Katastrofalno stanje koloseka i eto. Ista priča kao i juče u BGD Ranžirnoj.Danas se dogodio vanredni događaj u Klenju, ispala je lokomotiva privatnog operatera "Kombinovani Prevoz"...
Koliko vidim, brzo je vraćena na šine i saobraćaj je sada redovan...
Pretpostavljam da su u pitanju neka minimalna odstupanja u niveleti betonskih "pragova" koja se osećaju pri toj brzini. Brušenje glave šine bi itekako rešilo to poskakivanje i umirilo vožnju.@mvbg1 Možda je ovo neko već pitao, ali ne sećam se da sam video... Da li možda znaš, zašto Soko trucka u tunelu? To mi nije baš jasno od početka, jer u tunelu možeš da izliješ skoro savršeno ravnu ploču (koliko će ostati ravna je druga stvar) i kad su na njoj šine, odakle te neravnine zbog kojih se trese voz?
Da mi je znati odakle im samo ovaj displej na Flirtu? Ajde što barska pruga nema veze sa Tovarnikom, kada je Flirt uopšte vozio do Hrvatske? On vozi na unutrašnjoj RE liniji Beograd-Šid, a na međunarodnim vozovima za Ljubljanu i Cirih koji imaju pasošku kontrolu u Tovarniku su do Korone uvek išle Z1 klase.
Tovarnik je pogranična stanica, tako da može da vozi sve što ima "dozvolu" u Srbiji.Da mi je znati odakle im samo ovaj displej na Flirtu? Ajde što barska pruga nema veze sa Tovarnikom, kada je Flirt uopšte vozio do Hrvatske? On vozi na unutrašnjoj RE liniji Beograd-Šid, a na međunarodnim vozovima za Ljubljanu i Cirih koji imaju pasošku kontrolu u Tovarniku su do Korone uvek išle Z1 klase.
Воз за Југославију ипак постпји
Do 2012. godine pored brzih međunarodnih vozova postojali su putnički Šid-Vinkovci kao i nekoliko putničkih Zagreb - Šid , zašto se od jednog takvog reda vožnje spalo na ovo danas da ne postoji ama baš ništa ima vjerovatno puno razloga, prvenstveno nažalost političkih. Pošto je jedan moj rođak radio u Šidu na žs, a to je bilo još 2013-14, on mi je pričao da hž u Tovarniku nije imao ništa od radnika, kancelarija već su svi radili u Šidu, HŽ radnici su kombijem svaki dan putovali u Šid na posao i bile su priče sjede skupa u kancelariji rade isti posao, jedni imaju značajno veću platu od drugih itd... ne znam kako je danas, a nemam koga da pitam pošto on više ne radi tamo.Srbija voz manifestuje vraćanje na neke stare koloseke boljih vremena
Ali stvarno, neko je svesno isprogramirao Tovarnik, mžd je postojala neka ideja da se produži linija od Šida do Vinkovaca. To bi na neku ruku i imalo smisla.*
*Naravno da imamo normalne odnose sa Hrvatima
Ovo je dosta zanimljivo, zapravo nakon malo razmišljanja sam došao do zaključka da ovaj projekat ne znači Bugarima ama baš ništa, njima je najkraći tranzit preko Dimitrograda i Niša. Ali će značiti Rumunima, jer kad se povuče linija od Bukurešta do Beograda, direktnija je ona preko Negotina i Požarevca. Bilo bi zanimljivo da Rumuni žele da zaobiđu Karpate tom vezom.Stari projekat je opet oživeo...
S obzirom kako su se završavali prethodni pokušaji oko povezivanja Vidina i Istočne Srbije prugom, ne mogu biti baš optimistiačan za ovaj pokušaj, ali eto nadam se da će se nešto pokrenuti..
Ako se ovako nešto ostvari, Timočke pruge će imati zagarantovanu budućnost, što je izuzetno bitno za ovaj kraj kao i za revitalizaciju trenutnih pružnih pravaca!
Izvor: N1 (https://n1info.rs/vesti/bugarska-i-srbija-formiraju-radnu-grupu-za-zajednicke-projekte-u-transportu/)
„Dogovor je da sednica te Radne grupe bude već u februaru u Sofiji, a ja ću tom prilikom na poziv ministra Aleksijeva posetiti Bugarsku, što će biti prilika za nastavak razgovora o saradnji. Tema Radne grupe biće otvaranje novih železničkih prelaza između Srbije i Bugarske, konkretno na potezu Vidin – Negotin i Vidin – Zaječar. Verujem da ćemo pred Evropskom komisijom izaći sa zajedničkim pojektom o još jednoj železničkoj vezi dve zemlje“, rekao je Vesić, saopštilo je ministarstvo.
Čemu čuđenje? Vodi u još neizgrađenom podvožnjaku?I to su radili skoro 9 meseci? Alal vera
Mislim da što se tiče konstrukcije nadvožnjaka on je gotov ostaje sad ovo ispod, kolovoz, trotoari...Vodu nisam ni primetio nego sto jos nije zavrsen omanji nadvoznjak, deluje kao 4 trake i 3-4 koloseka. A kakvo je sad vreme i kineska NG, znaci bar jos mesec, verovatno i vise
Srbija Voz je napisao(la):21.01.2023
Privremeni prekid saobraćaјa na delu niške pruge
20:45 ,,Srbiјa Voz” a.d. obaveštava korisnike svoјih usluga da јe dana 21.јanuara 2023. godine došlo do privremenog prekida saobraćaјa vozova zbog odrona između službenih mesta Braljina -Đunis .
Voz koјi јe iz stanice Beograd Centra za Niš pošao u 15:10 časova trenutno stoјi između službenih mesta Braljina-Đunis.
,,Srbiјa Voz” a.d. se izvinjava putnicima na nepriјatnosti izazvanoј nepredviđenim okolnostima i zahvaljuјe na razumevanju.