Budžet R. Srbije za 2024, između ostalog, predviđa i zajam od kineske banke na 65.500.000 EUR za nabavku 5 novih EMV za brzine do 200km/h.
Postoji više varijanti koje ta fabrika proizvodi, od kopije ICE3 do kopije Pendolina pa i voza iz domaće proizvodnje za 250 km/h i 350 km/h. Pojedinačna cena vozila će biti 13 miliona evra (KISS je bio 20 miliona), međutim tu je vrlo bitan kapacitet garniture s obzirom da se četvorodelni KISS sa oko 320 mesta pokazao kao nedovoljan za Beograd-Novi Sad, a pogotovo ako na to nakačimo Suboticu.Nesto mi govori da ce pruga biti gotova pre nego sto stignu ti Fuxing vozovi.
Da li je ova cena povoljnija od evropskih varijanti? Pretpostavljam da ce voz biti u "ICE" formatu.
Postoji više varijanti koje ta fabrika proizvodi, od kopije ICE3 do kopije Pendolina pa i voza iz domaće proizvodnje za 250 km/h i 350 km/h. Pojedinačna cena vozila će biti 13 miliona evra (KISS je bio 20 miliona), međutim tu je vrlo bitan kapacitet garniture s obzirom da se četvorodelni KISS sa oko 320 mesta pokazao kao nedovoljan za Beograd-Novi Sad, a pogotovo ako na to nakačimo Suboticu.
SBB u drugačijoj boji i netaknut krov.
Pogledajte prilog 175588
CR300AF, mislim da je takav bio i u diorami kad je predstavljen projekat pre nekoliko godina. Vmax=250 ali kod nas neće ići tako brzo
Modifikovaće. Kako su rusi "suzili" RA2 samo za nas i to i kolosek j širinu? Ovde je nakar kolisek isti kao u Kini.
Nažalost fabrika koja se pominje da će raditi vozove nije radila kopiju KISSa za West Bahn. Ostaje da sačekamo više detaljaДа ли ти имаш неке инсајдерске информације из CRRC или нагађаш? Ако "сузе" модел онда то више није CR300AF који си навео већ нови модел са новом ознаком. Исто као што ми нисмо добили РА2, већ ДП-С. Ако CRRC већ има модел за 200 км/ч тестиран и сертификован у Европи, не видим апсолутно ниједан адекватан разлог да њега не понуде, него да сад раде исту ствар за нови модел мале сериjе, што у великој мери увећава трошкове набавке.
То што је неко тамо показао макету неког тамо воза у тренутку док је потписан само меморандум о потенцијалној набавци возова не значи ништа. Сетите се да су неке макете постојале и пре набавке KISS-a па је онда КISS излетео као гром из ведра неба.
Ovde se postavlja pitanje šta je modifikacija a šta novi model.Да ли ти имаш неке инсајдерске информације из CRRC или нагађаш? Ако "сузе" модел онда то више није CR300AF који си навео већ нови модел са новом ознаком. Исто као што ми нисмо добили РА2, већ ДП-С. Ако CRRC већ има модел за 200 км/ч тестиран и сертификован у Европи, не видим апсолутно ниједан адекватан разлог да њега не понуде, него да сад раде исту ствар за нови модел мале сериjе, што у великој мери увећава трошкове набавке.
То што је неко тамо показао макету неког тамо воза у тренутку док је потписан само меморандум о потенцијалној набавци возова не значи ништа. Сетите се да су неке макете постојале и пре набавке KISS-a па је онда КISS излетео као гром из ведра неба.
Mislim da si u ovom postu kontrirao sebe. Nismo pilot customer jer Je West Bahn već uzeo ovu kopiju KISSa i treba ili već jeste u saobraćaju.Ovde se postavlja pitanje šta je modifikacija a šta novi model.
Ubedjen sam da će biti taj voz, sa neophodnim i nekim eventualno estetskim karoserijskum modifikacijama. Razvoj novog voza - za pojedina tržišta se to radi recimo u UK Desiro izgleda neprepoznatljivo u odnosu na kontinentalni model. Ali zbog Srbije i njenih pet komada neće to raditi niti ima vremena čekati razvoj i testiranje potpuno nove garniture.
Ili možda ima obzirom na brzinu gradnje pruga, pa pruga ka Nišu je trebalo da počne da se radi u junu...u medjuvremenu Madjari obustavili radove sa Kinezima. Gde ćemo sa tih osam vozova? Za do Subotice svih osam ili će taljigati do Užica i Kraljeva 50 kmh?
Taj model za 200 o kome pričaš još nisam video. Realno i sveukupno nimalo mi se ne svidja ideja da budemo pilot customer za ovakve stvari.
.u medjuvremenu Madjari obustavili radove sa Kinezima.
1) Ja mislim da je nabavka kopije KISSa najverovatnija i najbolja za nas. Samo je potrebno da to bude šestodelna verzija ili četvorodelna verzija (ali da se onda planira saobraćaj sa spregnutim garniturama)Biće zato ne očekujem nikakvu kopiju KISSa.
Od osam vozova pola će stajati u depou. Ili će kao što sam rekao ići u Užice, Kraljevo, Šid...
A lko ovi neće ići u Madjarsku, šta hoće? Lokomotive i klase?
Za Niš će se nabavljati dodatne količine.
Nije tačno, rokovi isporuke su dostupni već više godina u godišnjim izveštajima Srbija voza gde se precizno navodi kog datuma su se dogovorili za produžetak roka, koliko je Štadler hteo, koliko Srbija voz i šta smo na kraju dobiliPa da, i isporuka Flirtova iz Poljske je bila pod velom tajne. Tek pred isporuku je objavljen rok.
Пожар у возу код Крагујевца, повређен машиновођа
Машиновођа је лакше повређен у пожару који је захватио локомотиву теретног воза у месту Драгобраћа код Крагујевца.www.rts.rs
Izgradio si reputaciju kao kvalitetan forumaš,zato bi bilo dobro da i dalje takav ostaneš.Neka prva informacija sa terena jeste da je ventilator zaribao te su varnice odletele pravo na vučne motore koji su se zapalili, PP aparati su u 661 većinom neispravni, slabo je pomoglo..
Ni jedno vučno vozilo u Srbiji ne sme da izađe u saobraćaj bez ispravnih PP aparata. Tako zakon nalaže a tako i osiguravajuće kuće zahtevaju.Onda se izvinjavam, ja sam primio takvu informaciju, nije bila namera da širim netačan podatak, trebao sam ipak da proverim informaciju.