Прле
Expert
- Učlanjen(a)
- 29.11.2018.
- Poruke
- 6.454
- Pohvaljen
- 9.083
Зато се уједињујемо кроз отворени балкан, да направимо малу европу, кад већ не можемо у велику.Odsečeni smo od Evrope kao da smo Albanija
Зато се уједињујемо кроз отворени балкан, да направимо малу европу, кад већ не можемо у велику.Odsečeni smo od Evrope kao da smo Albanija
Da li se znaju koje redukcije možemo očekivati?
Da li mi u novom RV uopšte imamo neku međunarodnu liniju? Davno nismo imali ovakvu situaciju...
Srbija voz će sledeće godine imati oko milion putnika više najviše zbog 3 meseca u početku godine gde pruga nije funkcionisala. Čeka nas mali porast za letnju sezonu barca, veći porast u oktorbru kad krene nova generacija studenata i učenika i čeka nas značajan pad na prugama gde su se ukinuli polasci (ali pošto je broj putnika pre ukidanja bio mali neće znatno uticati na ukupan broj putnika). Takođe nas očekuje EXIT i Beerfest gde se očekuje više putnika nego prošle godine. Možda urade akciju za još neke festivale, videćemo.Pa ja mislim da se povećao priliv ljudi i na Barskoj pruzi kao i na Vršačkoj, doduše ne za mnogo, ali verovatno da su brojke otišle na gore...
2022. godina je prva "čista godina" nakon pandemija, verovatno da je i to imalo uticaja na povećanje putnika..
A i bilo je dosta putnika i na Međunarodnom Barskom vozu tokom leta, svakako više nego u 2021. tako da kada se sve sabere ispadne mnogo više nego što je realno stanje u 70% Srbije..
Mislim da će 2023. pokazati mnogo toga, imamo/imaćemo jako malo lokalnih vozova, a neće biti pušten u saobraćaj neki veliki pravac, tako da će se pokazati pravo stanje i granice..
Jedino da se otvori Brestovac-Međurovo pa da opet dođe do naglog rasta, ali ne verujem, barem za sada ne deluje da je moguće...
Sad slusam emisiju na radiju, kažu u 2022. Godini broj prevezenih putnika porastao za 104%. Jasno je da je brza pruga popularizovala zeleznicu ali bih voleo da vidim neku pojedinačnu statistiku po trasama.
Nisam aiguran kome si odgovarao, ali u 6.5 milipna putnika nisu uključeni BGvozoviDa. Totalno je smešno brojiti vožnje, nije to gradski saobraćaj. Takođe, mislim da u ovaj broj ulazi i BGvoz iako on nije u tarifnom sistemu SV.
A što se renesanse prevoza u Srbiji tiče, samo treba podsetiti da je čitav koridor X u totalnom raspadu (osim BG NS) i da gotovo i da nema putnika. Npr. od Beograda do Niša je su nekada vozila tri ekspresa, svaki sa bar 1000 putnika, plus nekoliko brzih i putničkih, da ne licitiram ali minimum 6000 putnika dnevno u oba pravca, vikendom duplo. A koliko ima danas?
Pravac ka Šidu boje da ne pominjem
evo jednog zanimljivog teksta, koga je očigledno pisao neko ko nema veze sa železnicom.
Kako japanski vozovi koriste tehnologiju da omoguće tačnost i bezbednost bez narušavanja voznog reda?
Shinkansen je poznat po tri stvari: bezbednosti, pouzdanosti i tačnosti. Reputacija mu se nije menjala do dana današnjeg.web-mind.io
А ни са српским језиком. Доле је дамица написала следећеevo jednog zanimljivog teksta, koga je očigledno pisao neko ko nema veze sa železnicom.
Marija
Stojadinović
Danju novinarka, noću podkasterka. Ne piše s ciljem da čitaoci budu impresionirani, nego da im tema postane jasna.
Кажи који је UN број па да видимо шта се превози.Vratio se 711 u Zaječar, i od sada će vozovi 2743/2744 normalno saobraćati..
Ovaj današnji je otišao gotovo prazan, jer ljudi nisu ni računali da opet saobraća nakon gotovo 2 nedelje...
Pojavio se i neki novi bruto, zanimljivo da se prevozi u Regs-z vagonima, a na vagonima se nalaze dva piktograma o opasnosti po okolinu, koliko sam primetio teret se vozi pokriven belom ceradom...
Кажи који је UN број па да видимо шта се превози.
Radi, ja redovno viđam patrolu u stanici, nekad su gore nekad su dole na peronima.Da li u Vuku radi ona policijska stanica?
Према UN броју то је материја опасна по животну средину, тј. опасан отпад. Ништа конкретније не одређује. Могуће да се из Прахова превозе опасне материје на уништавање или у Прахово, ако је Еликсир завршио своје постројење за уништавање опасног отпада.Kemlerov kod - 90
UN Broj - 3077
Hvalim te Bože.Upravo na vuku, navatali grupu od 7-8 klinaca koji su vandalizovali voz (RVR) iznutra (ja mislim), druga mogućnost je da su povukli kocnicu ali to je po meni manje verovatno. Kondukterka zaustavila voz na vuku, došla policija iz stanice gore i legitimišu ih. Moljkaju ih da ih puste mada ih nisu puštali bar dok sam ja bio tu tih 10 min. Kašnjenje voza 20 minuta i očekuje se kašnjenje svih vozova u tom smeru kroz vuk
Šta čovek ne sme da diše sad jer su pruge loše? Treba da ide lično da menja pragove i šine?Пруге у Србији никад горе,а Весић пијуцка кафу:
Stanje pruga se vrlo dobro zna, a ne mozes vanredno popraviti 2000 km pruga. Ovde je više problem nedostatka osoblja, mehanizacije i novca za redovno održavanje. Uostalom, postoje službe koje se bave proverom i održavanjem infrastrukture, a to svakako nije ministar. On tu jedino može da utiče da ti ljudi dobiju adekvatnu opremu i da ih ima dovoljno.Није се ни огласио синоћ кад се десила хаварија на прузи у Суботици.Могао је бар да на почетку мандата провери стање свих пруга и изврши ванредне поправке тамо где је то потребно да се не би сваке недеље дешавале хаварије на пругама.