Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Шта више, пошто је подфорум о инфраструктури, те сваки друмски пројекат има своју тему, тако треба и са железницом - тема о брзој прузи БГ-НС-Су, тема о БГ-ШИ, тема о Каргу...
 
Da i meni nije jasno što taj projekat nema svoju temu, ovde je sve vezano za prugu NS-SU zatrpano opštim raspravama o železnici pa neko ko uđe u ovu temu i želi te informacije/slike pomučiće se da ih nađe.
 
Ја сам за закључавање ове теме и отварање тема о брзој прузи, општу и инфраструктури, једну о Каргу, једну о Србија возу, и засебну за сваки други пројекат.
 
Što se tiče registracionih brojeva za KISS: 410 001/2, 410 003/4, 410 005/6. Smenjuju se vozovi tako da jedan uvek bude u garaži, a da dva budu aktivna. Danas se koriste vozovi 410 001/2 i 410 003/4. Prethodnih dana su korišćeni 410 003/4 i 410 005/6, dok je 410 001/2 bio u garaži.
Ergo nemamo dovoljno sokolova za Suboticu?
 
далеко је још та Суботица. ваљда ће тупоглавцима доћи на време из дупета у ту горњу шупљину да поруче нове гарнитуре
 
Што би се сад ломиле главе, кад ће нови избори у међувремену. Ако буду у том саставу, платиће 2'3 пута више, па то им је најјефтинији маркетинг.
 
Ergo nemamo dovoljno sokolova za Suboticu?

Има за такт БГ-НС на 1 сат и НС-СУ на 2 сата, тј. да сваки други продужава до Суботице. Мислим да је то сасвим довољно. Али то је ако су све три гарнутре ангажоване. Ако су две ангажоване, а трећа стоји у резерви, онда може на целеој релацији БГ-НС-СУ такт на 2 сата.

До душе, преко Суботице ће ићи и међународни возови за Будимпешту/Беч, тако да ће моћи и они да попуне такт.
 
ће ићи и међународни возови за Будимпешту/Беч,
А то ће бити шта?
ЕМВ - немамо
Нешто вагона и старе АSEА локомотиве, који је онда смисао пруге и оних невероватних времена до Будимпеште?
 
2. Довести војску на границе и изаћи из белог Шенгена...
I ja da se pitam nikada vojska ne bi ni napuštala granice. Nikada ne bi policija bila važnija od vojske.
Ali brate, taj "beli Šengen" je mnogo dobra stvar. Ne dolaze nama migranti zbog toga.
A ostale stavke su ti čisto populističke. To nigde ne prolazi ni u Rusiji i Kini a kamoli na trulom Zapadu, koga toliko mrziš.
A MMF i zaduživanje je glavna stavka politike ove vlasti.

Ajde, kad već lupamo, da ja napišem neku moju stavku. Ja bi uveo zakon da se seku ruke svakom ko krade ispravan deo infrastrukture, čime ugrožava živote drugih. Ovima što to otkupljuju da se oduzme sve što imaju.

vratimo se temi.
 
А то ће бити шта?
ЕМВ - немамо
Нешто вагона и старе АSEА локомотиве, који је онда смисао пруге и оних невероватних времена до Будимпеште?

Мораће нешто набавити. KISS је намењен само за унутрашњи саобраћај. Била је скоро прича да планирају Vectron за 200 км/ч да набаве. Мађари их већ набављају и стићи ће до завршетка пруге. Пошто Мађари већ имају гомилу вагона за 200 км/ч и набављају гомилу нових, остаје на нама да набавимо нове вагоне за 200 км/ч или модернизујемо Z1. Надам се само да неће опет у последњи час да се сете да треба да их набаве, као за КISS.
 
Nove lok za 200 km/h opremljene sa ETCSom i vagoni
То је логичан избор, али, кад се планира куповина? За вагоне, када ће се извршити ремонт и сертификација Z1 за 200км/ч и/или купити нови?

П.с. Пардон, видим одговор стигао...
 
...
Ajde, kad već lupamo, da ja napišem neku moju stavku. Ja bi uveo zakon da se seku ruke svakom ko krade ispravan deo infrastrukture, čime ugrožava živote drugih. Ovima što to otkupljuju da se oduzme sve što imaju.

vratimo se temi.

Lako će se neko pobrinuti da ispravan deo postane neispravan, i onda zaobidju zakon o kome govoriš :) isto je tako i kada se štite šume dok ne izbije požar, a onda krenu požari sami od sebe.
 
Мораће нешто набавити. KISS је намењен само за унутрашњи саобраћај. Била је скоро прича да планирају Vectron за 200 км/ч да набаве. Мађари их већ набављају и стићи ће до завршетка пруге. Пошто Мађари већ имају гомилу вагона за 200 км/ч и набављају гомилу нових, остаје на нама да набавимо нове вагоне за 200 км/ч или модернизујемо Z1. Надам се само да неће опет у последњи час да се сете да треба да их набаве, као за КISS.

док не прочитам вест да је расписан тендер и изабран понуђач, не верујем ништа "планерима" из Гумењаре. и када већ купују нове локомотиве, онда је паметније да купе и нове вагоне, а не да крпе З-1, иако су исти пројектовани за 200
 
То би биле сада путничке локомотиве са снагом до 2МВт? Претпостављам и нешто јефиније него Вектрони?
 
 
То би биле сада путничке локомотиве са снагом до 2МВт? Претпостављам и нешто јефиније него Вектрони?

Зашто до 2МВт? Вектрон има од 5,2 до 6,4МВт. Треба набавити нешто што је поуздано и интероперабилно са Мађарима. Вектрон је управо савршен избор. Не треба чак ни вишесистемски, довољан је за 25кВ са палетама за Србију и Мађарску.
 
Зашто до 2МВт?
Да је фирма цела и да је карго и путничким једном рукама, логично би било Вектрони или Травке или неки Бомбардје, Шкода да буде универзалан. Али за путничке ми делује да треба мања снага па је ваљда и мања цена?
 
Да је фирма цела и да је карго и путничким једном рукама, логично би било Вектрони или Травке или неки Бомбардје, Шкода да буде универзалан. Али за путничке ми делује да треба мања снага па је ваљда и мања цена?

Па ЈЖ 442 развијена 80-их за 160 км/ч има 4,4 МВт, а ЈЖ 441 има 3,7 МВт, које су за 120-160 км/ч у зависности од подсерије. MAV 431 која се мучи да извуче 120 км/ч са мало дужом композицијом има 2,2 МВт.
 
Vrh