Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Можда је хладна резерва?
Како је онда нема радним данима када је и пресудније да имаш резерву због природе путовања... Делује само као уклапање обрта, без да се размишљало да може да се искористи за нешто друго.

Радним данима та гарнитура крене из НС ујутру у 05:19, оде у БГ, па у Ваљево, па у БГ и на крају опет у НС. И стоји онда од 18:19 до ујутру у 05:19. Чак и радним данима може паметније да се искористи односно закачи на регио у 19:30 из НС ка БГ и врати Регио експресом у 21:00 из БГ ка НС. То су иначе скоро најпопуларнији поласци одређеним данима. Значило би много. Радним данима макар та два да допуни, а викендом где год треба.

Možda nema ko da je vozi! 😀
За синхрон не треба додатни машиновођа.
 
Како је онда нема радним данима када је и пресудније да имаш резерву због природе путовања... Делује само као уклапање обрта, без да се размишљало да може да се искористи за нешто друго.

Радним данима та гарнитура крене из НС ујутру у 05:19, оде у БГ, па у Ваљево, па у БГ и на крају опет у НС. И стоји онда од 18:19 до ујутру у 05:19. Чак и радним данима може паметније да се искористи односно закачи на регио у 19:30 из НС ка БГ и врати Регио експресом у 21:00 из БГ ка НС. То су иначе скоро најпопуларнији поласци одређеним данима. Значило би много. Радним данима макар та два да допуни, а викендом где год треба.


За синхрон не треба додатни машиновођа.
Sedi jedan 😀
 
Zvanično voz može saobraćati u sinhronu sa jednim mv, ali to u praksi kod nas nećeš nikada da vidiš 😀
 
Да ли може појашњење зашто се разликује наша пракса од правила?
 
Jedno pitanje, gde će se nalaziti stanica na aerodromu pošto ja tamo na sajtu ništa ne razumem?
 
Stanica će se nalaziti 500m od postojećeg terminala, kod postojeće krivine puta koji vodi za surčin
Znači ovde otprilike?
Screenshot_20231002-190934_Maps.jpg
 
Da, ali kad se napravi novi terminal i nova pista sa te strane-stanica će biti maltene u sklopu terminala..
 
Uvest će bus o stanice do terminala. To im je najdraže

Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
 
500 m zapravo i nije mnogo strašno, bilo bi lepo samo da od izlaza iz železničke stanice do najblžeg ulaza u terminal odrade široku, natkrivenu stazu da može komotno da se prošeta sa koferima po svim vremenskim uslovima i bez guranja :D
 
500 m zapravo i nije mnogo strašno, bilo bi lepo samo da od izlaza iz železničke stanice do najblžeg ulaza u terminal odrade široku, natkrivenu stazu da može komotno da se prošeta sa koferima po svim vremenskim uslovima i bez guranja :D
Topla veza sa travelatorima. Ona može predstavljati i glavnu vezu starog i novog terminala u budućnosti
 
Nešto skuplje rešenje ali svakako realno i izvodljivo, za početak je i ovo skromnije okej da naprave, pa ako se bude gradio novi terminal svakako da će topla veza biti od koristi.
 
Čekajte, stanica na aerodromu će biti ukopana/podzemna?
 
Vrh