tragac
Expert
ako se Austrijancima ne pokažu kao dobri ti Kinezi dolaze kod nas 100%...
Prijepolje TERETNA - BečPa to su sasvim logični vozovi.
Ni Požarevac - Beč ne bi bilo za bacanje
Navodno, majstor putničkog prošao kroz crveno?!
Koliko se sećam ta deonica nije APB
Новска - Рајић - Окучани је 160 км/ч. Мора бити АПБ.
Nisam uspeo da proverim, ali se jasno sećam da ta deonica nije imala APB, a izgleda je nisu ugraditi ni prilikom rekonstrukcije.
a preko granice slati Stadtlere.
Inače, da li se negde pojavila informacija do kada Mađarska planira elektrifikaciju patrljka Röszke - Szeged
Nisam uspeo da proverim, ali se jasno sećam da ta deonica nije imala APB, a izgleda je nisu ugraditi ni prilikom rekonstrukcije.
Ima APB još od onomad(JŽ)!!!Има АПБ. Погледај дискусију на zeljeznice.net форуму. Уосталом, тешко да би могло 160 км/ч без АПБ (мада може код лудих Грка).
Радови на реконструкцији и модернизацији се тренутно одвиjajу (под саобраћајем). Од децембра 2023. се планира успостављање путничког саобраћаја Суботица - Сегедин.
Da, PZB 60 dozvoljava bilo koju brzinu prilikom posluživanja tastera "vožnja po nalogu"!@mvbg1, него, видим дискусију код Хрвата, кажу да скоро сва возила у Хрватској имају уређај који дозвољава вожњу по налогу од 120 км/ч. Ако је тако, онда је слично и код нас. Да ли је ово тачно? Ако јесте, то ми делује крајње небезбедно и много повећава улогу људског фактора.
E to je već pitanje do koga će doći komisija za istraživanje vandrednog događaja.Kako je onda mogao putnički da vozi kroz crveno po nalogu oko 100km/h kad nije stanični razmak?
Ovde je neko debelo zabrljao, verovatno više njih.E to je već pitanje do koga će doći komisija za istraživanje vandrednog događaja.
Ono što ja znam je to da je voz 41200 stao zbog problema sa glavnim vazdušnim vodom( pukla poluspojka između vagona) i da su mu zadnja kola bila oko 300 m unutar pozadnjeg prostornog siganala.
Недостатак система је што аутостоп дозвољава кретање брзином већом од прописане у том тренутку, што повећава могућност људске грешке. Штета што СФРЈ није развила свој систем кабинске сигнализације, као што су то радили Чехословачка, Мађарска, СССР итд. Имаш увид у један просторни одсек даље. У СССР и њеним дериватима на АПБ пругама, сигнал очекуј стоп не може да се прође са више од 50 или 60 км/ч (у зависности од пруге) иначе се активира аутостоп.Da, PZB 60 dozvoljava bilo koju brzinu prilikom posluživanja tastera "vožnja po nalogu"!
Ali propisi nalažu da se brzina mora smanjiti na "ne više od 30km/h" između dva ili više prostornih odseka osim u slučaju uvođenja "staničnog razmaka" kada se može propisati redovna brzina po knjižici reda vožnje.
Šta je tu krajnje nebezbedno?
Kakav je to voz koji je 1992. išao za Vinkovce? Pretpostavljam da je lapsus ili greška, s obzirom da je pruga između Vinkulje i Mirkovaca bila u prekidu negde već od kraja avgusta - početka septembra 1991. Jel to bio možda neki lokal za Mirkovce? Da li je uopšte bilo takvih vozova dalje od Šida od 1991. na dalje? Ako neko ima bilo kakve informacije o redovima vožnje od 1991. do 1998. na tom području bio bih zahvalan ako bi podelio.Ovde je neko debelo zabrljao, verovatno više njih.
Inače, slična nesreća dogodila se i kod nas 1992.god. u tunelu Bežanijska kosa, kada je Beovoz iz Resnika naleteo
na putnički za Vinkovce koji se pokvario u tunelu.
Postoji monografija,nesto tipa 'Saobracaj na sidskoj pruzi 1991-1998'sve je detaljno opisano,od prvih ratnih desavanja do normalizacije saobracaja. Drugar je negde nabavio,raspitacu se sta i kako.Kakav je to voz koji je 1992. išao za Vinkovce? Pretpostavljam da je lapsus ili greška, s obzirom da je pruga između Vinkulje i Mirkovaca bila u prekidu negde već od kraja avgusta - početka septembra 1991. Jel to bio možda neki lokal za Mirkovce? Da li je uopšte bilo takvih vozova dalje od Šida od 1991. na dalje? Ako neko ima bilo kakve informacije o redovima vožnje od 1991. do 1998. na tom području bio bih zahvalan ako bi podelio.