Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Јеидно што има смисла то је превенција, а то се ради тако што читав систем од полиције до судства ради ефикасно:
Разоткрива, процесира и кажњава. При чему, цео ланац:
1. Оне који јатакују
2. Оне који непосредно краду
3. Оне који складиште и превозе
4. Оне који откупљују.

Јавно дело, по телевизији приказивање свега, највише казне...

А шта друго? Бесни керови везано за сваку бандеру?
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: NSB
Kuriozitet je da je Kraljevina Srbija još krajem XIX veka imala železničku policiju. :samokažem:
 
Ali hajde, pokradu. Meni je fascinantno da železnička preduzeća, odnosno Infrastruktura u ovom slučaju, nema rezervnih delova da barem deo odmah sanira. Zbog čega, kao preduzeće koje se *bavi infrastrukturom, održavanjem iste*, nema nikakve zamenske delove, nešto uskladišteno. To je ipak nešto što na svakoj pruzi koriste...

Sad za sve ostalo bi se celokupni sistem morao srediti da bi se ovde nešto promenilo, a za to nema volje ni sa političke strane, a ni sa strane građana, jer svako u ovoj kolotečini ima nešto što mu, zapravo, odgovara.
 
Јеидно што има смисла то је превенција, а то се ради тако што читав систем од полиције до судства ради ефикасно:
Разоткрива, процесира и кажњава. При чему, цео ланац:
1. Оне који јатакују
2. Оне који непосредно краду
3. Оне који складиште и превозе
4. Оне који откупљују.

Јавно дело, по телевизији приказивање свега, највише казне...

А шта друго? Бесни керови везано за сваку бандеру?
Kad kriminalom prestanu da se bave predsednici, ministri, direktori, sudije, policajci, vozaci i magacioneri, tad ce i sitni lopovi.
 
Upravo si ušao u zamku racionalizacije, po klasičnom principu "a što bi oni bili ok, kad vlast ne valja".
Naravno da vlast mora snositi svaku odgovornost, međutim, nema opravdanja za ovo, jednostavno nema.
Drastične kazne su neophodne.
 
Ne pricam o tome vec o razmisljanju ljudi - dok god vide da se javno krade bez posledica mogu samo ili da se ugledaju ili iz inata rade isto. Drasticne kazne bez drasticnog procenta kaznjenih ne znace nista a za drastican procenat kaznjenih je potrebna policija, pravosudje i politika neumesani u kriminal, sto ne postoji.
 
Poslednja izmena:
Ali hajde, pokradu. Meni je fascinantno da železnička preduzeća, odnosno Infrastruktura u ovom slučaju, nema rezervnih delova da barem deo odmah sanira. Zbog čega, kao preduzeće koje se *bavi infrastrukturom, održavanjem iste*, nema nikakve zamenske delove, nešto uskladišteno. To je ipak nešto što na svakoj pruzi koriste...

Sad za sve ostalo bi se celokupni sistem morao srediti da bi se ovde nešto promenilo, a za to nema volje ni sa političke strane, a ni sa strane građana, jer svako u ovoj kolotečini ima nešto što mu, zapravo, odgovara.
Konkretno za ove krađe,bilo je na lageru određene količine materijala za čvrste tačke koje su na samom početku otuđenja odmah menjane tj. ugrađivane.
Međutim nema logike a ni ekonomske isplativosti da se tolika količina tog materijala drži na lageru jer se nikada do sad nisu dešavale krađe tog tipa.
Te količine potrošene,za nove potreban tender a bogami i novac i eto višemesečne agonije sa laganim vožnjama.
Jer do sada se niko nije usudio da krade delove kontaktne mreže koji su pod naponom od 25KV. Ali lopovi su pronašli način i sada masovno vrše otuđenje istih na gotovo svim pružnim pravcima koji su elektrificirani.
I ovo mogu da rade samo ljudi koji su dobro upućeni u problematiku kao što je KM a nikako neki sakupljači sekundarnih sirovina (svi znamo ko su) kao što ih neki pokušavaju okriviti.
 
A da li postoji neki razlog zašto se ranije koristio skuplji materijal, kad može i sa jeftinijim?
Generalno čvrste tačke nemaju ama baš nikakve veze sa prenosom električne energije već za uzdužno učvršćivanje kontaktne mreže. Tj. u slučaju da dođe do kidanja mreže čvrste tačke su tu da "lokalizuju" nastalu štetu na samo tom jednom zateznom polju.
Faktički na mestima gde su otuđene čvrste tačke,kontaktna mreža i dalje zadržava sve performanse za vožnju redovnom brzinom. Ali iz preventivnih razloga je brzina spuštena na 30km/h a na nekim mestima i na 20,da bi se umanjila eventualna šteta u slučaju dođe do kidanja KM.
 
Јеидно што има смисла то је превенција, а то се ради тако што читав систем од полиције до судства ради ефикасно:
Разоткрива, процесира и кажњава. При чему, цео ланац:
1. Оне који јатакују
2. Оне који непосредно краду
3. Оне који складиште и превозе
4. Оне који откупљују.

Јавно дело, по телевизији приказивање свега, највише казне...

А шта друго? Бесни керови везано за сваку бандеру?
Samo rešiti problem otkupa. Kada ne bi bilo kupaca nebi bilo ni krađe.
Sekundarci su ozbiljna mafija.
 
Mene zanima, cisto teorijski, da li bi RVR, Stadleri ili 711ice mogli da vuku sa sobom i broj obicnih putnickih vagona? Deluje podesnije da npr FLIRT povuce vagone umesto da ide sa jos jednim u sinhronu, a ovaj drugi moze da ode tamo gde je potreban. Znam da bi imao manje performanse, ali da li bi moglo ako bi bila potreba?
 
Drugačije je kvačilo, mislim i kočnice, a nije ni pametno da se radi.

inače, postade voz fensi sredstvo prevoza, Seka u FLIRT-u:
 
Poslednja izmena:
Сека иначе живи у Пазови, значи цимала се до Прокопа да би села на Сокола. Пример како железница не треба да функционише. Направили су вашар од воза БГ-НС.
 
Добро, требало је да нахвата врапца у Пазови, ал није Сека мала маца, па мерка сокола.
 
Stanica u Zemunu sa strane Cvijiceve je blago receno katastrofa. Podzemni prolaz otvoren sa te strane ka Politehnici, sinoc sam hteo da prodjem, dole mrak, vise kablovi, skroz isarano i puno djubreta. Kao slag na tortu sa druge strane je zatvoren izlaz, tako da sam morao i da se vracam kroz sve to.
 
Ako su podaci na sajtu "Srbija voza" tačni, jedan "Soko" se vratio u saobraćaj, a drugi još planduje. Na tri turnusa ide "Flirt", a do prekjuče je išao na 6.
Inače, Vojvođanski simfoničari su iznenadili putnike danas:
 
Jeste, danas sam išao njim. Razlikuje se po tome što su prva kola okrenuta ka BGu, dok su kod drugog na NSu. Zanimljivo je što je pre kretanja spustio pantograf, pa je onda potrajalo dok se uključio, tako da je kasnio tri minuta u startu.
Da li neko zna zašto su to radili?
Ili je to po principu "ako ne radi, jesi probao da ga isključiš i uključiš?" :LOL:
 
Vrh