Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Pozdrav!
Već neko vreme uhodim forum, ali tek sada pravim nalog 😁

Da li neko može da mi kaže koji vagoni idu na dnevnom Barcu, jesu li klimatizovani, ima li neke razlike među razredima i koja je sedišta najbolje rezervisati za uživanje u pogledu (ne bih da pokrećem diskusiju oko numeracije, ali nisam išao dalje od Vršca, Valjeva i Novog Sada pa ne znam kako funkcioniše rezervacija)?

Izvinite za puno pitanja u jednoj poruci i hvala vam za odgovore!
 
Ja sam išao u ponedeljak do Užica. Bila su tri vagona crnogorskih železnica u odličnom stanju, klima je bila prejaka, bilo je hladno i u duksu. Nije bilo rezervacije (kupio sam online kartu), ali je bio prazan, pa je do Užica sigurno bio prazan solidan broj kupea, a u mnogima je bila jedna osoba.
 
Obično svi kritikujemo vozače drumskih vozila za nezgode na PP, ali ovde:
1687347550554.png


Nadležni kažu drugačije, kome da verujemo, očima ili nadležnima?
 
Datumi testiranja Štadler EuroDual lokomotive:

  • 03. – 07. Juli 2023: Srbija
  • 10. – 18. Juli 2023: Crna Gora
Može kaki dan gore ili dole. Juče bio u Hrvatskoj, danas su testovi u Sloveniji.
 
I debilizam u Infrastrukturi železnica Srbije se nastavlja.
Na 5 putnih prelaza između stanica Kraljevo i Adrani retardi uveli lagane vožnje sa 10km/h zbog, pazi sad, "povećanog obima saobraćaja" drumskih vozila na njima.
Ne, ovo stvarno treba sve zatvoriti i ukinuti železnicu kod nas.
Ja mislim da ovo nigde u svetu nema.
Kakav debilizam egzistira u upravi IŽS je neverovatno. 😡😡😡
 
Dobili smo EXPO 2027, dakle do tad mora da se završi pruga za aerodrom i nacionalni stadion
 
Dobili smo EXPO 2027, dakle do tad mora da se završi pruga za aerodrom i nacionalni stadion

На Балкану? Завршиће исто као што су Грци брзу пругу Атина - Солун грађену за Олимпијске игре 2004. у Атини завршили 17 година након Олимпијских игара у Атини.
 
U prepisci sa Ivanom Bulajićem, direktorom Srbija Voza, oko uvođenja vagona restorana u ponudu dnevnog ili noćnog voza za Bar, dobio sam uveravanja da će, ako sve bude po planu, restoran biti uvršten u ponudu noćnog voza od 29.6. . Prvo kao ,,proba,, a ako sve bude ok biće redovno u sastavu brzog voza ,,Lovćen,,. Ne pitah ga jedino koliko SV ima ispavnih vagona restorana..!? Koliko ja pratim imaju samo jedan ili da me neko od kolega ispravi
 
Poslednja izmena:
U prepisci sa Ivanom Bulajićem, direktorom Srbija Voza, oko uvođenja vagona restorana u ponudu dnevnog ili noćnog voza za Bar, dobio sam uveravanja da će, ako sve bude po planu, restoran biti uvršten u ponudu noćnog voza od 29.6. . Prvo kao ,,proba,, a ako sve bude ok biće redovno u sastavu brzog voza ,,Lovćen,,. Ne pitah ga jedino koliko SV ima ispavnih vagona restorana..!? Koliko ja pratim imaju samo jedan ili da me neko od kolega ispravi
To je u suštini proba za Budimpeštu pošto će te vagone slati za sever kad se otvori
 
Зар нема један сиви и један у бојама тробојке?

Samo sivi, remontovan u Želvozu pre 3 godine, kačio sam ga skoro u temi.
Imamo još dva Wreelmt restorana, ali su neaktivna, dok ostali WRI ili ne postoje ili leže u Topčider Teretnoj raspadnuti.:(

U bojama trobojke su kola sa ležajevima, AcBc odnosno Bc.
 
