Svako vozilo treba da ima UIC broj.Да ли нумерисање ЖС-а или ХЖ-а има икаквог утицаја на то како ће Деспотија као приватни превозник да нумерише своје локомотиве? Како је то одређено у правном смислу? До сада су наслеђивали нумерацију од ЖС-а јер су куповали од њих половне локомотиве, али да ли имају они било какву обавезу да поштују ту конвенцију?
Не знам јел то одређује министарство или превозник, па ако може неко да појасни.
Lokomotiva noai brojeve iz zemlje u kojoj je registrovan. Hrvatska je promenila jugoslovensku numeraciju na četiri cifre. SKG Vektroni imaju nemački LZB broj 193 i UIC broj 6193. Inspektora zanima samo UIC broj koji se nalazi na bočnoj strani vozila. Ovo je ujedinjenje da cela Evropa ima četvorocifreni UIC za popunjavanje svih 12 brojeva u registru. Nacionalna numeracija Srbije (441) ne važi u Mađarskoj. Za njih važi samo UIC (x441) srpskog vozila.Како је онда локомотива 664 у НРЕ имала тровифрену ознаку по ЈЖ а у Комбинованом 2062 по ХЖ систему?
Trenutno stanje radova na pruzi NS-SU
U smislu dobro ili loše?Jedan od boljih snimaka koje sam video. Ljudi su snimili sve objekte, a Kinezi ih sve napali i to udarnicki. Osim sto je vizualno i tehnicki impresivno, jos vise je impresivno po kolicini radova. Prelepo, bez teksta sam. Videcemo na jesen dokle se stiglo ali ako ovako nastave ne vidim zasto bi bio problem zavrsiti do kraja sledece godine. Ne mogu ni da zamislim kako ce ova mesta pored pruge izgledati 10 godina od pustanja voza.
Ово је било за потребе немачких туриста на релацији Београд - Пожега - Београд.Posle dužeg vremena kola Restoran "protegle noge"..
Foto: Valsorim Ćivejogalb
Pogledajte prilog 164788
Pogledajte prilog 164789
Sutra 16. Juna sezonski voz "Tara" se pokreće na relaciji Zemun-Bar.
Da bi aktivirali mozdane celije prvo im je potreban mozak...Taman sam se ponadao da su aktivirali jednu moždanu ćeliju. Bife bi na noćnom vozu mlatio pare..
Negde pročitah:Što bi se reklo, oće zabole ih.... Plata im je ista radili ne radili... To je problem srpskog javnog sektora vec decenijama
Oni bi bili i dalje direktori i upravnici pa čak i da ni jedan voz ne saobraća.Neka vežu plate svih upravnika i direktora u Srbijavozu za broj prodatih karata, pa da vidiš kako će da odmah sve može.
Na Ponikvama se ponekad i nešto desi.Као што имамо директора аеродрома Поникле нпр.
Koja bi vajda bila ako nemaju platu, a preduzeće ništa ne radi, pa nema ni gde da se ugrade?Oni bi bili i dalje direktori i upravnici pa čak i da ni jedan voz ne saobraća.
Valjevo - Požega 50km/hKoje su trenutno brzine između Valjeva i Užica?
Ovaj snimak nam je pomogao da zaključimo da UIC oznaka lokomotiva u Srbiji definitivno prati stare oznake klase:
Koje su trenutno brzine između Valjeva i Užica?