Није најављен "експрес за аеродром", него бржи воз за аеродром и Национални стадион, који би возио до Националног стадиона, наводно, 15 минута (док би остали возови ишли 25). Ни тај воз, дакле, не би кретао са аеродрома нити би ту завршавао путовање, а о томе је било речи изнад.
Капацитет своја два колосека у пролазном чвору исцрпећемо рачвањем још једне двоколосечне пруге ка Сурчину. Тврдило се, на овој и на теми о БГ:возу да ће нова пруга бити једноколосечна, али авај, неће.
2+2 (колосека) је, јасно, 4, односно, толико треба за оптималан ниво саобраћаја. Сасвим је извесно да ће поласци за Батајницу страдати због сурчинске пруге (која ће и са 4 поласка на сат како је помињао Весић, и са предвиђеном дужином перона од 160 метара, дакле, таман за синхрон, нудити бизарно мали капацитет од око 5.000 путника по сату/по смеру за опслугу спортског објекта капацитета 52.000 људи, а о томе као да се не размишља, јербо, дабоме, за урбанизам смо овде тупљи од куване телеће главе).
Такође, у Београду ИЦ возови неће стајати на аеродому, тако да од Цириха (где, заправо, до аеродрома вози још и трамвај) овде нема ништа.