Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

мвбг, а која је брзина на прузи ПЖ-ЧА-КВ? знам по једној мапи од пре пар година да је стајало 100, али не знам да ли је и даље тако
 
JohnnyLee":2teoi5vd je napisao(la):
мвбг, а која је брзина на прузи ПЖ-ЧА-КВ? знам по једној мапи од пре пар година да је стајало 100, али не знам да ли је и даље тако

I dalje je tako. Jedino ima par mesta sa laganim voznjama i kroz par neposednutih stanica je maksimalna brzina sa 50km/h.
 
Radovi na železničkom Koridoru 10 kod Rume počinju u julu 2014.
Subota, 15. 03. 2014.|16:37 | Izvor: Tanjug

Modernizacija pruge Ruma-Golubinci na Koridoru 10, koja će se finansirati sredstvima iz ruskog kredita za železnicu, počeće krajem juna ili početkom jula, najavio je u subotu (15. marta 2014. godine) u Rumi generalni direktor "Železnica Srbije", Dragoljub Simonović.
http://www.ekapija.com/website/sr/page/ ... -julu-2014 (ceo tekst)
 
Nocas sam imao prilku da pogledam kompletan plan rada izgradnje pruge P.Most - Pancevo glavna. Ono sto je zanimljivo je to da ce stanica Krnjaca imati 4 koloseka a stanica Ovca jos tri pored postojeca cetiri koloseka. Novi most na Tamisu ce se graditi uzvodno od postojeceg. Ima jos zanimljivih podataka ali o njima cu neki drugi put. :kafa:
 
Каква је твоја процена? Мегаломанија или потреба? (Мислим на силне колосеке) Дај још података овај пут. :)
 
Mislim da broj koloseka u Krnjači i Ovči odgovara realnim potrebama. To su ipak projektovali stručnjaci. Neće biti da "forumaši" sve znaju najbolje.
 
"stručnjaci" su projektovali mnogo toga što ne odgovara realnim potrebama grada beograda.

pusti me te priče o stručnjacima.
 
dedinje":2sz771mq je napisao(la):
Mislim da broj koloseka u Krnjači i Ovči odgovara realnim potrebama. To su ipak projektovali stručnjaci. Neće biti da "forumaši" sve znaju najbolje.
Jer su to oni strucnjaci:
- Sto su izostavili direktan ulazak vozova sa Starog zeleznickog na drugi kolosek na Novom Beogradu?
- Sto su u projektu Zeleznicke stanice Bolec napravili prekratke koloseke, 100 metara krace od UIC standarda za nove pruge?
- Sto su u okviru projekta Vincanskog mosta odradili tako da dodje do zagusenja izmedju Belog potoka i rasputnice K1?

Sve genijalac do genijalca.

Uzgred, prvi deo mog gostovanja na TV Vujic Valjevo.
[YouTube] aODOtIcmMk4 [/YouTube]
http://www.youtube.com/watch?v=aODOtIcm ... e=youtu.be
 
kartu gledaj seljaka pitaj :)))))


očekujemo drugi deo prvi je bio zanimljiv.


mislim samo da voditelj nije baš dorastao poslu.
 
Za obnovu 15 km pruge - 960 dana

Beograd -- Deonica železničke pruge Beograd – Pančevo, čija je rekonstrukcija počela danas, duga je 15 kilometara i njena obnova trajaće 960 dana.

201560354353318313d69a7347900459_640x403.jpg

Vrednost posla je 91 miliona dolara, od čega će 78 miliona dolara biti plaćeno iz ruskog kredita, a oko 13 miliona dolara, odnosno 15 odsto, obezbedila je Srbija.

Vozovi će posle rekonstrukcije na toj deonici saobraćati brzinom od 120 kilometara na sat.

Projekat obuhvata rekonsturkciju postojećeg koloseka i izgradnju i elektrifikaciju novog, odnosno drugog koloseka, ali i uređenje železničke infrastrukture u stanicama i na pruzi izmedju Pančevačkog mosta i stanice Pančevo Glavna, a to su Krnjača, Ovča, Pančevački most, Krnjača most i Sebeš.

Predviđeno je da radovi traju 960 dana pa će već za red vožnje 2015-2016. saobraćaj biti projektovan dvokolosečnom prugom između Beograda i Pančeva.

Ta pruga je deo beogradskog železničkog čvora a njegovom realizacijom stvoriće se uslovi za brži železnički prevoz.

Sporazum o ruskom kreditu potpisan je januara 2013. godine u Moskvi i njime će biti finansirano 85 odsto vrednosti radova. Dobijen je sa rokom otplate na 10 godina, grejs periodom od četiri godine i godišnjom kamatom od 4,1 odsto.

618657302533183207d205589574008_640x442.jpg

Projekat za šest deonica na Koridoru 10 obuhvata pruge: Golubinci - Ruma (17,9 km), Sopot-Kosmajski Kovačevac (18,4 km) i Mala Krsna-Velika Plana (29 km), kao i južno od Niša: Vinarce-DJordjevo (15 km), Vranjska Banja-Ristovac (17,7 km) i Bujanovac - Bukarevac (13,8 km).

Na železničkom Koriodoru 10 brzine vozova biće povećane na 160 kilometara na čas.

U radovima će učestvovati veliki broj domaćih preduzeća i gradjevinska industrija Srbije, a na železničkom Koriodoru 10 brzine vozova biće povećane na 160 kilometara na čas.
IZVOR: B92
 
Nekada davno posle demokratskih promena cena novog kilometra pruge je bila 1-1.5 milona dolara... A danas rekonstrukcija 6 miliona... Meni je to ogromna razlika...
 
Ljudi nije 15 kilometara vec 30 kilometara. Plus rekonstrukcija dve stanice koje ce dobiti sasvim novi izgled. (Krnjaca i Ovca). Kad jos dodamo izgradnju novog mosta preko Tamisa i potpunu rekonstrukciju postojeceg ipak je to cifra u nekim normalnim okvirima.
 
Kilometar pruge cega. Da li je pruga elektrifikovana? Da li trebas da sagradis novu trafo stanicu (sub station)? Daa li treba da sagradis nova stajalista ili novu stanicu?
Uzmi u uvid da ce se pretezno raditi po noci posto ce vozovi i dalje prolaziti tuda (da bi mogao da radis elektricna mreza mora da se prekine), to jest barem bi tako trebalo da bude.
 
danas na novoj tv bio prilog nigde nikog na kradilistu do panceva a ta pruga do segedina cemu to kad ima do budimpeste ? bolje da se gradi po srbiji negde gde vec treba
 
Vrh