Zanimljivo da Vesić danas govori špancima da će biti tender za 18 vozova pa da se jave. Da li greši, ili planiraju još 18 pitanje je sadTrebalo bi nabaviti mnogo vise vozova nego 18 narucenih
Ili je možda tender za prethodnih 18 komada propao, pa sad raspisuju novi? Svi detalji se kriju od javnosti.Zanimljivo da Vesić danas govori špancima da će biti tender za 18 vozova pa da se jave. Da li greši, ili planiraju još 18 pitanje je sad
Kako može propasti, dodeljen je štadleru, bilo je i izjava i dokumenata. Spominje se dostava do kraja godine, bilo je renderaIli je možda tender za prethodnih 18 komada propao, pa sad raspisuju novi? Svi detalji se kriju od javnosti.
Neizvodljivo iz više razloga. Kada bi i bilo para za njihovu kupovinu,SV nema kapacitete za njihovo održavanje. Kada bi se i to omogućilo,ne bi imao ko da ih vozi.Trebalo bi nabaviti mnogo vise vozova nego 18 narucenih
Neizvodljivo iz više razloga. Kada bi i bilo para za njihovu kupovinu,SV nema kapacitete za njihovo održavanje. Kada bi se i to omogućilo,ne bi imao ko da ih vozi.
Valjda se gleda da se popravi stanje na svim stavkama koje si pomenuo?Neizvodljivo iz više razloga. Kada bi i bilo para za njihovu kupovinu,SV nema kapacitete za njihovo održavanje. Kada bi se i to omogućilo,ne bi imao ko da ih vozi.
. А да би се запослило више особља, потребно је више школованих људи, а за то је потребно више школа, а за више школа је потребно више наставника. А да би било више наставника, потребно је више школа. Врзино коло
Šefe, napravi posebnu temu za izgradnju i rekonstrukciju pruga. Pruga Ns-Sub je nejveće gradiliste u poslednjih 50 godina ima mnog zanimljivih lokacija za pracenje. Mislim da ovo gradiliste to zaslužuje!Deo postova je prebačen u temu BG Voz.
Ovo poslednje baš i nije tačno. Još i pre nego što je 2012. počeo kadrovski masakr, većina školovanih železničkih inženjera i tehničara su lica koja su ostala u Srbiji i rade neki drugi posao, koji često nema veze ni sa saobraćajem. Sada je oko 10000-11000 zaposlenih železničara, a lica u radno-sposobnom uzrastu sa železničkim obrazovanjem je već sada bar toliko, ako ne i dva puta više.То ja овде константно понављам, али људи неће да чују. Луксембург има око 10 пута мање становника од Србије, али отприлике слично железничких путничких возних средстава. Да би Србија имала возова по глави становника као Луксембург, морала би не само да 10 пута више уложи у набавку возова, већ да изгради и 10 пута више депоа, запосли 10 пута више особља, повећа капацитет пруга. За изградњу депоа, набавку возова, доградњу пруга, потребан је новац - што је, у овом случају најмањи проблем. Већи је проблем наћи раднике који ће то да граде. А да би се запослило више особља, потребно је више школованих људи, а за то је потребно више школа, а за више школа је потребно више наставника. А да би било више наставника, потребно је више школа. Врзино коло.
Što se tiče registracionih brojeva za KISS: 410 001/2, 410 003/4, 410 005/6. Smenjuju se vozovi tako da jedan uvek bude u garaži, a da dva budu aktivna. Danas se koriste vozovi 410 001/2 i 410 003/4. Prethodnih dana su korišćeni 410 003/4 i 410 005/6, dok je 410 001/2 bio u garaži.Da preformulišem. Da li tačbo znaš da je garnitura registracionog broja tog i tog već mesecima van stroja, ili nagađaš? Garniture imaju redovne preglede, jednostavno taj dan možda je vršen pregled neki, a druga garnitura ispala iz nekog drugog razloga. Ovo se ne dešava svakodnevno i nije razlog da dižemo frku. Mali imamo vozni park, oseti se bilo kakvo izostajanje. Srećom imamo flirt da nadomesti. Kad budemo imali 10ak KISSeva nećeš ni primetiti, isto kao što se ne primeti kad neki flirt bude taj dan van stroja, samo ga zameni ista garnitura
To pričam sve vreme, garniture se smenjuju. Nije da jedna specificna garnitura sedi u garaži sve vremeŠto se tiče registracionih brojeva za KISS: 410 001/2, 410 003/4, 410 005/6. Smenjuju se vozovi tako da jedan uvek bude u garaži, a da dva budu aktivna. Danas se koriste vozovi 410 001/2 i 410 003/4. Prethodnih dana su korišćeni 410 003/4 i 410 005/6, dok je 410 001/2 bio u garaži.