Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Све јасно.

Укупна снага локомотиве, то је снага њених мотора тј сва снага иде на вучу или је то снага њених трнасформатора (или претварача), тј снаг акоја се дели на вучу и на потребе вагона?
 
461..

PREZENTACIJA Elektricna Lokomotiva 461.jpg
 
Простим множењем струја (трајна) и напона (номинални) на моторима (под условом да их има 6 комада), излази 5400 што је већ једночасовна вшна снага.
Уколико мотора има три онда ј је трајно дозвољена снага вуче 2,7МВт а остало иде на напајање вагона. Уколико се гледају једночасовни параметри при максималном напону на мотора у другом случају излази 3,2МВт вуче. У случају 6 мотора, то је 6,4МВт што је апсурд, зато закључујем да вучних мотора има три.
 
Простим множењем струја (трајна) и напона (номинални) на моторима (под условом да их има 6 комада), излази 5400 што је већ једночасовна вшна снага.
Уколико мотора има три онда ј је трајно дозвољена снага вуче 2,7МВт а остало иде на напајање вагона. Уколико се гледају једночасовни параметри при максималном напону на мотора у другом случају излази 3,2МВт вуче. У случају 6 мотора, то је 6,4МВт што је апсурд, зато закључујем да вучних мотора има три.
PREZENTACIJA Elektricna Lokomotiva 46b1.jpg

PREZENTACIJA Elektricna Lokomotiva 46a1.jpg
 
Ima li neko novi RV 2022/2023 da ga na vreme objavi ovde na forumu? Prošle godine su čekali bukvalno zadnji sat pre početka važenja da ga postave na sajtu Srbija Voza.
 
Ima li neko novi RV 2022/2023 da ga na vreme objavi ovde na forumu? Prošle godine su čekali bukvalno zadnji sat pre početka važenja da ga postave na sajtu Srbija Voza.
Mislim da za sad postoji samo predlog reda vožnje na infrinom sajtu, međutim srbija voz dosta brzo menja stvari pa nije 100 posto istinito što tamo piše (primer je REx 710/711 koji od sept ne staje na dosta mesta, kao i najavljeni vozovi za Pančevo kojih nigde nema), ima i onih vozova za Novi Sad koje su ukinuli u septembru. Naravno, tu su Temišvarski vozovi, neki voz Beograd-Priboj-Beogra (verovatno samo vikendom, a radnim danima do Užica), Zrenjaninski vozovi. To sve mogu da puste, a ne moraju

P.S u jednoj reportaži o prepunim vozovima za NS (mislim da je ovde postavljana) se spominje da će karta za IC voz koštati 602 din posle promo perioda
 
Mislim da za sad postoji samo predlog reda vožnje na infrinom sajtu, međutim srbija voz dosta brzo menja stvari pa nije 100 posto istinito što tamo piše (primer je REx 710/711 koji od sept ne staje na dosta mesta, kao i najavljeni vozovi za Pančevo kojih nigde nema), ima i onih vozova za Novi Sad koje su ukinuli u septembru. Naravno, tu su Temišvarski vozovi, neki voz Beograd-Priboj-Beogra (verovatno samo vikendom, a radnim danima do Užica), Zrenjaninski vozovi. To sve mogu da puste, a ne moraju
Imaš li neki link sa tim predlogom RV 2022/2023 ? Ne mogu ga pronaći na sajtu Infra ŽS.
 
Nema veze sa osvežavanjem ili uređajem već sa time da pretraživač tumači skinuti fajl kao nebezbedan (usled loših podešavanja na sajtu infre). Rešenje je desni klik na link, pa sačuvaj vezu / save link as. U tom slučaju će ili početi skidanje, ili će pretraživač opet upozoriti da je fajl nebezbedan, ali će i ponuditi opciju da se ipak skine.

Znači prvo ovo:
1.jpg

I onda ovo:
2.jpg



Ovo je standardna procedura skidanja bilo kog fajla sa nebezbednih sajtova, odnosno sa svakog sajta tokom dobrog dela 2000tih, samo su izgleda mnogi zaboravili warez dane ili nisu tada ni koristili internet.
 
441 je vukao eksprese od 16 vagona sa 120km/h, ali je Ralju jedva izvačio.
442 je istu masu vukla sa 160km/h a zahvaljujući tiristorima imala je i start kao tramvaj.
Treba proveriti vučno brzinske karakteristike, ali onako na oko mi deluje da 2,2 MWt može da vuče 6 vagona 160km/h bez problema. A mi duže vozove nemamo.
 
