mvbg1
Advanced
- Učlanjen(a)
- 14.10.2011.
- Poruke
- 3.676
- Pohvaljen
- 10.729
Naravno. Uvek sve može da se ugradi,nadogradi. Ali samo ako se plati.postoji li mogućnost da se ta funkcija naknadno ugradi?
Naravno. Uvek sve može da se ugradi,nadogradi. Ali samo ako se plati.postoji li mogućnost da se ta funkcija naknadno ugradi?
А где ће требати? Ја уопште нисам за коришћење KISS гарнитура за превоз у време било каквих масовних догађаја. За то нека се користи РВР и FLIRT. Такође, не видим потребу за дуплирањем гарнитура од Новог Сада до Београда (у будућности до Суботице). На малој раздаљини (75 км од Београда до Новог Сада) битна је фреквенција тако да се капацитет повећава већим бројем возова (полазака), а не већим капацитетом једног воза (поласка).и после те мороне неко брани. па ето, нису узели за сходно да узму возове са могућношћу синхроне вожње, а требаће
Била је вест да су ухапшени и запослени Инфраструктуре: https://www.021.rs/story/Info/Srbij...-na-prugama-uhapseni-i-radnici-Zeleznica.htmlNije mi jasno kako nikog ne udari struja dok kradu delove kontaktne mreže. U ovom momentu je na ogromnom broju kilometara pruge pokradena kontaktna mreža, nije to baš mali posao. Moguće da je organizovano u dogovoru sa nekim ko radi na železnici. Prije par godina su tako pokrali KM između Zagreba i Rijeke na preko 60 kilometara pruge i to po nepristupačnim terenima, ne znam dali su našli počinioce, ali definitivno je sumnjivo, takve krađe mora izvesti neko ko zna šta radi.
Ovo za šidske vozove sam davno pisao i stvarno je nejasno zbog čega ne puste do Stare Pazove kada nikakvog doticaja ne bi imali sa brzom prugom. Čak je i moguće da donekle podilaze autobuskim prevoznicima, pošto su im uzeli putnike bg-ns, pa da bar voze od Šida i Mitrovice. Sa ovom brzom prugom između Šida i Beograda, a pogotovo Mitrovice i Beograda se jako brzo stiže i definitivno da ide voz do Beograda ljudi bi prešli na voz koji je u prednosti i po brzini i cijeni, s tim da bi se sa presjedanjem u Staroj Pazovi najbrže i najjeftinije od Šida i Mitrovice stizalo i do Novog Sada i tu bi autobuski prevoz izgubio putnike, to mi je jedino racionalno objašnjenje pošto drugog nema.
E, ali tu ti nije ista ekonomika; železnice gledaju da imaju što duže vozove.А где ће требати? Ја уопште нисам за коришћење KISS гарнитура за превоз у време било каквих масовних догађаја. За то нека се користи РВР и FLIRT. Такође, не видим потребу за дуплирањем гарнитура од Новог Сада до Београда (у будућности до Суботице). На малој раздаљини (75 км од Београда до Новог Сада) битна је фреквенција тако да се капацитет повећава већим бројем возова (полазака), а не већим капацитетом једног воза (поласка).
А где ће требати? Ја уопште нисам за коришћење KISS гарнитура за превоз у време било каквих масовних догађаја. За то нека се користи РВР и FLIRT. Такође, не видим потребу за дуплирањем гарнитура од Новог Сада до Београда (у будућности до Суботице). На малој раздаљини (75 км од Београда до Новог Сада) битна је фреквенција тако да се капацитет повећава већим бројем возова (полазака), а не већим капацитетом једног воза (поласка).
Kolosek je završen,spreman za saobraćaj a ne koristi se. Čak je i KISS imao probe do Golubinaca iz Inđije i nazad.
Upravo. Voz je i prazna lokomotiva i kompozicija sa 20 vagona. Isto je zauzeće.а шта када се достигне максимални капацитет пруге? онда мораш да шаљеш возове већег капацитет, тј. у синхрону. а не, не можеш да шаљеш у синхрону, јер нису купљени са том могућношћу
и шта рећи главама у Гумењари? имају колосек који је већ испробан, и уместо да продуже воз до Инђије, они ништа
A inače, dva KISS-a koštaju 52 miliona € (52.000.000 €) ili skoro kao 10 FLIRT-ova.
a stadler kao četiri vagona, plus klase, da gorbačove ne računamo jer su sad samo na bg vozu?
KISS nema mogućnost za vožnju u sinhronu.Врло скроман капацитет морам да признам.
Осам испратио ко нема синхрон? ЦМОК или ОЧИЈУК?
Stvarno ne vidim poentu u uparivanju dva od tri koliko imamo.Па да, флиртови иду упарени, заборавио сам...
Колико је било скупље или се чекало дуже за синхрон? Нешто ми говори да није сложено да се опција дода и ван фабрике?
Što ne bi mogli da diskutujemo? Svakako imamo dva sistema, Beograd-Novi Sad koji sjajno funkcioniše i ostatak mreže. Mislim da će vrlo brzo biti potreban sinhron KISSa kako ne bi pola ljudi ostalo bez vožnje.Stvarno ne vidim poentu u uparivanju dva od tri koliko imamo.
...Barac kasni u satima, za Niš ne ide brzi, a za Šid, Leskovac, Pirot... i mi ovde diskutujemo o KISS-u u sinhronu. Dajte ljudi malo realnosti.
Kad prođe promo period KISS-om će se voziti kud i kamo manje ljudi pa otud i neće biti potrebe za duplim garniturama.Što ne bi mogli da diskutujemo? Svakako imamo dva sistema, Beograd-Novi Sad koji sjajno funkcioniše i ostatak mreže. Mislim da će vrlo brzo biti potreban sinhron KISSa kako ne bi pola ljudi ostalo bez vožnje.
Što se FLIRTa tiče, on može maksimalno da saobraća kao sinhron sa 3 garniture. Ima video na YT
Sećate li se kada su uvedeni DMV Metrovagonmaš serije 711 to se isto dešavalo? Kada su uvedeni, vozovi su bili tačni, držali su se reda vožnje, karta je bila jeftinija od autobuskih linija. Putnički prevoz je oživeo. Sledila su kamenovanja.
Čes tona Kruševačkoj pruzi koja je do dolaska DMV bila neaktivna a cene autobusa bile 200% više (karikiram) nego voza.Sećate li se kada su uvedeni DMV Metrovagonmaš serije 711 to se isto dešavalo? Kada su uvedeni, vozovi su bili tačni, držali su se reda vožnje, karta je bila jeftinija od autobuskih linija. Putnički prevoz je oživeo. Sledila su kamenovanja.
Izvini, ali funkcioniše sa manje od 20% kapaciteta a sve deluje kao da ne žele da šire operacije kako ne bi sve stalo.Što ne bi mogli da diskutujemo? Svakako imamo dva sistema, Beograd-Novi Sad koji sjajno funkcioniše i ostatak mreže. Mislim da će vrlo brzo biti potreban sinhron KISSa kako ne bi pola ljudi ostalo bez vožnje.
Što se FLIRTa tiče, on može maksimalno da saobraća kao sinhron sa 3 garniture. Ima video na YT