Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

je l počela rekonstrukcija Niš - Dimitrovgrad, niko ništa?

Уговор за ту пругу и то одавно је добио конзорцијум са истом фирмом на челу која ради Ниш - Брестовац, а где радови јако касне. Зашто радови не крећу, нико нема појма, никога ни не занима. Није тзв. брза пруга, није звучно за медије, кога заболе...
 
Mnogo fenomenalnih kadrova nadvožnjaka u Subotici.
Po slikama deluje da su to tri odvojena nadvoznjaka. Nisam primetio da su vezani armaturom, već samo složeni jedan do drugog.
Inače, u Su će grejna sezona kasniti zbog ovog nadvožnjaka. Glavni toplovod je u prekidu i spojiće se tek kad završe desnu stranu trećeg (ili prvog zavisi kako se gleda) i provuku cevi. Zato su i krenuli poslednji da betoniraju sa te strane gde će prolaziti cevi.
Očekuje se da završe radove vezane za toplovod do kraja meseca tkd očekujem do tada da će biti skoro završeno sve.
Slike
 
Prelistavam malo ULJŽ (nisam odavno član više, ali uđem ponekad) kada ugledah komentar kako se ukidaju vozovi Lapovo-Smederevo, odoh odmah u grafikone i stvarno tih vozova više nema, prošlo je ispod radara.

Da objasnim:
1) Samo Srbija Voz ima relaciju Lapovo-Smederevo te sigurno nema uticaja autoprevoznika, da ne pričamo da su ovi vozovi jedina veza za pojedine stanovnike baš iz tog razloga.
2) Tri polaska dnevno nije loše za Srpske uslove, ima i putnika.
3) Vozno vreme Smederevo-Lapovo od oko sat ipo (ustvari 1h 40 min) nije loše niti previše nekonkurentno, te je ukidanje totalno nejasno.

Jednostavno neshvatljiva i neprihvatljiva odluka, umesto da pritegnu Lapovo za održavanje 711 oni ukidaju relacije pa to je totalna ludost! :mad:
 
Prelistavam malo ULJŽ (nisam odavno član više, ali uđem ponekad) kada ugledah komentar kako se ukidaju vozovi Lapovo-Smederevo, odoh odmah u grafikone i stvarno tih vozova više nema, prošlo je ispod radara.

Da objasnim:
1) Samo Srbija Voz ima relaciju Lapovo-Smederevo te sigurno nema uticaja autoprevoznika, da ne pričamo da su ovi vozovi jedina veza za pojedine stanovnike baš iz tog razloga.
2) Tri polaska dnevno nije loše za Srpske uslove, ima i putnika.
3) Vozno vreme Smederevo-Lapovo od oko sat ipo (ustvari 1h 40 min) nije loše niti previše nekonkurentno, te je ukidanje totalno nejasno.

Jednostavno neshvatljiva i neprihvatljiva odluka, umesto da pritegnu Lapovo za održavanje 711 oni ukidaju relacije pa to je totalna ludost! :mad:

Већ сам писао овде да компанија Србија Воз треба да се преименје у
Београд-Нови Сад Воз, они ће полако и постепено да укину све железничке линије или да смање број полазака осим те релације и наставка ка Суботици.
 
Verovatno su im trebale ruske DMV sa Smederevo-Lapovo za Subotica-Szeged. A obe pruge elektrificirane...

Slabo pije vodu, jer promena stupa tek za novi RV, dok Subotica-Segedin počinje sad u Oktobru, da im gori već bi to uradili.
Moje mišljenje je da iza ove odluke stoji razlog nedostatka 711, a oni umesto da pritegnu problematični depo oni se povlače pred njima.

Do novog RV-a ima još, imaju fore da se predmosile do tada, ako ne makar da vrate taj voz tokom sledeće godine kada krenu polako da se uvode novi Flirtovi, nemaju opravdanja da taj voz ukinu skroz na skroz to je sigurno!
 
Ili da se kupe neke manje EMV garniture. Nema tu putnika za FLIRT.

Флиртићи се праве од 2 до 6 модула. да у СВ-у има мозга, заменили би све 711 које возе по електрифицираним пругама са дводелним или троделним Флиртићима. Словенци су у првој тури узели 11 четвороделних електро и 5 троделних дизел гарнитура. е да, они су од 15 дошли до 52 гарнитуре за 4 године. ми смо за 10 дошли од 21 до 42 (21 из прве туре, 18 из друге и 3 Цмокића). ето какве су наше железнице
 
Poslednja izmena:
Pozdrav za sve ljubitelje pruga u Srbiji. Ranije sam već pitao o početku rekonstrukcije pruge od Valjeva do Požege i dalje od Užica do Prijepolja.Nedavno putovanje vozom do Beograda
od Užica koliko god bilo lepo za oko i uživanje ipak je presporo do Valjeva. Da li neko od vas forumaša zna ikako kada se najavljuje početak rekonstrukcije i koje će biti predvidjene brzine?
Nisam u materiji ali realno mi je da recimo od Požege do Valjeva bude max 75 km/h do 80 km/h i slično do Prijepolja,naravno gde može da se ide na 100 km/h?
 
