Malo sam obišao "ZGOP" u stanici Zaječar..
Rade lepo, krenu oko 8 ujutru krenu ka Trnavcu, u 6 uveče se vraćaju nazadi tako svakodnevno..
Vagoni za rad osoblja, osoblje živi u privatnim apartmanima, s obzirom da živim u blizini železničke stanice viđam ih svako popodne kako ih razvoze..
Vagon cisterna, po UN broju zaključujem da sadrži dizel, verovatno služi za namirenje voznih sredstava.
Iza cisterne se nalazi klasična podbijačica.
Tu je i dvoputni bager za stanične aktivnosti.
Ova podbijačica za razliku od prethodne koje sam okačio ima i mogućnost mašisnke regulacije skretnica.
Koloseci se u stanici Zaječar gotovo pa ni ne vide, mak je stigao do struka
.
Ovaj šesti kolosek je delimično remontovan pre određenog perioda, no ni on nije u zavidnom stanju.
U planu je remont prolaznog koloseka, moram priznati da mi je to malo nejasno, jer stanica Zaječar ima tkzv "nepravilni prolazni kolosek", ka Nišu je to 3. kolosek, a ka Vražogrncu je to 2. kolosek.
Da nastavim, "Mali Jembah" 732-008 odmara u stanici, ove manevarke su pod oznakom DHL 600, a proizvodio ih je nekada "Đuro Đaković"..
Pažnju mi je privukao vagon koji po svojim gabaritima i obrtnim postoljem odskače od ostalih.
Verujem da je ovo bivši vagon "RŽD-a" koji je verovatno preuzeo "ZGOP", mada me nemojte uzimati za reč...
U stanici se u poslednje vreme može i videti poveća gomila Eanoss vagona sa plavom listicom (za opravku).
Tužno je videti da se ništa ne preduzima oko njih, jer su oni pogodni za prevoz rude iz Bora, sada se za to većinom koriste vagoni u najmu...
I jedna slika iz radionice, 710-008 & 010 koja je u rezervi.