1) Pa šta ako je prošao pre 30 godina?
2) Stara stanica jeste bila krš, ali se mogla srediti, a ako ne, onda je morao prvo Prokop da se završi, pa onda ukidanje, a ne da u momentu otvaranja nema ni menjačnicu, ni bankomat, ni kafić, ni prilaz za invalide, ni liftove i da ima samo dva šaltera, koliko ima i danas. Takođe, normalna veza sa većinom delova grada i danas ne postoji. Složićeš se da ljubav prema železnici i putnicima nije bila motiv i da je nagli prelazak na Prokop stvorio gomilu problema.
4) Videćemo celokupnu statistiku za ovu godinu, ali do sada je bio u konstantnom padu. Železnica ne služi da bi imala jednu profitabilnu liniju nego da omogući mobilnost stanovništvu, koja je u Srbiji očajna.
5) Boga pitaj kada će to biti gotovo ako su za Novi Sad ovoliko trajali radovi.
Vidim poentu onoga što pričaš. Od izgradnje pruge Beograd - Bar nismo imali ovakve investicije u železnicu i ja to pozdravljam, ali jednostavno se sve radi stihijski, neplanski i haotično, uz nepotrebno arčenje resursa i višegodišnja zatvaranja glavnih pravaca. Što je najgore, mnoge od investicija nisu donele nikakv boljitak (pomenuti primeri).
Ono što si rekao da je SNS kancer u političkom smislu se neminovno odražava i na sve ostale segmente društva, pa i na železnicu, ma koliko se novca ulagalo.