Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Da li neko zna gde su pali stubovi sa kontaktnim mrežama, pošto su vozovi ka NS-u otkazani za sada, kao iz NS-a ka BG-u?
 
Ispada da N1 placa svoje reportere da se svakodnevno voze Sokolom kako bi zabelezili trenutak kad ima neko kasnjenje i mogli da napisu clanak sa bombasticnim naslovom "Potrosena milijarda evra uzalud, brza pruga najgora investicija stoleca"

Hocemo li nekad da dozivimo da procitamo da je N1 pohvalio nesto? Uvek su tu da kritikuju kad ne valja (naravno i treba ukazati na to) ali nikada ih nema kad je nesto dobro uradjeno.
 
Između Inđije i Beške bila žešća oluja koja je oduvala ogradu nadvožnjaka koji spaja autoput i stari novosadski put
Mreža je oštećena i trenutno je zbog toga prekid saobraćaja po oba koloseka.
326589376_3441281696102267_8790676285938628613_n.jpg329158744_879337860013842_7084910590115704039_n.jpg
 
Ispada da N1 placa svoje reportere da se svakodnevno voze Sokolom kako bi zabelezili trenutak kad ima neko kasnjenje i mogli da napisu clanak sa bombasticnim naslovom "Potrosena milijarda evra uzalud, brza pruga najgora investicija stoleca"

Hocemo li nekad da dozivimo da procitamo da je N1 pohvalio nesto? Uvek su tu da kritikuju kad ne valja (naravno i treba ukazati na to) ali nikada ih nema kad je nesto dobro uradjeno.
Očigledno je da ništa od toga što si napisao nije tačno.
 
Ne znam, ali ovde je u Beogradu u jednom trenutku bilo zastrašujuće u trenutku da sam sa psom izašao napolje i posle 20 sekundi se on sam vratio nazad do ulaza.
 
Da li je ova oluja stvarno toliko jaka ili je ograda fušeraj?
Verovatno kombinacija i jednog i drugog.
Ovo je onaj stari nadvožnjak koji se nalazi na mestu bivše ukrsnice Inđija pustara. Najverovatnije da stari ankeri(građevinci ispravljate ako sam pogrešno napisao) za koje je bila učvršćena pređašnje ograda nisu dovoljno jaki da izdrže i ove panele naknadno ugrađene. Moja pretpostavka,sad da li je i tačna ne bi znao.
 
Може да буде и лош пројекат. Да нису проверили прорачунима који ветар може ово да почупа. Да су направили прорезе који би пропуштали ветар. А онда коњски урадили спецификацију, да кад прође финансисте и градилиште лопове да може да издржи макар 30м/с.
 
Da li je ova oluja stvarno toliko jaka ili je ograda fušeraj?
da oluja poremeti infrastrukturu nije neobično u svetu, ovde je više pravilo nego izuzetak da železnice ne rade kako treba kada grune malo jači vetar.

Međutim kako je ova ograda kvalitetno, praktično u celoj dužini legla na prugu pretpostavljam da je u pitanju problem u pričvršćivanju na nadvožnjak.
 
Očigledno je da ne čitaš pažljivo šta sam napisao.
Dakle, bila je žestoka oluja na tom mestu i desilo se šta se desilo.
Inače i u Zemunu je prilično neprijatno zbog jakog vetra i kiše.
Kakve to veze ima sa tvojim opaskama o N1?
 
Ocigledno je vetar stvarno bio jak, čitam da su leteli i krovovi po Vojvodini.
 
Mnogo će vode da proteče Dunavom dok se stekne poverenje u železnički saobraćaj kod nas..
 
Deluje mi kao zdrava priča, s obzirom da su izabrali dr. Zorana Bundala za prevodnika.🙂

Zoran je suvo blago u poznavanju železnice i nadam se da će njegove sposobnosti iskoristiti u cilju postizanja svojih zadatih ciljeva.