Pozdrav za sve ljubitelje pruga u Srbiji. Ranije sam već pitao o početku rekonstrukcije pruge od Valjeva do Požege i dalje od Užica do Prijepolja.Nedavno putovanje vozom do Beograda
od Užica koliko god bilo lepo za oko i uživanje ipak je presporo do Valjeva. Da li neko od vas forumaša zna ikako kada se najavljuje početak rekonstrukcije i koje će biti predvidjene brzine?
Nisam u materiji ali realno mi je da recimo od Požege do Valjeva bude max 75 km/h do 80 km/h i slično do Prijepolja,naravno gde može da se ide na 100 km/h?
Za rekonstrukciju zavisi od političke situacije. Mislim da smo aplicirali kod EU za sredstva.

Brzine (u km/h)

Valjevo-Samari 70
Samari-Kosjerić 85
Kosjerić-Sevojno 100
Sevojno-Užice teretna 90
Užice teretna-Užice 80
Užice-Sušica 85
Sušica-Zlatibor 90
Zlatibor-Priboj 70
Priboj- drž. granica 85 ili 90

Vremena putovanja

Užice-Priboj 45 minuta
Užice-Bijelo polje 1 sat i 40 minuta
Užice-Valjevo (B/IC) 1 sat
Užice-Beograd (B/IC) 2 sata i 15 minuta
 
Već godinama se rekonstrukcija barske odlaže, pred izbore se pominje i onda zaboravi. Gotovo 10 godina od prve najave. Očigledno ta trasa ne donosi mnogo glasova obzirom da posle Valjeva u svim opštinama ukupno ne živi ni 100 000 ljudi a trasa teška.
 
Зашто то не можемо сами да финансирамо, етапно, да ли смо нормални??

Једино ако чекамо (значајан) грант од ЕУ као за Ниш, то има смисла.
 
Već godinama se rekonstrukcija barske odlaže, pred izbore se pominje i onda zaboravi. Gotovo 10 godina od prve najave. Očigledno ta trasa ne donosi mnogo glasova obzirom da posle Valjeva u svim opštinama ukupno ne živi ni 100 000 ljudi a trasa teška.
Ova pruga nije značajna samo zbog <100 000 ljudi, već i kao put za CG + zbog teretne veze sa lukom Bar, zbog čega je, ponajviše, i izgrađena.
 
Зашто то не можемо сами да финансирамо, етапно, да ли смо нормални??

Једино ако чекамо (значајан) грант од ЕУ као за Ниш, то има смисла.

Ниједна капитална реконструкција пруге у 21. веку у Србији се није радила из сопствених средстава. Не рачунам оно крпљење локалних пруга ту и тамо. Мада, како иде, можда је боље да су крпили главне пруге...
 
@DzonTravolta Očigledno oni koji se pitanju o njoj ne gledaju tako. U suprotnom ne bi ni dopustili da propadne do ovog stadijuma.
 
1000004394.jpg
 
@DzonTravolta Očigledno oni koji se pitanju o njoj ne gledaju tako. U suprotnom ne bi ni dopustili da propadne do ovog stadijuma.
Oni koji se pitaju ne gledaju to, već gde lakše mogu da properu novac. Da su u pitanju Rusi ili Kinezi kao do pre par godina, išle bi stvari kao po loju.
Ovako, pošto EU hoće da kontroliše svaki cent, pala je volja da se nešto investira u tu prugu.
 
Kada imaš novorekonstruisanu prugu Rakovica - Velika Plana preko Male Krsne, očekivao bih da ona bude bolje iskorišćena za putnički saobraćaj. Voz koji od Beograda do Velike Plane ne staje ni u Maloj Krsni bi stizao za 1h10min. Neki minimum putničkih vozova.

1) Beograd - Zaječar ubrzani od Beograda do Požarevca, bar jedan par polazaka sa 711. Red vožnje sličan kao nekada, da u nekih 9 dolazi u Beograd, a u 16 odlazi iz Beograda.
2) Lokalni vozovi za Požarevac, bar 3 para polazaka, jedan ujutru, sredinom dana i uveče, elektromotorni.
3) Lokalni vozovi Smederevo - Jagodina, bar 3 para polazaka, elektromotorni.
4) Regio Ekspres Beograd - Kragujevac sa 711, bar 2 puta dnevno. Stizao bi za malo jačih 2 sata.
5) Ubrzani Beograd - Niš, bar 3 puta dnevno, koji ne staje nigde od Rakovice do Velike Plane. Stiže do Jagodine za malo jačih 2 sata. Za to se ukida većina vozova za Niš preko Mladenovca, a umesto njih uvode regionalci Beograd - Velika Plana preko Mladenovca.

