MaRtInsrbija1993
Intermediate
- Učlanjen(a)
- 27.01.2019.
- Poruke
- 116
- Pohvaljen
- 264
Ево како је машиновођа Јоса из Суботице то лепо пбјаснио у коментару на објави од Ивана Булајића:
на шта је уследио одговор вд директора:,,hibridne lokomotive su za teretnu vuču,jer je moć baterije jako ograničena isto tako i lok sa el/dizel varijantom...one su teške i nisu adekvatnog osovinskog opterećenja za naše pruge...realno i najbolji iznor su višesistemske lokomotive bilo Vektron,bilo Traxx koje mogu da se koriste u interoperabilnom saobraćaju i na Balkanu,i ka Budimpešti i dalje ka Pragu i Beču...a i te susedne uprave takve lokomotive koriste,što dovodi do mnogo lakše homologizacije i upotrebne dozvole...u suštini nama bi dobro došle trosistemske lokomotive koje voze na 25 kV i 15kV naizmečno i na 3kV jednosmerno...sve ostalo je bacanje para u prazno...i naravno treba maksimalnu pažnju posvetiti održavanju da se ne doživi sudbina SKG a gde od 16 Vektrona 4-5 vozi a ostali čine ogradu u Makišu"
,, Zahavaljujem na korisnim komentarima. Naravno mi ne mozemo da biramo dobavljača već samo da u tenderu propišemo zahteve tehničke prirode. Ali ćemo propisati da uz ponudu obavezno ide i ugovor za održavanje na 10 ili 20 godina. Svesni smo problema sa kojima se suočava SK."