W
WLABmz
Guest
Koliki broj DMV je uključen u tu cenu ?
Није прецизирано. Сврха тендера је нејасна, одржавање је нешто што мора да постоји стално, а не 2 месеца.
Koliki broj DMV je uključen u tu cenu ?
Тако и останеČega se ovaj dotakne..
Da li je bio ovaj tender za 3 voza, ožda je to to samo se odužilo?
Ovo je plan za peglanje krivina za 160km/h, koji smo ovde razmatrali ranije. Plan je vrlo skroman, realan i ostvariv, jer košta tek malo više nego rekonstrukcija koja vraća brzinu na 120km/h.
Ovo je plan za peglanje krivina za 160km/h, koji smo ovde razmatrali ranije. Plan je vrlo skroman, realan i ostvariv, jer košta tek malo više nego rekonstrukcija koja vraća brzinu na 120km/h.
Plan Ressnik-V. Plana pominje brzine "do 200km/h tamo gde je opravdano. Ako mene pitaju nije nigde opravdano, 160km/h je sasvim dovoljno, ako zaista bude urađeno za tu brzinu a ne kao Gilje-Paraćin, koju u dokumentu smatraju završenom.
Koridor X je u raspadu i treba nešto hitno uraditi. Nema smisla juriti 200km/h ako će im trebati 10 godina da to završe.
A koliko je DMV 711 trenutnog u voznom stanju?
Zar nije 49?Od 39, oko 20 je aktivno, poenkad i manje....
Od 39, oko 20 je aktivno, poenkad i manje....
Zar nije 49?
Ko da bi bilo drugačije da su iste firme. Mislim da je glavni problem u nestručnom upravljanju i administraciji. Kad bi se to rešilo, ...Треба спојити Србија воз и Србија карго у једну фирму. Ова организација је неодржива.
- Такође, односи се и на вучу возова до границе, где локомотива која одвуче путнички воз, може да преузме теретни и обрнуто, а не да чека безвезе воз своје фирме. Сећам се исто примера из Табановаца, када је дефектирала локомотива Србија воза на возу Солун - Београд, па смо морали да чекамо преко 3 сата да дође друга локомотива из Ниша, док је на суседном колосеку стајала беспослена локомотива Србија Карга.