Stavio sam sve na papir oko ovih Hibridnih lokomotiva i shvatio o kakvoj se gluposti radi, pogotovo u našem slučaju.
Za korišćenje tih lokomotiva spominju se pravci koji su u skorijoj ili daljoj budućnosti predviđeni za elektrifikaciju, ali hajde, nije ni buduća infrastruktura samo problem u ovoj priči.
Takođe, ne planira se uvođenje sastava vozova Lokomotiva+Vagoni u unutrašnjem saobraćaju (barem ne za sada), tako da eto još jednog minusa u vezi ovih planova.
Pošto se planira lokomotiva za Vmax 200 km/h moraće verovatno da se dodatno plati, jer ja koliko sam upoznat Vmax lokomotiva tog tipa je 160 km/h, radi se o lokomotivama koje su dosta teže od klasičnih, a i daleko teže i u ceni.
Same lokomotive su većinski smišljene za teretni saobraćaj nego za putnički, to čak piše u brošuri Siemens-a, tehnlogija je komplikovanija za održavanje, a utom eto i tu veće cene, tako da ja zaista ne vidim smisao u ovoj kupovini.
Pravi se topla voda ponovo, kao što je SKG uzeo višesistemske lokomotive koje im realno nisu trebale toliko, tako će i SV napraviti istu grešku, realno ako već forsiraju Vectron-a, neka uzmu Smartron-a za unutrašnji saobraćaj i Višesistemski Vectron za međunarodni, za ovime zaista nema potrebe.
Što napisa WLABmz, "potpuni diletanti", a i reakcija mvbg1 kao predstavnika sa terena, govori mi da je ovo jako loš potez.
Jadan narod ovde što će ovo (možda) morati da otplaćuje, nabavka novih lokomotiva je izuzetno potrebna, ali ovo je zaista pogrešno..