Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

То је већ Црногорско поље одговорности?
 
Хоћу да одем у УЕ у суботу. Интересује ме цена повратне карте, јер онлајн не пише кад се дода у корпу, да ли возови касне и колико, да ли су полазак са Прокопа у 7:55 односно Раковице у 8:03 тачни као и последњи из УЕ у 17:55. Аутобус није опција јер нећу да се цимам до БАС-а увече притом близу ми је ЖС Раковица.
 
Хоћу да одем у УЕ у суботу. Интересује ме цена повратне карте, јер онлајн не пише кад се дода у корпу, да ли возови касне и колико, да ли су полазак са Прокопа у 7:55 односно Раковице у 8:03 тачни као и последњи из УЕ у 17:55. Аутобус није опција јер нећу да се цимам до БАС-а увече притом близу ми је ЖС Раковица.
Povratna je 1126 din. za drugi razred. U poslednjih par nedelja vozovi na toj relaciji kasne oko 20 minuta
 
Dasnas, savrsena voznja Valjevo Beograd.
Stedlerov voz cist, ali ipak vrlo neudobna sedista, cak i u I klasi.
 
Bitno da nije kasnio, a takva sedišta su sasvim okej za tu relaciju. Vozovi u švajcarskoj isto imaju jako neudobna sedišta

Nije kasnio ni minut.
Medjutim, mislim da cu ti vagoni zapravo za krace relacije, max 2 - 2,5 sata voznje, da su verovatno preplaceni.
Voz tako niskog stepena udobnosti nije za voznju do Uzica.
Voz za Vrsac, koji ide na dizel daleko je udobniji.
 
Stadler ide do Prijepolja, preko 7 sati po sadasnjem redu voznje. Jedino gore od toga je kad su isli RVR skinuti sa BG voza, sa plasticnim sedistima.
 
За Бар иде композиција коју чине локомотива и вагони.
 
Nadam se da su ti vagoni malo udobniji.
 
Па имају мекша седишта ако ништа друго.

Ја по својој петој тачки могу да потврдим да је 3ч вожње на тврдим или тврдо тапацираним седиштима крај. После тога, већ хоћу да изађем
 
MIslim da su tvrda sedista za maks 2 sata voznje.
MIslim da je STandlewrov voz velika prevara. To je voz za prigradsku zeleznicu.
 
Да, могу да се сагласим да је 2ч права мера.
Штадлеров воз овако како се користи јесте превара, али исрено се надам, да ће добити нове дестинације које ће одговарати нивоу опремљености. Тј поменутих 2ч вожње.

Не знам какви су нови Штадлери, надам се да ће ипак бити мало универзалнији.
 
Pa i jesu štadleri za prigradska/regionalna putovanja. Ovako kako se koriste nikad nisu ni zamilšljeni. Problem je što u ovom trenutku nemamo ništa drugo da držimo te linije, a nećemo još dugo jer i novi štadleri će imati ista sedišta (pretpostavka na osnovu namene). Za daljinski saobraćaj nam trebaju vagoni ili nove emg sa udobnim sedištima (za sad imamo 3 KISSa i malo vagona za međunarodni saobraćaj)
 
Izgleda da su otvorili novu trasu brze pruge ispred Subotice, koja zaobilazi naselje i fabrike kod naselja Aleksandrovo.

vhghlč.png
sdsdfsdf.png
 
Јел има нека институција којој може да се пише приговор уколико се неко државно предузеће не придржава обавезе коришћења службеног писма? Конкретно, сајт Србија воза је искључиво на латиници што је неприхватљиво за једно државно предузеће.
 
Vrh