravu. Velika većina sela u Srbiji zavisi od autobusa, pa mnoga žive.
Zapravo retka su sela koja zavise od voza.
Železnica u prigradskom saobraćaju ima smešno malo putnika.

Verovatno neće reagovati jer je video ograničen po uzrastu i ne vidi se nasilje.
...bitno da se sise ne vide.

Naveo sam da je ovo u Srbiji "krivicno delo" i da je ponasanje opasno i nebezbedno i moze sluziti kao inspiracija za druga ista ili slicna prekrsajna/krivicna dela. Videcemo, za sada nista.
 
Nisi u pravu. Velika većina sela u Srbiji zavisi od autobusa, pa mnoga žive.
Zapravo retka su sela koja zavise od voza.

Da se razumemo, mnoga sela imaju autobuske konekcije sa jednom linijom i samo u okviru svojih opština sa 1-2 polaska dnevno, koje su često i kružne linije i postoje radi neke pro forme.
Sa železnicom to dobija drugi oblik, železničke pruge i linije presecaju često više opština i okruga i nude žiteljima sela bolju mogućnost mobilnosti, u većini slučajeva radi se o 3 polaska dnevno što je takođe više od autobusa.

Pantograf se malo nesrećno izrazio, do 70tih godina (praktično do kada se železnica držala visoko u mobilnosti države) sela sa železničkim konekcijama su bila bolje razvijenija u odnosu na ona sa drumskim konekcijama, izuzeci postoje, naravno.
Zbog većeg tadašnjeg razvitka neka od njih dan danas postoje i žilavija su na gašenje u odnosu na ona sa samo drumskim konekcijama.
Mislim, uopšteno sela se ne gase zbog autobusa ili voza već zbog prirodnog kretanja stanovništva pripomognutom izdajničkom politikom gašenja sela od 1945. do danas.
Postojanje voza bi bio faktor koji bi usporavao taj proces, a u nekim normalnim uslovima (i državama) podržavao postojanje istih.
 
Хвала Јеланча. Не могу да пишем дуге постове, немам времена за то, док овај мултитаскинг - док су поруке кратке - могу да поднесем, а тако и тренирам вијуге (што је, кажу, здраво, како године одмичу). Само у новосадском Дневнику су годинама, мало-мало, излазили текстови о разним пропалим војвођанским селима, уз готово обавезну реченицу: "Кренуло је низбрдо кад су укинули пругу..."
 
Бојим се да за село нема спаса ни са пругом ни без пруге.
Ево код мене у Бачкој велика села која су имала по 3.000, 4.000 становника, која имају и доста добру аутобуску везу са градом и релативно пристоју инфраструктуру и какву-такву железницу одумиру.
 
Па, рецимо, зависи како се гледа, села су овде релативо велика.
Оно што сам хтео да кажем је да су проблеми много, много дубљи.
Сад, ако села која су на магистралним правцима, где аутобус пролази на сваких сат, два, у којима је каква-таква железница опстала, селима која имају асфалт, водовод, забавиште, основну школу, амбуланту, пошту, апотеку итд одумиру чему тек да се надају села која немају пола од ових ствари.
 
Ево код мене у Бачкој велика села која су имала по 3.000, 4.000 становника,

Uuu pa vi ste veliki🤣
Nas u 10 sela ima 1,500 ukupno, moje je negde na oko 110 stanovnika, tu su i ostala negde..
I posle kažu ovi iz Zaječarske gumenjare nema putnika, a jok šta očekujete u 3 voza svaki da bude pun i da se stoji..🙄
I onda odluče da ukinu nešto i ukinu subotnji podnevni kada je pijac i ovi seljani ne mogu da se vrate sa pijac u normalno vreme već moraju da čekaju ceo dan.
Utom i mene zaje*******u pa krenem na planinarenje u Tabakovac na Meandre i tako sedim noću ko vampir usred šume mazim šakala i čekam voz, a nemam alternativu ne može se ni busom ni kolima do tamo.

Namerno navodim ovakve banalne primere čisto da vidite koliko su odluke na lokalnom nivou kancerogene i delikventne.