 
Као неко ко је данас био путник на прузи желим да кажем да апсолутно није битно да ли је пала ограда или зашто је пала, то се дешава. Оно што јесте срамотно је систем информисања. Описаћу сцену на станици у Новом Саду у 13:55, 5 минута пре планираног поласка Сокола за БГ а 4 и по сата након почетка прекида: Апсолутни хаос, нико не зна шта се дешава. Хол пун људи. Не постоји ниједан екран који би обавестио о било чему, не постоји разглас.

Људи покушавају да купе карте, не успевају. Људи који су већ купили карте излазе на перон где уредно Кис стоји, само да виде да се врата не отварају када пристисну на дугме. Онда гледају у чуђењу шта се збива, па неко други од путника им приђе и објасни да је изгледа нешто у прекиду. Они не знају ни коме да верују, па гледају шта ће даље. Редови за питања на шалтеру подугачки, нико не спомиње када ће кренути, да ли има заменског буса, да ли је само кашњење, да ли је обустава.

То је само на лицу места. Ајмо онда други аспект, апликација: Никакво обавештење. Имаш карту коју си редовно купио, железница већ нека 4 и по сата зна шта се дешава (око 9 и нешто се десио прекид), и нико ништа не обавештава тебе као путника. Очекује се изгледа да свако мало улазиш на ред вожње и зивкаш позивни центар сваки дан, чисто онако, да провериш шта се збива. А позивни центар ти каже кренуће око 15 часова сигурно, само да би се испоставило да је кренуо саобраћај тек у 18. Замало да им поверујем и чекам тих 15 часова, срећа, па сам поучен тиме колико су ме пута преварили као путника отишао на аутобус.

Трећи аспект, сама обавештења на реду вожње. Ово је тек посебна прича... предугачко је да се ставља овде, ко хоће, може да погледа на сајту. 16 објава, једна обећава да ће кренути до једног термина, друга да ће тек од другог термина. У трећој се отказују 2 поласка, у четрвртој још три. Како просечан путник уопште да се снађе. И сада ти треба да идеш редом и читаш све и гаташ да би видео шта ће се десити. Уместо да стоји само једна једина објава где пише саобраћај прекинут и отказани сви поласци до повратка у номрално стање, које се очекује тад и тад. Но, хајде... барем су објављивали нешто, то је побољшање у односу на раније.

И четврта тачка - организација саобраћаја. И овде морам смирено да пишем да их не назовем разним погрдним именима. Прекинута контактна мрежа између Инђије и Бешке... у реду. Искључиш ту секцију контактне мреже, и прекинеш саобраћај на том делу... не на целој прузи! Зашто побогу није ишао воз Београд - Инђија - Београд или Београд - Стара Пазова - Београд, имали су два Флирта на тој страни! Имали су и један Кис на новосадској страни, могао је да иде и он као регио на релацији Нови Сад - Бешка - Нови Сад.
Зато што је пала ограда у њиви између Бешке и Инђије, неко из нпр. Нове Пазове није могао да дође на посао у Београд нормалним путем, иако није било никаквих инфраструктурних препрека да се поласци на тој страни реализују.

Имали смо разних дебилизама на нашим пругама, али овде полако премашују сами себе. Не кривим их ни на секунд што је ограда пала, али за све остало су сами криви са својом неспособношћу и немарношћу.
 
Ispada da N1 placa svoje reportere da se svakodnevno voze Sokolom kako bi zabelezili trenutak kad ima neko kasnjenje i mogli da napisu clanak sa bombasticnim naslovom "Potrosena milijarda evra uzalud, brza pruga najgora investicija stoleca"

Hocemo li nekad da dozivimo da procitamo da je N1 pohvalio nesto? Uvek su tu da kritikuju kad ne valja (naravno i treba ukazati na to) ali nikada ih nema kad je nesto dobro uradjeno.
Potroseno je daleko vise od milijarde evra, kritika i objava tacnih informacija su vise nego pozeljni i korisni a pohvale su beskorisne a i obezbedjene propagandnom masinerijom i armijom botova. Kad se masinerija ugasi, postane objektivna i pocne da kritikuje, onda mozda i N1 moze da ponekad pohvali, samo bez preterivanja, jer to ne sluzi nicemu sem hranjenju ega, sve ostalo je vec (debelo) placeno.
 
Vrh