Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Radovi na novoj deonici Gilje-Paracin. Foto by RailgrafiJa. :kk: :kk: :kafa:
10411739_484576931675150_6961406235602359174_n.jpg

10428996_10202011085187535_433313647_n.jpg
 
Vidi ima i kod nas nove sine pragovi samo da je ovakvih slika sto vise
 
Dzaba betonski pragovi ako se nove shine postave krivuljavo kad ih pogledaš u perspektivi,nemačke i japanske izgledaju pravo ko zilet,ovde sve nešto aljkavo,a valjda i kolko para tolko muzike,nadam se da ce nas rusi nece izdati
 
Momak to nije zavrseno nije prosla podbijalica vec su samo poslozena polja ,strpljen spasen
 
Hocu lepe pruge ODMA!!
Salim se naravno,znam da nije prošla podbijalica i sve lepo ušuškala na svoje mesto,al i kad prodje ne bude baš u podpunosti perfektno znam zašto sam rekao.Gledao sam neke ka Novom Sadu,relativno skoro radjene sa betonskim pragovima pa opet nije to to.A i osecaj je nekako tvrdji,pogotovo kod skretnica i ulazka u stanice,nije do vagona,bio je medjunarodni,npr kod komshija Hrvata se to mnogo technije sročilo.
 
Ali i kod njih sam čuo da ima kvaka,obnovili celu infrastrukturu i zaduzili se boga oca a sad zbog EU standarda moraju opet ispočetka zbog prelazka na nagibne.
Ako cemo i mi u tu EU čeka nas isti propis pa cemo i mi malo da se gadjamo milijardama.

Nije mi jasno kako ljudi malo ne uče na tudjim iskustvima,al valjda to tako nekome odgovara
 
Kombi sa hlebom naleteo na motorni voz, lekari se bore za život vozača

476876kanjiza-pruzni-pre.jpg


http://www.blic.rs/Vesti/Vojvodina/...na-motorni-voz-lekari-se-bore-za-zivot-vozaca

jedan od komentara:

Vojislav-Matkovic
Nedelja, 01. 06. 2014. 17:34h
neregistrovan korisnik
Svaki dan se krecem tim putem i prelazim taj pruzni prelaz. Vecina vozaca prelaze brzinom cak i preko 70-80 km na cas. Prelaz je prilicno nepregledan jer pruga sece put pod uglom od nekih 30 stepeni. Nadlezni mi nisu jasni, kako se prelaz ne resi nekim branicima ili nekim najobicnijim semaforom jer na tom prlazu bar jednom godisnje neko izgubi zivot!

:?
 
ZvezdaracMare":1l9p8kan je napisao(la):
Ali i kod njih sam čuo da ima kvaka,obnovili celu infrastrukturu i zaduzili se boga oca a sad zbog EU standarda moraju opet ispočetka zbog prelazka na nagibne.
Ako cemo i mi u tu EU čeka nas isti propis pa cemo i mi malo da se gadjamo milijardama.

Nije mi jasno kako ljudi malo ne uče na tudjim iskustvima,al valjda to tako nekome odgovara
Ау какве глупости :o
 
četvrtak 5.06.2014. | 13:26
Svakih 15 dana stiže novi švajcarac
Izvor: Tanjug
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... _id=857261

Beograd -- Prvi voz švajcarske kompanije Štadler biće isporučen "Železnicama Srbije" krajem septembra, kako je i predviđeno ugovorom, saopštile su danas srpske železnice.
709510751539055c37820201.jpg


Iz kompanije ističu da se proizvodnja novih elektromotornih vozova u švajcarskoj kompaniji za srpske železnice odvija prema planiranoj dinamici.

Izrada prvog voza uveliko je u toku, a usaglašavanje tehničke dokumentacije je u završnoj fazi i u toku je tehnički prijem opreme, koja se ugrađuje u nove garniture.

Do sada su stručne službe "Železnica Srbije" obavile prijem auto stop uređaja, radio dispečerskog i klima uređaja, kvačila nemačke proizvodnje, konvertora, glavnog prekidača, pantografa, brzinomera švajcarske proizvodnje i vučnog motora austrijske proizvodnje, kao i sanduka voza, koji je obojen bojama srpske zastave: plavo, crveno i belo, precizira se u saopštneju.

Srpskim železnicama će, zaključno sa 21. avgustom 2015. godine, biti isporučeno svih 21 vozova, i to na svakih petnaest dana po jedan. Vozovi će biti sukcesivno uključivani u saobraćaj i zameniće stare vozove za prevoz putnika na elektrificiranim regionalnim prugama Srbije.

Uporedo sa prezentacijom garniture i usklađivanjem tehničke dokumentacije, radi se na definisanju obima ispitivanja prvog voza.

Po preuzimanju prvog voza, sledi procedura dobijanja dozvole za njegovo uključivanje u saobraćaj, koje se može očekivati do kraja godine, a početkom decembra očekuje se i isporuka drugog švajcarskog voza, kažu u "Železnicama Srbije".

Kapacitet jednog voza je 465 putnika, ima 12 sedišta prvog razreda, 224 fiksnih i 11 pomoćnih sedišta, kao i 230 mesta za stajanje. Novi švajcarski vozovi su, inače, četvorodelne garniture sa brzinom od 160 kilometara na sat. Ugovor o kupovini 21 novog elektromotornog putničkog voza, vredan 99 miliona evra potpisan je 4. marta 2013. godine, a nabavku je kreditirala Evropska banka za obnovu i razvoj.