Па, рецимо, зависи како се гледа, села су овде релативо велика.
Оно што сам хтео да кажем је да су проблеми много, много дубљи.
Сад, ако села која су на магистралним правцима, где аутобус пролази на сваких сат, два, у којима је каква-таква железница опстала, селима која имају асфалт, водовод, забавиште, основну школу, амбуланту, пошту, апотеку итд одумиру чему тек да се надају села која немају пола од ових ствари.

To i jeste istina, zato i napisah za onu politiku koja se vodi od '45 aludirajući na to.
 
Uuu pa vi ste veliki🤣
Nas u 10 sela ima 1,500 ukupno, moje je negde na oko 110 stanovnika, tu su i ostala negde..
I posle kažu ovi iz Zaječarske gumenjare nema putnika, a jok šta očekujete u 3 voza svaki da bude pun i da se stoji..🙄
I onda odluče da ukinu nešto i ukinu subotnji podnevni kada je pijac i ovi seljani ne mogu da se vrate sa pijac u normalno vreme već moraju da čekaju ceo dan.
Utom i mene zaje*******u pa krenem na planinarenje u Tabakovac na Meandre i tako sedim noću ko vampir usred šume mazim šakala i čekam voz, a nemam alternativu ne može se ni busom ni kolima do tamo.

Namerno navodim ovakve banalne primere čisto da vidite koliko su odluke na lokalnom nivou kancerogene i delikventne.



To i jeste istina, zato i napisah za onu politiku koja se vodi od '45 aludirajući na to.
У средњој школи пола разреда били су момци из околних села.
Када смо се окупљали за 10 година матуре скоро свако од њих имао је неку другу, нову адресу.
Миграције младог становништа село-град постојале су одувек али ми се чини да је то последњих 15-20 година драстичније него икада.
Раније су се миграције углавном одвијале из села према првом већем граду, у последњих 20ак година и многи градови по Србији губе становништво.
У ствари, мислим да само 5 или 6 градова има раст или стагнацију.
Искрено, не знам тачно зашто је то тако али неки други и много јачи разлози очигледно постоје.
Него, да се вратимо теми 😄
Чињеница је да већина људи има ауто као и то да је друм заменио пругу у 90% Србије али ипак, треба мислити и на оне којима је железница често једина веза, посебно када је регионална железница у питању.
Трошкови могу да се режу и на неким другим странама.
 
Poslednja izmena:
Da se razumemo, mnoga sela imaju autobuske konekcije sa jednom linijom i samo u okviru svojih opština sa 1-2 polaska dnevno, koje su često i kružne linije i postoje radi neke pro forme.
Sa železnicom to dobija drugi oblik, železničke pruge i linije presecaju često više opština i okruga i nude žiteljima sela bolju mogućnost mobilnosti, u većini slučajeva radi se o 3 polaska dnevno što je takođe više od autobusa...
Saobraćajne navike i potrebe stanovništva se menjaju sa godinama. Činjenica je da sada većina ljudi za prigradski saobraćaj koristi putničke automobile kako svoje tako i u formi legalnih ili ilegalnih linijskih taksija. Za odlazak do grada koriste se i autobusi, pogotovo povlašćene grupe, kao što su đaci i penzioneri. Ima tu i radnika kojima firme daju mesečne karte.

Železnica ima svoju ulogu u čitavom tom sistemu, ali u realnosti je danas vrlo mala. Sa jedne strane zbog opisanih okolnosti a sa druge i zbog same inertnosti železnice. Loši redovi vožnje, retki i na nekim prugama neredovni polasci teraju ljude od železnice.
 
Betonirana ploca na nadvoznjaku u centru Subotice.
Dakle za mesec dana može da se završi i pusti u saobraćaj. Nadam se da će tako i biti.
 
Naveo sam da je ovo u Srbiji "krivicno delo" i da je ponasanje opasno i nebezbedno i moze sluziti kao inspiracija za druga ista ili slicna prekrsajna/krivicna dela. Videcemo, za sada nista.
:ROFLMAO: Evo sace Google da ukloni, samo sto nije, kao i sav ostali slican sadrzaj.

Bolje da si se zalio odgovornima za stanice, prugu, vozove...lik pola sata sedi na vozu u stanici niko da pregleda ni voz ni kamere
 
Vrh