Ovde se sve vreme pominju neka resenja sa vagonima i lokomotivama tipa Railjet a meni se sve cini da ce se ici na neki dobar EMV za BG-BU nesto kao poljski pendolino ili neki Stadler na steroidima.
A treba uzeti u obzir da bi takav voz u buducnosti mogao da se produzi do Beca, Minhena, tako da mozda treba nabaviti nesto sto moze da ide 250 zbog brzina u austriji i nemackoj.
U buducnosti cemo biti svedoci kao sto je sad slucaj u zapadnoj evropi da neki OBB ili DB voz zavrsi turu u Beogradu i obrnuto za neki Srbija voz koji bi isao dirketno do Beca i Minhena. Danas elektrogarniture brzih vozova idu kroz razne drzave pa i napone.
Buducnost evropskih zelenica su brze pruge i tu smo uhvatili korak.
Zato mislim da treba nabavljati visesistemske EMV za brzine vece od 200.
 
Poslednja izmena:
То кошта много да е купи
То кошта много да се одржава
Србија нема новца да се шврћка возом дакле морали да би да субвенционишемо. Чему онда све то?

Наш циљ је Будимпешта, обратите пажњу брзином од 160км/ч кад пређе границу.
 
Ali zato karta jednog Srbina koji putuje iz Beca za Beograd 79 evra.
Sto se tice 160 kad voz predje granicu, tu dolazimo do sledece konstatacije.
Od Londona do Istambula se grade brze pruge kao nekada kad se gradila pruga za Orient Express, svi su poceli da grade svoj deo za brze pruge osim 2 drzave koje su se po mom zestoko zaje*******ale a to su Madjarska i Bugarska koje nisu uhvatile korak razvoja interkonekcije evropskih brzih pruga.
 
Ма какве "интерконекције као Оријент експрес", да неће неко да иде за Лондон са Балкана возом велике брзине? Најбоље да ми развијамо наш ноћни Те-же-ве...
 
Ma nek idu i vagoni, ako mađari već kupuju ne vidim nikakav problem. Možeš u budućnosti pustiti EMV bilo kad
 
Ма какве "интерконекције као Оријент експрес", да неће неко да иде за Лондон са Балкана возом велике брзине? Најбоље да ми развијамо наш ноћни Те-же-ве...

Nisi me razumeo
Naravno da nece postojati direktan brzi voz London Istambul. Putovao bi mnogo dugo.

Ali taj pravac London - Istambul je istorijska zeleznička kičma evrope. Jedna od glavnih osovina istok - zapad.

I odredjene zeleznicke uprave raznih zemalja koriste deonice tog pravca i spajaju zemlje medjusobno.
Tako na primer postoji TGV/ICE na relaciji Pariz Minhen, kao sto postoji railjet na relaciji
Budimpesta Beč.
E tako će jednog dana postojatii neki SokoJet ili TGV Soko na relaciji Beograd Minhen ili Beograd Istambul.

E sad mi ćemo imati 80% trase kroz našu zemlju za velike brzine ali zato nasa 2 suseda bugari i madjari će malo kvariti prosečnu brzinu na tim medjunarodnim vozovima.
 
Мислим да је наша брза пруга више оријентисана ка Грчкој и да се неће радити брза пруга Ниш-Димитровград.
 
Odličan primer Došljak, pravac ka Grčkoj.

Grci imaju pravac Atina Solun za 200, odnosno brzina im je smanjena na 160 zbog problema sa signalizacijom, Srbija će imati BG-Nis za 200-160 , sto znači da kad se uvedu brzi vozovi Beograd Solun ili cak mozda Beograd Atina jednog dana usko grlo će biti deonica Solun-Niš.
Tu makedonci najviše zabušavaju.

Opet komšije.
A to znači da mi trenutno nemamo komšiju sa kojim bi spojili brzu prugu da se ostvari kontinuitet brzine.
Čim voz izadje iz Srbije ićiće sporije.

Znam da zvuči jako čudno...
...ali svi su izgledi da će biti tako.
 
Treba proveriti vučno brzinske karakteristike, ali onako na oko mi deluje da 2,2 MWt može da vuče 6 vagona 160km/h bez problema. A mi duže vozove nemamo.

1) Нову локомотиву са 2,2 МВт треба неко да развије, а то кошта и бесмислено је јер:
2) Већ постоје развијене локомотиве са већом снагом
3) Одређених дана ће постојати потреба за дужим возовима, као и у току летње сезоне (Будимпешта/Суботица - Бар/Солун), фестивала (Егзит), а можда се некад у будућности укаже потреба за редовно дужим возовима
4) Нова локомотива за са бесмислених 2,2 МВт коју би имали само ми, не би била интероперабилна
5) Сваки модерни вагон вуче око 50 Вт, па рачунај и то
 
50кВт претпостављам. Озбиљно. Додуше то су нови климатизовани вагони?
 
Vrh