Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Da li se znaju koje redukcije možemo očekivati?

Neki vozovi nece saobraćati vikendom, barem je takav plan u Kraljevačkom čvoru...
Za istok sam napisao, za ostale ne znam, moguće i da će tamo da se koriguje nešto....

Čuo sam da svuda vlada nestašica DMV i to stvara dosta problema, nadam se da će remont 711 ubrzo krenuti...
 
Sad slusam emisiju na radiju, kažu u 2022. Godini broj prevezenih putnika porastao za 104%. Jasno je da je brza pruga popularizovala zeleznicu ali bih voleo da vidim neku pojedinačnu statistiku po trasama.
 
Pa ja mislim da se povećao priliv ljudi i na Barskoj pruzi kao i na Vršačkoj, doduše ne za mnogo, ali verovatno da su brojke otišle na gore...
2022. godina je prva "čista godina" nakon pandemija, verovatno da je i to imalo uticaja na povećanje putnika..
A i bilo je dosta putnika i na Međunarodnom Barskom vozu tokom leta, svakako više nego u 2021. tako da kada se sve sabere ispadne mnogo više nego što je realno stanje u 70% Srbije..

Mislim da će 2023. pokazati mnogo toga, imamo/imaćemo jako malo lokalnih vozova, a neće biti pušten u saobraćaj neki veliki pravac, tako da će se pokazati pravo stanje i granice..

Jedino da se otvori Brestovac-Međurovo pa da opet dođe do naglog rasta, ali ne verujem, barem za sada ne deluje da je moguće...
 
Pa ja mislim da se povećao priliv ljudi i na Barskoj pruzi kao i na Vršačkoj, doduše ne za mnogo, ali verovatno da su brojke otišle na gore...
2022. godina je prva "čista godina" nakon pandemija, verovatno da je i to imalo uticaja na povećanje putnika..
A i bilo je dosta putnika i na Međunarodnom Barskom vozu tokom leta, svakako više nego u 2021. tako da kada se sve sabere ispadne mnogo više nego što je realno stanje u 70% Srbije..

Mislim da će 2023. pokazati mnogo toga, imamo/imaćemo jako malo lokalnih vozova, a neće biti pušten u saobraćaj neki veliki pravac, tako da će se pokazati pravo stanje i granice..

Jedino da se otvori Brestovac-Međurovo pa da opet dođe do naglog rasta, ali ne verujem, barem za sada ne deluje da je moguće...
Srbija voz će sledeće godine imati oko milion putnika više najviše zbog 3 meseca u početku godine gde pruga nije funkcionisala. Čeka nas mali porast za letnju sezonu barca, veći porast u oktorbru kad krene nova generacija studenata i učenika i čeka nas značajan pad na prugama gde su se ukinuli polasci (ali pošto je broj putnika pre ukidanja bio mali neće znatno uticati na ukupan broj putnika). Takođe nas očekuje EXIT i Beerfest gde se očekuje više putnika nego prošle godine. Možda urade akciju za još neke festivale, videćemo.
Prognoze su 6.5 miliona putnika od strane Srbija voza
 
Sad slusam emisiju na radiju, kažu u 2022. Godini broj prevezenih putnika porastao za 104%. Jasno je da je brza pruga popularizovala zeleznicu ali bih voleo da vidim neku pojedinačnu statistiku po trasama.

2021. 2,68 miliona putnika, dakle u 2022. bi trebalo onda biti 5,47 miliona putnika. Dakle, očigledno je da se prugom Beograd - Novi Sad vozi više od polovine putnika Srbija voza.

Poređenja radi, 2014. godine je bilo 6,44 miliona putnika.

No, generalno ukupan broj putnika je lošiji pokazatelj od broja putničkih kilometara. Recimo 2014. je imala više putnika od 2015, dok je 2015. imala više putničkih kilometara od 2014.

Na primer, 2000. godine Srbija je imala 1 milijadu i 236 miliona putničkih kilometara. Nakon toga ide konstantni pad do 2009, kad se uspostavlja relativna stagnacija do 2015. na nivou od oko 500 miliona putničkih kilometara, a zatim kreće još jedan sunovrat i 161 milion putničkih kilometara 2021. Podatke za 2022. nemam, ali verujem da je negde u rango od oko 300 miliona putničkih kilometara. Eto toliko o železničkoj tranziciji u našoj zemlji - potpuni sunovrat.

Da ne pričam o 2 milijarde 326 miliona putničkih kilometara 1995. i nagli pad na 1 milijadu 415 miliona 2016.
 
Da. Totalno je smešno brojiti vožnje, nije to gradski saobraćaj. Takođe, mislim da u ovaj broj ulazi i BGvoz iako on nije u tarifnom sistemu SV.
A što se renesanse prevoza u Srbiji tiče, samo treba podsetiti da je čitav koridor X u totalnom raspadu (osim BG NS) i da gotovo i da nema putnika. Npr. od Beograda do Niša je su nekada vozila tri ekspresa, svaki sa bar 1000 putnika, plus nekoliko brzih i putničkih, da ne licitiram ali minimum 6000 putnika dnevno u oba pravca, vikendom duplo. A koliko ima danas?
Pravac ka Šidu boje da ne pominjem

evo jednog zanimljivog teksta, koga je očigledno pisao neko ko nema veze sa železnicom.
 