To je u suštini proba za Budimpeštu pošto će te vagone slati za sever kad se otvori

Да ли се шалиш? Каква бре проба вагон ресторана? Је л' то нека последња реч технике па мора да се испробава? Булајић је дилеја. Па наши вагон ресторани и бифеи су пре 15 година ишли на возовима 430/431 (Тара), 432/433 (Пословни), 434/435 (Ловћен) Београд - Бар, 210/211 (Сава) Београд - Филах, 412/413 Београд - Загреб, 414/415 Београд - Филах, 272/273 Београд - Праг, 344/345 Београд - Беч, 450/451 Београд - Сарајево, 336/337 Београд - Солун. Да ли сте свесни да вам једну обичну ствар као што је један обичан вагон ресторан у саобраћају представљају као да је то ракетна физика? Па пре 15 година је било 9 вагон ресторана и 5 вагон бифеа редовно активно и то нико није представљао ка неки успех већ као нормалну ствар. Сад једва да све укупно активних вагона свих типова има толико...

Елем, што се тиче вагон ресторана на дневном барцу - Србија воз има један у возном стању, ЖПЦГ има један. Ако буде ишао само Србија возов, биће сваки други дан ресторан на возу. Ако буде ишао и црногорски, онда ће бити сваки дан. Видећемо. Треба радити на томе да се дневни барац врати да иде целе године, а не само током лета. То је минимум минимума. Ово сад је тотална пропаст...
 
Да ли се шалиш? Каква бре проба вагон ресторана? Је л' то нека последња реч технике па мора да се испробава? Булајић је дилеја. Па наши вагон ресторани и бифеи су пре 15 година ишли на возовима 430/431 (Тара), 432/433 (Пословни), 434/435 (Ловћен) Београд - Бар, 210/211 (Сава) Београд - Филах, 412/413 Београд - Загреб, 414/415 Београд - Филах, 272/273 Београд - Праг, 344/345 Београд - Беч, 450/451 Београд - Сарајево, 336/337 Београд - Солун. Да ли сте свесни да вам једну обичну ствар као што је један обичан вагон ресторан у саобраћају представљају као да је то ракетна физика? Па пре 15 година је било 9 вагон ресторана и 5 вагон бифеа редовно активно и то нико није представљао ка неки успех већ као нормалну ствар. Сад једва да све укупно активних вагона свих типова има толико...
Da si pročitao moj post video bi da sam reč proba stavio pod navodnike. Na tu svakako nisam mislio tehničku probu samog vagona nego na to da se vidi da li je restoran isplativ ili ne. Isto tako je rečeno da će vagon restoran ići u sastavu noćnog voza Lovćen
 
Да ли се шалиш? Каква бре проба вагон ресторана? Је л' то нека последња реч технике па мора да се испробава? Булајић је дилеја. Па наши вагон ресторани и бифеи су пре 15 година ишли на возовима 430/431 (Тара), 432/433 (Пословни), 434/435 (Ловћен) Београд - Бар, 210/211 (Сава) Београд - Филах, 412/413 Београд - Загреб, 414/415 Београд - Филах, 272/273 Београд - Праг, 344/345 Београд - Беч, 450/451 Београд - Сарајево, 336/337 Београд - Солун
A ako već želiš da pružiš prave informacije : poslovni za Podgoricu i Bar nikada nije saobraćajo pod brojem 432/433 već 510/511 ili 1130/1131 kada je bio sezonac. Tara je saobraćala pod brojem 430/431 i 810/811 dok je Lovćen ( Rumija ) uvek bio 432/433 i 812/813
 
Bife je uvek dobro radio, ne znam zašto je sad sumnja da to od jednom "nije isplativo".
 

