Jelancha
Advanced
- Učlanjen(a)
- 15.11.2022.
- Poruke
- 3.623
- Pohvaljen
- 16.599
"Srbija Kargo" je imao VD u Maloj Krsni (unutar stanice pri manevri) radi se o Severini 444-008.
Nezvanično sanduk je napukao, pa će verovatno "na livadu"
"Bondovku" (007) su uputili u "MIN", ali iskreno mislim da nema ništa od toga..
U mesec dana izgubiti 2 lokomotive serije 444 nije mala stvar, a pogotovo ne za "kružnu vuču" koja ih je većinom koristila, sada će morati da koriste lokomotive serije 664 za relacije ka Smederevu, Plani/Kraljevu..
Kakvo je vreme tamo došlo ne bi me čudilo da uskoro od Plane do Beograda krenu da vuku "Regani", iovako na Istoku ima manje obima posla nego pre..![Slightly smiling face :slight_smile: 🙂](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/7.0/png/unicode/64/1f642.png)
Inače, sada su otkrili novi recept za 661, jednu uvek imaju raskupusanu u halu pa kada dođe druga sa jačim defektom onda prebacuju delove na ovu prvu.
Tako su u Kraljevu prebacili delove sa 249 na 162, a u Nišu sa neke 661 na 232 i tako dok ide ide..
Rade se neki motori za njih, al dok se urade ispašće im barem 2 "teške" lokomotive i neće ništa postići sa time..
Celo stanje me podseća na neka Autotransporta preduzeća iz prošlosti u periodu neposredno pre stečaja, tužno..![Face with peeking eye :face_with_peeking_eye: 🫣](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/7.0/png/unicode/64/1fae3.png)
Nezvanično sanduk je napukao, pa će verovatno "na livadu"
"Bondovku" (007) su uputili u "MIN", ali iskreno mislim da nema ništa od toga..
U mesec dana izgubiti 2 lokomotive serije 444 nije mala stvar, a pogotovo ne za "kružnu vuču" koja ih je većinom koristila, sada će morati da koriste lokomotive serije 664 za relacije ka Smederevu, Plani/Kraljevu..
Kakvo je vreme tamo došlo ne bi me čudilo da uskoro od Plane do Beograda krenu da vuku "Regani", iovako na Istoku ima manje obima posla nego pre..
![Slightly smiling face :slight_smile: 🙂](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/7.0/png/unicode/64/1f642.png)
Inače, sada su otkrili novi recept za 661, jednu uvek imaju raskupusanu u halu pa kada dođe druga sa jačim defektom onda prebacuju delove na ovu prvu.
Tako su u Kraljevu prebacili delove sa 249 na 162, a u Nišu sa neke 661 na 232 i tako dok ide ide..
Rade se neki motori za njih, al dok se urade ispašće im barem 2 "teške" lokomotive i neće ništa postići sa time..
Celo stanje me podseća na neka Autotransporta preduzeća iz prošlosti u periodu neposredno pre stečaja, tužno..
![Face with peeking eye :face_with_peeking_eye: 🫣](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/7.0/png/unicode/64/1fae3.png)