Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Па они су потпуни дилетанти ако мисле да набављају хибридне локомотиве. Буквално последња ствар која је тренутно потребна Србија возу. Невероватно ми је колико погрешних потеза ова фирма потеже од свог настанка...
 
Па они су потпуни дилетанти ако мисле да набављају хибридне локомотиве. Буквално последња ствар која је тренутно потребна Србија возу. Невероватно ми је колико погрешних потеза ова фирма потеже од свог настанка...
Objašnjenje je da žele veću fleksibilnost u organizovanju linija i u vanrednim situacijama kad se desi pad napona na KM. Tako je bar potrdio. Ali i ja mislim da je nepotrebno, te pruge će bukv biti elektrificirane u narednom periodu
 
Slikao sam prekjuče potez od glavne železničke u NS ka Rumenci...

Inače od juče mi radi aplikacija dobro, samo jedan dan me je zezala što je dobra vest 🙂

20230205_132819.jpg
20230205_132829.jpg
 
Ovo je važno jer postoje trase koje su važne sa aspekta populacije a nisu kompletno elektrifikovane npr. Beograd-Šabac, Stalać (Koridor X) - Požega.
До Пожеге неелектрификовано? Ај` да кажемо да је лапсус, да је просто мислио на тај правац.
 
Притом не намераваjу да користе класичне гарнитуре локомотива + вагони у унутрашњем саобраћају. Тако да та прича је дебилна. Једино остављам могућност да је мислио на хибридне гарнитуре, али онда опет доказује који је дилетант, јер не разликује локомотиве и вагоне. Како год окренеш, лик је потпуни дилетант.
 
Moguce da se neelektifikovane uzimaju i iz razloga potencijalnog rata (za svaki slucaj) gde neprijatelj gadja strujnu infrastrukturu kao sto je sada primer u Ukrajini. Vidimo da su njih stari dizelasi spasili.
 
Možda jednostavno žele da imaju fleksibilnost da ako žele da puste liniju Niš-Bar recimo da mogu bez elektrifikacije. Ili Beograd ka BiH. Daje dosta opcija ovo, ali je potencijal ogranicen jer će sve te pruge biti elektrifikovane, a 8 komada je tek dovoljno da se pokriju tek elektrifikovani koridori
 
O tome se razmišlja unapred a ne ide logikom "ako ne bude bilo 441". Iracionalno i nelogično arčenje resursa. Tom logikom mogu da puste i Soko do Vrbnice. Verujem da o tim stvarima u SV odlučuje neka Staša iz skupštine koja voz nije videla ni na slici.
 
Немојте молим Вас Сташу да порочите!
 
Za Stalać-Kraljevo treba samo razvući KM, trafo je već urađen.
Ali sa ovakvim stanjem pruge nema nikakovog smisla.

Ovi planovi kao da se zasnivaju na reoortažama sa Pinka, a ne na situaciji sa terena gde imamo 100km dobre pruge i još u vr' glave 200km podnošljive. Sve ostalo je totalni raspad na granici zabrane saobraćaja.
 
За време бомбардовања су код нас баш пичили возови. Ето онај у грделици
 
Za Stalać-Kraljevo treba samo razvući KM, trafo je već urađen.
Ali sa ovakvim stanjem pruge nema nikakovog smisla.

Ovi planovi kao da se zasnivaju na reoortažama sa Pinka, a ne na situaciji sa terena gde imamo 100km dobre pruge i još u vr' glave 200km podnošljive. Sve ostalo je totalni raspad na granici zabrane saobraćaja.
Nedavno sam odgledao snimak Dulevoza na youtubu-putovanje vozom od Čapljine do Sarajeva.. pa ta pruga u Bosni izgleda 100 puta bolje od bilo koje naše pruge, osim ove Bg-NS.. betonski pragovi, izgleda novo, pored pruge isto sve uredno.. kod nas krš i raspad.
 
Odgovor:
"Pod hibridnim mislimo na lokomotive koje imaju kombinaciju eletro/baterijske ili elektro/dizel pogona. Ovo je važno jer postoje trase koje su važne sa aspekta populacije a nisu kompletno elektrifikovane npr. Beograd-Šabac, Stalać (Koridor X) - Požega.
За линију Београд-Шабац(Зворник) би било боље да пребаце 711 из Руме у Земун па да завршавају вожњу у Београду уместо у Руми.
И то могу сутра да ураде.
 
Stavio sam sve na papir oko ovih Hibridnih lokomotiva i shvatio o kakvoj se gluposti radi, pogotovo u našem slučaju.

Za korišćenje tih lokomotiva spominju se pravci koji su u skorijoj ili daljoj budućnosti predviđeni za elektrifikaciju, ali hajde, nije ni buduća infrastruktura samo problem u ovoj priči.

Takođe, ne planira se uvođenje sastava vozova Lokomotiva+Vagoni u unutrašnjem saobraćaju (barem ne za sada), tako da eto još jednog minusa u vezi ovih planova.

Pošto se planira lokomotiva za Vmax 200 km/h moraće verovatno da se dodatno plati, jer ja koliko sam upoznat Vmax lokomotiva tog tipa je 160 km/h, radi se o lokomotivama koje su dosta teže od klasičnih, a i daleko teže i u ceni.:rolleyes:

Same lokomotive su većinski smišljene za teretni saobraćaj nego za putnički, to čak piše u brošuri Siemens-a, tehnlogija je komplikovanija za održavanje, a utom eto i tu veće cene, tako da ja zaista ne vidim smisao u ovoj kupovini.

Pravi se topla voda ponovo, kao što je SKG uzeo višesistemske lokomotive koje im realno nisu trebale toliko, tako će i SV napraviti istu grešku, realno ako već forsiraju Vectron-a, neka uzmu Smartron-a za unutrašnji saobraćaj i Višesistemski Vectron za međunarodni, za ovime zaista nema potrebe.

Što napisa WLABmz, "potpuni diletanti", a i reakcija mvbg1 kao predstavnika sa terena, govori mi da je ovo jako loš potez.

Jadan narod ovde što će ovo (možda) morati da otplaćuje, nabavka novih lokomotiva je izuzetno potrebna, ali ovo je zaista pogrešno..:violina:
 
Vrh