Poslednja izmena:
Da. Totalno je smešno brojiti vožnje, nije to gradski saobraćaj. Takođe, mislim da u ovaj broj ulazi i BGvoz iako on nije u tarifnom sistemu SV.
A što se renesanse prevoza u Srbiji tiče, samo treba podsetiti da je čitav koridor X u totalnom raspadu (osim BG NS) i da gotovo i da nema putnika. Npr. od Beograda do Niša je su nekada vozila tri ekspresa, svaki sa bar 1000 putnika, plus nekoliko brzih i putničkih, da ne licitiram ali minimum 6000 putnika dnevno u oba pravca, vikendom duplo. A koliko ima danas?
Pravac ka Šidu boje da ne pominjem

evo jednog zanimljivog teksta, koga je očigledno pisao neko ko nema veze sa železnicom.
Nisam aiguran kome si odgovarao, ali u 6.5 milipna putnika nisu uključeni BGvozovi
 
evo jednog zanimljivog teksta, koga je očigledno pisao neko ko nema veze sa železnicom.
А ни са српским језиком. Доле је дамица написала следеће
Marija
Stojadinović
Danju novinarka, noću podkasterka. Ne piše s ciljem da čitaoci budu impresionirani, nego da im tema postane jasna.
:violina:
Можда неко да објасни овој новинарКИ и подкастерКИ да није унела никакву јасност у свет са својим текстом...
 
Vratio se 711 u Zaječar, i od sada će vozovi 2743/2744 normalno saobraćati..:)
Ovaj današnji je otišao gotovo prazan, jer ljudi nisu ni računali da opet saobraća nakon gotovo 2 nedelje...

Pojavio se i neki novi bruto, zanimljivo da se prevozi u Regs-z vagonima, a na vagonima se nalaze dva piktograma o opasnosti po okolinu, koliko sam primetio teret se vozi pokriven belom ceradom...
 
Vratio se 711 u Zaječar, i od sada će vozovi 2743/2744 normalno saobraćati..:)
Ovaj današnji je otišao gotovo prazan, jer ljudi nisu ni računali da opet saobraća nakon gotovo 2 nedelje...

Pojavio se i neki novi bruto, zanimljivo da se prevozi u Regs-z vagonima, a na vagonima se nalaze dva piktograma o opasnosti po okolinu, koliko sam primetio teret se vozi pokriven belom ceradom...
Кажи који је UN број па да видимо шта се превози.
 
Upravo na vuku, navatali grupu od 7-8 klinaca koji su vandalizovali voz (RVR) iznutra (ja mislim), druga mogućnost je da su povukli kocnicu ali to je po meni manje verovatno. Kondukterka zaustavila voz na vuku, došla policija iz stanice gore i legitimišu ih. Moljkaju ih da ih puste mada ih nisu puštali bar dok sam ja bio tu tih 10 min. Kašnjenje voza 20 minuta i očekuje se kašnjenje svih vozova u tom smeru kroz vuk
 
Info: Još uvek traje obustava, voz iz Resnika stoji u tunelu već 20-30 min
Info 2: Vraća se voz iz Resnika u Beograd Centar.
 
Sada mi javio drug. Posle 40 minuta u tunelu su vratili Bg voz koji je bio između Karađorđevog parka i Vuka nazad na KP i pustili putnike.
 
Kemlerov kod - 90

UN Broj - 3077
Према UN броју то је материја опасна по животну средину, тј. опасан отпад. Ништа конкретније не одређује. Могуће да се из Прахова превозе опасне материје на уништавање или у Прахово, ако је Еликсир завршио своје постројење за уништавање опасног отпада.
 
Upravo na vuku, navatali grupu od 7-8 klinaca koji su vandalizovali voz (RVR) iznutra (ja mislim), druga mogućnost je da su povukli kocnicu ali to je po meni manje verovatno. Kondukterka zaustavila voz na vuku, došla policija iz stanice gore i legitimišu ih. Moljkaju ih da ih puste mada ih nisu puštali bar dok sam ja bio tu tih 10 min. Kašnjenje voza 20 minuta i očekuje se kašnjenje svih vozova u tom smeru kroz vuk
Hvalim te Bože.
Veliki lajk za kondukterku!

😍
 
Пруге у Србији никад горе,а Весић пијуцка кафу:
Šta čovek ne sme da diše sad jer su pruge loše? Treba da ide lično da menja pragove i šine?
Uostalom, ovo je postavio na svom ličnom profilu, ne na profilu MGSI, IŽS ili drugih.
Shvatite da se u železnicu nije ulagalo decenija, današnje stanje je samo rezultat svega toga. Nažalost, čekaju se neki projekti duže nego što bi trebalo, nešto iz subjektivnih, nešto iz objektivnih razloga. Za to što su pruge loše treba kriviti njegove prethodnike, a sadašnju upravu treba pritiskati da se radi što više
 
Није се ни огласио синоћ кад се десила хаварија на прузи у Суботици.Могао је бар да на почетку мандата провери стање свих пруга и изврши ванредне поправке тамо где је то потребно да се не би сваке недеље дешавале хаварије на пругама.
 
Није се ни огласио синоћ кад се десила хаварија на прузи у Суботици.Могао је бар да на почетку мандата провери стање свих пруга и изврши ванредне поправке тамо где је то потребно да се не би сваке недеље дешавале хаварије на пругама.
Stanje pruga se vrlo dobro zna, a ne mozes vanredno popraviti 2000 km pruga. Ovde je više problem nedostatka osoblja, mehanizacije i novca za redovno održavanje. Uostalom, postoje službe koje se bave proverom i održavanjem infrastrukture, a to svakako nije ministar. On tu jedino može da utiče da ti ljudi dobiju adekvatnu opremu i da ih ima dovoljno.
 
Vrh