Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Весара је трошио време на јефтин(ији) популизам имитирајући Вучића, уместо да своје силе усмери на одређивање приоритета и контролу да се исти доведу до краја. Цео Београд је ракопан у бесконачним реконструкцијама. Сетимо се само 27ог марта и доле до Дрорћола... Сувише баналитујемо улогу политичара и разматјемо њихову одговорност, али господо драга, политичари су само преузели све узде управљања очигледно немајући представу како се то ради. Не може да се прелази из столице где си исто у нову столицу, па да те тамо нико не пита шта си пре радио (Антић, Михајловић). Мора да падне "крв" тј затвор, конфисковане имовине свима у сродству и забрана бављења јавним радом. Не може политика да буде (само) крава музара. Мора да буде и терет одговорности.

Тако да, Весић је крив.
Тема је модернизација железнице ако ниси видео?
 
Da li je voz na relaciji Beograd - Valjevo klimatizovan?
 
Crkla lokomotiva na barcu dok je dosao do prokopa. Ne moze ni dnevni sa 3 vagona vise da vuce.
 
Nesto mnogo crkavaju lokomotive u poslednje vreme.
Da li je zbog visokih temperatura ili zamora materijala?
 
Vec smo diskutovali. Stare lokomotive sa slabim odrzavanjem koje često vuku preveliku masu.
 
na stranici

ima mnogo informacija o prekidima i problemima na pruzi za NS
Писало се већ о томе, било гажење у Батајници у четвртак. Остале напомене о замени гарнитуре на одређеним возовима су већ редовне.
Ја сам данас путовао и све је редовно, осим што је у Старој Пазови успорио па ишао у скретање иако није био заузет пролазни колосек. На остатку трасе редовне брзине, а баш сам размишљао да ли ће због ових температура смањивати брзине.
 
mislim da je sudbina zeleznice slicna sudbini EPS-a
 
Писало се већ о томе, било гажење у Батајници у четвртак. Остале напомене о замени гарнитуре на одређеним возовима су већ редовне.
Ја сам данас путовао и све је редовно, осим што је у Старој Пазови успорио па ишао у скретање иако није био заузет пролазни колосек. На остатку трасе редовне брзине, а баш сам размишљао да ли ће због ових температура смањивати брзине.

Ili smo išli istim vozom, ili je to u Staroj Pazovi danas ceo dan tako. Na kraju je stigao u NS tačno na vreme.
 
Zašto Srbija Voz ne da nekom privatniku u zakup vagon restoran, kao što su uradili sa bifeom u Sokolu?

Vagon restoran zaista fali na vozovima za Bar, a i zaradili bi pare sigurno.
 
Sokoli su stigli novi iz Svajcarske, te tu samo nekom das da radi. Postojeci vagoni verovatno nisu u zavidnom stanju, niti SV namerava da ulozi u njih, te verovatno nisu zanimljivi privatnicima.
 
Današnji dnevni voz za Bar prema podacima sa sajta kasni oko 3 i po sata.

Izgleda da se ponovo pokvarila lokomotiva; juče dok je stajao na Prokopu, danas u Jablanici na Zlatiboru. Sreća što je Užice relativno blizu, kada se ono pokvario u Brodarevu zamenskoj lokomotivi je trebalo više od 3 sata da dođe. Ali izgleda da je i nezavisno od ovog defekta već nabio 2 sata kašnjenja.
 
Sokoli su stigli novi iz Svajcarske, te tu samo nekom das da radi. Postojeci vagoni verovatno nisu u zavidnom stanju, niti SV namerava da ulozi u njih, te verovatno nisu zanimljivi privatnicima.
Ili što bi pošten čovek rekao "boli njih.... za bife. I za lokomotive, i za sve ostalo"



Na vestima javljaju da je Horgoš - Subotica pod naponom.
 
Sokoli su stigli novi iz Svajcarske, te tu samo nekom das da radi. Postojeci vagoni verovatno nisu u zavidnom stanju, niti SV namerava da ulozi u njih, te verovatno nisu zanimljivi privatnicima.
U Topčideru ispred garaže plavog voza stoji jedan vagon restoran koji nije napravio ni jedan kilometar u komercijali.
Odrađen je remont i od tada stoji u mestu.
 
Значи неко треба да се сети да може ту да се заради...
 
1658779531428.png
1658779558656.png
1658779591976.png

Lozovik danas. Slike nisu moje
 
U zadnja 3 meseca, bukvalno nema dana kada se ne otkazuju polasci zbog "tehničkih smetnji" ili "smetnji na infrastrukturnim kapacitetima".

Redovno pratim sajt Srbija Voza, ovakva situacija sa lokalnim DM saobraćajem mislim da nije bila nikada.
 
U Topčideru ispred garaže plavog voza stoji jedan vagon restoran koji nije napravio ni jedan kilometar u komercijali.
Odrađen je remont i od tada stoji u mestu.

Stoji ceo jedan vagon, i to od ko zna kad, a stajanje je vrlo nemilosrdno prema masinama.

Значи неко треба да се сети да може ту да се заради...

Ceo vagon restoran i bife kao deo putnickog prostora u tri nove garniture na ustaljenoj sluzbi nisu isto sa stanovista biznisa. E sad, mozda je vagon restoran profitabilna stvar u Austriji, ali nekako imam rezervacije za Srbiju. Ako bife zaista i jeste privatan, on zahteva mnogo manje i vec postoji kao takav na svakoj benzinskoj stanici, te ne treba biti genije za profitabilan rad.
 
Ovaj vagon restoran bi zaradjovao samo na Barcu u letnjim mesecima. Posle ostaje noćni sa tridesetak putnika i "brzi" za Niš...
 
Jedna od skoro remontovanih deonica, kojom nisam prošao odavno pa ne znam kako je odrađena.
Možda je i do voza, zamor materijala.
...ali da, pregledači su suvišni.

I posle pitate što ne idu teretni novom prugom za NS
Ovo u Lozoviku je na žalost posledica ljudskog faktora.
 
Vrh