Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Ево како је машиновођа Јоса из Суботице то лепо пбјаснио у коментару на објави од Ивана Булајића:
,,hibridne lokomotive su za teretnu vuču,jer je moć baterije jako ograničena isto tako i lok sa el/dizel varijantom...one su teške i nisu adekvatnog osovinskog opterećenja za naše pruge...realno i najbolji iznor su višesistemske lokomotive bilo Vektron,bilo Traxx koje mogu da se koriste u interoperabilnom saobraćaju i na Balkanu,i ka Budimpešti i dalje ka Pragu i Beču...a i te susedne uprave takve lokomotive koriste,što dovodi do mnogo lakše homologizacije i upotrebne dozvole...u suštini nama bi dobro došle trosistemske lokomotive koje voze na 25 kV i 15kV naizmečno i na 3kV jednosmerno...sve ostalo je bacanje para u prazno...i naravno treba maksimalnu pažnju posvetiti održavanju da se ne doživi sudbina SKG a gde od 16 Vektrona 4-5 vozi a ostali čine ogradu u Makišu"
на шта је уследио одговор вд директора:
,, Zahavaljujem na korisnim komentarima. Naravno mi ne mozemo da biramo dobavljača već samo da u tenderu propišemo zahteve tehničke prirode. Ali ćemo propisati da uz ponudu obavezno ide i ugovor za održavanje na 10 ili 20 godina. Svesni smo problema sa kojima se suočava SK."
 
forumaši
kakva je situacija na pruzi Niš - Knjaževac, provozao bih se za vikend ako se sve stabilizovalo i ako konačno ide punom trasom i na vreme ????
 
Где ли се то машиновођа Јоца намерио да тера на 3кВ једносмерне?
ВИшестистемске локомотиве могу да имају смисла ако ићи негде у инстранство. А ми имамо на то право? Наше машиновође смеју по европи да буду у управљачници? Ако не, Шта ће нам вишесистемске локомотиве? Па и то утиче на цену. А не утиче на захтев за одржавање.
 
Где ли се то машиновођа Јоца намерио да тера на 3кВ једносмерне?
ВИшестистемске локомотиве могу да имају смисла ако ићи негде у инстранство. А ми имамо на то право? Наше машиновође смеју по европи да буду у управљачници? Ако не, Шта ће нам вишесистемске локомотиве? Па и то утиче на цену. А не утиче на захтев за одржавање.
Neće ići te lokse dalje od Budimpešte, ako se ne varam svakako moraju da obrnu smer u Keletiju.
Da li neko zna koliko su skuplje hibridne lokomotive od običnih? Šta gubimo time?
 
Можда планирају неки међународни воз за Зајечар, па да не мењају вучу... Или Београд-Сарајево, преко Зворника. Или за Темишвар.
Чудно, заиста.
 
Moguce da se neelektifikovane uzimaju i iz razloga potencijalnog rata (za svaki slucaj) gde neprijatelj gadja strujnu infrastrukturu kao sto je sada primer u Ukrajini. Vidimo da su njih stari dizelasi spasili.

Боже, шта људи овде пишу...

П.С. нису их стари дизелаши спасили већ чињеница да струје и даље има - Украјинске железнице имају око 1600 електричних локомотива и око 200 дизел локомотива. Да нема струје, били би у огромном проблему.
 
Evo, prošlo je silno vreme otkako je "rekonstrukcija" te pruge "završena", a ja i dalje ne znam šta su oni zapravo radili.
 
Ниш - Зајечар се путује 3:20, а Ниш - Књажевац 1:40. Између Ниша и Књажевца је брзина од 60 до 65 км/ч, док је од Књажевца до Зајечара 30 км/ч.

Trenutno je brzina između Matejevca i Niš i dalje 40 km/h.

Voz putuje Niš-Matejevac gotovo 30 min.

Evo, prošlo je silno vreme otkako je "rekonstrukcija" te pruge "završena", a ja i dalje ne znam šta su oni zapravo radili.

Pa rađena je rekonstrukcija gornjeg stroja između Matejevca i Knjaževca, a kasnije između Matejevca i Crvenog Krsta, sada se i završava jedan kolosek između Niša i Crvenog Krsta pa će se valjda makar u narednom RV-u vozno vreme smanjiti više.

Ove godine treba da počnu radovi između Zaječara i Knjaževca.
 
Opšte mesto. :D Naravno da nisu sposobni, ali dođe ta vrsta rečenice nešto između opšteg mesta ili retoričkog pitanja.
 
Довољно је да у оквиру министарства унутрашњих послова дође још једно одељење, иста полиција са истим правима, али увежбана и опремљена да дејствује на пругама, и станицама. Кратки џипови, обућа која се неће исцепати на камену од баласта, дронови који могу брзо да се позционирају између вагона, и слично.
 
Довољно је да у оквиру министарства унутрашњих послова дође још једно одељење, иста полиција са истим правима, али увежбана и опремљена да дејствује на пругама, и станицама. Кратки џипови, обућа која се неће исцепати на камену од баласта, дронови који могу брзо да се позционирају између вагона, и слично.
Postoji na neku ruku železnička policija tj. cela jedna stanica koja je zadužena za železnicu. Samo joj je ostavljen naziv Policija.
 
Vrh