Prvi METRANS voz od Kine do Inđije​


metrans-kina-indjija-220623.jpg


U železnički terminal u Inđiji, najnoviji terminal u METRANS mreži, stigao je prvi voz iz kineskog Vuhana, saopštila je danas ova kompanija.

– Zahvaljujući saradnji sa našim partnerima – kompanijama TransEurasia i WAE (Wuhan Asia-Europe Company), voz natovaren mašinama, električnim materijalom i rezervnim delovima prošao je celo putovanje za 16 dana.

– Srećni smo što smo terminal Inđija uključili u svoju mrežu, kao i zbog toga što je jedan od prvih vozova koji je ovde stigao upravo veza na Putu svile – dodali su.

Iz METRANS-a su poručili i da se raduju redovnim železničkim vezama između Kine i Srbije.

https://plutonlogistics.com/zeleznicki-transport/prvi-metrans-voz-od-kine-do-indjije/
 
Да ли се шалиш? Каква бре проба вагон ресторана? Је л' то нека последња реч технике па мора да се испробава? Булајић је дилеја. Па наши вагон ресторани и бифеи су пре 15 година ишли на возовима 430/431 (Тара), 432/433 (Пословни), 434/435 (Ловћен) Београд - Бар, 210/211 (Сава) Београд - Филах, 412/413 Београд - Загреб, 414/415 Београд - Филах, 272/273 Београд - Праг, 344/345 Београд - Беч, 450/451 Београд - Сарајево, 336/337 Београд - Солун. Да ли сте свесни да вам једну обичну ствар као што је један обичан вагон ресторан у саобраћају представљају као да је то ракетна физика? Па пре 15 година је било 9 вагон ресторана и 5 вагон бифеа редовно активно и то нико није представљао ка неки успех већ као нормалну ствар. Сад једва да све укупно активних вагона свих типова има толико...

Елем, што се тиче вагон ресторана на дневном барцу - Србија воз има један у возном стању, ЖПЦГ има један. Ако буде ишао само Србија возов, биће сваки други дан ресторан на возу. Ако буде ишао и црногорски, онда ће бити сваки дан. Видећемо. Треба радити на томе да се дневни барац врати да иде целе године, а не само током лета. То је минимум минимума. Ово сад је тотална пропаст...
Ne bi ti škodilo da malo razmisliš pre nego što napišeš. Mislio sam na probu biznis modela pošto će vagon restorani ići ka severu. Naravno da nisam mislio na fizičk probu koja se uostalom desila skoro na zakupljenom vozu. Malo sedi, razmisli, pa napiši.
 
Da si pročitao moj post video bi da sam reč proba stavio pod navodnike.
Да си прочитао мој пост видео би да сам одговорио на пост члана @Boki123, а не твој.
A ako već želiš da pružiš prave informacije : poslovni za Podgoricu i Bar nikada nije saobraćajo pod brojem 432/433 već 510/511 ili 1130/1131 kada je bio sezonac. Tara je saobraćala pod brojem 430/431 i 810/811 dok je Lovćen ( Rumija ) uvek bio 432/433 i 812/813

Памтим мало боље од тебе. 510/511 је био док смо били заједничка држава са Црном Гором, јер су бројеви 5хх намењени за возове у унутрашњем саобраћају. Након тога је био 1130/1131 када је био сезонац, а 432/433 кад је био целогодишњи воз. За то време је Ловћен возио под бројем 434/435, а Суботички 436/437 (док није и он постао сезонац).

Ne bi ti škodilo da malo razmisliš pre nego što napišeš. Mislio sam na probu biznis modela pošto će vagon restorani ići ka severu. Naravno da nisam mislio na fizičk probu koja se uostalom desila skoro na zakupljenom vozu. Malo sedi, razmisli, pa napiši.
Па на бизнис модел сам и мислио, не на пробу вагона. Каква проба бизнис модела који постоји већ деценијама на железници? Дај, немој се шалити.
 
Vrh