Beograd (Zemun) - Požarevac:---7:30, 15:00, 16:00 (za Zaječar) 20:30
Požarevac - Beograd (Zemun): ---4:30, 7:30 (iz Zaječara), 10:30, 18:00

Jagodina - Smederevo:---4:00, 10:00, 16:30
Smederevo - Jagodina: ---7:30, 13:30, 19:30

Zemun - Novi Beograd - Prokop - Rakovica - Mala Krsna - Velika Plana - Lapovo - Batočina - Kragujevac - Zavod - Grošnica: ---9:00, 15:00, 21:00
Grošnica - Zavod - Kragujevac - Batočina - Lapovo - Velika Plana - Mala Krsna - Rakovica - Prokop - Novi Beograd - Zemun: ---6:00, 12:00, 18:00

Beograd - Niš bez stajanja od Rakovice do Velike Plane:
Iz Niša: 4:00, 7:30, 12:30, 15:30
Iz Jagodine: (3:00).6:30v, 10:00, 15:00, 18:00
Niš - Beograd bez stajanja od Velike Plane do Rakovice:
Iz Beograda: (3:50) 8:00, 13:00, 16:30, 20:00 (samo do Jagodine)
Iz Jagodine: (3:50), (7:00), 10:20, 15:20, 18:50.
Ljubičasta je običan regionalac i preko Mladenovca.

Zemun-Mladenovac - Velika Plana: 3:50, 5:30, 8:30, 11:00, 14:30, 16:30, 20:30

Velika Plana - Mladenovac - Zemun: 4:15, 5:30, 8:00, 11:30, 13:30, 17:00, 19:30.
 
Kada imaš novorekonstruisanu prugu Rakovica - Velika Plana preko Male Krsne, očekivao bih da ona bude bolje iskorišćena za putnički saobraćaj. Voz koji od Beograda do Velike Plane ne staje ni u Maloj Krsni bi stizao za 1h10min. Neki minimum putničkih vozova.

1) Beograd - Zaječar ubrzani od Beograda do Požarevca, bar jedan par polazaka sa 711. Red vožnje sličan kao nekada, da u nekih 9 dolazi u Beograd, a u 16 odlazi iz Beograda.
2) Lokalni vozovi za Požarevac, bar 3 para polazaka, jedan ujutru, sredinom dana i uveče, elektromotorni.
3) Lokalni vozovi Smederevo - Jagodina, bar 3 para polazaka, elektromotorni.
4) Regio Ekspres Beograd - Kragujevac sa 711, bar 2 puta dnevno. Stizao bi za malo jačih 2 sata.
5) Ubrzani Beograd - Niš, bar 3 puta dnevno, koji ne staje nigde od Rakovice do Velike Plane. Stiže do Jagodine za malo jačih 2 sata. Za to se ukida većina vozova za Niš preko Mladenovca, a umesto njih uvode regionalci Beograd - Velika Plana preko Mladenovca.

Beograd (Zemun) - Požarevac:---7:30, 15:00, 16:00 (za Zaječar) 20:30
Požarevac - Beograd (Zemun): ---4:30, 7:30 (iz Zaječara), 10:30, 18:00

Jagodina - Smederevo:---4:00, 10:00, 16:30
Smederevo - Jagodina: ---7:30, 13:30, 19:30

Zemun - Novi Beograd - Prokop - Rakovica - Mala Krsna - Velika Plana - Lapovo - Batočina - Kragujevac - Zavod - Grošnica: ---9:00, 15:00, 21:00
Grošnica - Zavod - Kragujevac - Batočina - Lapovo - Velika Plana - Mala Krsna - Rakovica - Prokop - Novi Beograd - Zemun: ---6:00, 12:00, 18:00

Beograd - Niš bez stajanja od Rakovice do Velike Plane:
Iz Niša: 4:00, 7:30, 12:30, 15:30
Iz Jagodine: (3:00).6:30v, 10:00, 15:00, 18:00
Niš - Beograd bez stajanja od Velike Plane do Rakovice:
Iz Beograda: (3:50) 8:00, 13:00, 16:30, 20:00 (samo do Jagodine)
Iz Jagodine: (3:50), (7:00), 10:20, 15:20, 18:50.
Ljubičasta je običan regionalac i preko Mladenovca.

Zemun-Mladenovac - Velika Plana: 3:50, 5:30, 8:30, 11:00, 14:30, 16:30, 20:30

Velika Plana - Mladenovac - Zemun: 4:15, 5:30, 8:00, 11:30, 13:30, 17:00, 19:30.
Kada si već spomenuto to prugu, zar su toliko nesposobni da srede skretnice u stanici Rakovica? Voz mili bukvalno...
 
Vrh