Bio je to jedan od prvih ugovora koje je potpisalo novo poslovodstvo "Železnica Srbije", sa generalnim direktorom Dragoljubom Simonovićem na čelu, dva meseca nakon imenovanja. Međunarodni kredit za realizaciju ovog posla u vreme prethodnog poslovodstva kompanije nije bio realizovan pune tri godine, zbog čega je pretrpljena šteta od više miliona evra, navodi se u saopštenju "Železnica Srbije".
 
Koji su ovi iz b92 stave sliku ukrainskog voza ,jeli toliko tesko povezati naslov teksta ,sliku i tekst da ima smisla
 
Naj gore što im je to česta praksa,da ne pričamo o blicu i ostalima,kapiram da su na guglu ukucali voz i prvu ponudjenu sliku stavili za članak
 
Primetićeš da se sve više sajtova oslanja na sxc.hu (tj. sada se taj servis zove freeimages.com, i samo ime ti sve govori - fotke su potpuno besplatne i ne postoje nikakva uslovljavanja u pogledu autorskog prava).

Dakle, ne možeš da odeš na Google, ukucaš "Stradler Flirt", odeš na "images", skineš fotku koju želiš i okačiš je na svoj sajt. Mislim, možeš da probaš, ali onda rizikuješ da te autor/vlasnik fotke tuži i da će ti sud neminovno naložiti da mu isplatiš ne baš malu količinu novca kao naknadu.

Za informativne portale je najbolje da prave arhive legalnih fotografija, gde je to moguće (jer npr. ne dozvoljavaju sve agencije ili foto servisi da se njihove fotke arhiviraju, negde možeš da ih upotrebiš samo jednom, negde samo 30 dana od objavljivanja, ali npr. fotke domaćih agencija zasad mogu da se čuvaju u arhivama medija, ali ima naznaka da će se i tu možda menajti neka pravila).
 
A sto su nesposobni da imaju svoju foto arhivu i pokrivalice vec kad psiu o gsp stave autobus iz sareva itd
 
Većina portala ima svoje foto arhive, ali ne možeš baš sve da nađeš u njima. Konkretno kada je B92.net u pitanju često ćeš ispod fotke videti potpis "Tanjug, arhiva", "Beta, arhiva" ili "FoNet, arhiva", jer su to, kao što već rekoh, fotke domaćih agencija koje zasad uglavnom mogu da se koriste bez vremenskih i drugih ograničenja (dovoljno je samo da ih potpišete kao autore). Ali postoje naznake da bi i to moglo da se promeni, jer domaće agencije polako shvataju da time što nemaju ograničenja, potencijalno gube ne tako malu količinu novca (tj. razmišljaju da, po ugledu na neke strane agencije i servise, uvedu praksu "koliko para, toliko muzike").

Tako da ako Tanjug ili Beta ne objave normalnu, neutralnu sliku GSP-ovog autobusa, a najčešće nemaju, jer agencijski foto reporteri slikaju gradske autobuse samo kada se slupaju, zapale ili sl. onda osobe koje održavaju sajtove (veb-novinari ili danas popularnije "content managers") moraju da se snalaze. Nešto na sajtovima štampanih medija jer oni mogu da se oslanjaju na sopstvenu foto arhivu ("Politika", "Novosti", "Blic" itd. imaju svoje foto reportere koji pokrivaju gradske priče i događaje, tako da ćeš na sajtovima tih medija mnogo češće videti sliku GSP autobusa, Zelenjaka, Kneza i sl.). Elektronski mediji (televizije i radio stanice), s druge strane, nemaju svoje foto reportere. Postoji mogućnost da se fotke grebuju sa video priloga i to se i radi (na B92 ponekad, na Studiju B uvek), ali to ne ispadne uvek toliko dobro, jer je najčešće kvalitet slike očajan.

Naravno, sve te stvari bi mogle da se reše uz dosta bolju organizaciju i malo više novca - ali i novac i organizccija je nešto što domaćim medijima hronično nedostaje.
 
direktor":1zk19jr4 je napisao(la):
Koji su ovi iz b92 stave sliku ukrainskog voza ,jeli toliko tesko povezati naslov teksta ,sliku i tekst da ima smisla
Чланак Тањуга о новом Штедлер возу за Железнице Србије су пренеле многе медијске куће, агенције, портали, ...
Ретко је ко објавио и слику Штедлер воза, углавном неке илустрације. ТВ Војводине је исто објавила ту Тањугову вест и објавила на свом сајту слику Штедлеровог воза, негде у Швајцарској http://rtv.rs/sr_ci/ekonomija/stadlerov ... 92733.html

Чини ми се да су једини који су објавили чланак, а и сличицу Штедлеровог воза и који је баш за нас тј. за Железнице Србије, је портал "Пословно јутро" http://www.poslovnojutro.com/details&id=63403 . Додуше сличица, која прати чланак, је јако мале резолуције (19 кб), али ипак колико толико се може видети да је возићћћ већ обојен у боје наше заставе.


Ево пронашао сам већу слику на сајту Железнице Србија које су ту вест објавиле, а сви остали пренели. Слика је величине 61 кб. Возићћћ ће баш лепо да изгледа



http://www.zeleznicesrbije.com/system/s ... 55390.html
 
Овако ће изгледати на крају, бели односно доњи део ће префарбати и биће црвено-плаво-црвено
2pSu3zt.jpg

Мада је по мом мишљењу, ово најбоља шема :)
303362_445358675534048_1012336005_n.jpg
 
ок националне боје, али ми је превише банално да буде једноставно тробојка у тако три скоро једнаке поделе
 
Бели део ће бити црвен, дакле не као што је на слици. И могли су тамнију нијансу црвене, али изгледаће лепо свакако ;)
 
Vrh