Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

JohnnyLee":zui7mrpt je napisao(la):
Mair":zui7mrpt je napisao(la):
едит: и ако узмемо те апарате, мислим да неће бити високе цене (можда као у продавници) да би привуки људе да их користе
Док их наши "лепо васпитани" не поразбијају!
 
Гага":38oytlar je napisao(la):
Обоји га у бојама наше заставе, а како треба да буде.
Јако лоше изгледа. Али зато имам овај предлог:

2131aoo.jpg
 
stf":luzhu719 je napisao(la):
Гага":luzhu719 je napisao(la):
Обоји га у бојама наше заставе, а како треба да буде.
Јако лоше изгледа. Али зато имам овај предлог:

2131aoo.jpg
Ово не изгледа лоше. Што мислиш да изгледа лоше у бојама наше заставе ?
 
Гага":6rrr7165 je napisao(la):
Што мислиш да изгледа лоше у бојама наше заставе ?
Па пробао сам ... :)
 
NE znam za vas, ali ja ove vozove ne mogu da zamislim na našim prugama :))
 
mvbg1":onqyvy5k je napisao(la):
Putnici u Austriji gurali voz

Putnici voza na liniji Kufštajn u Austriji ka Minhenu u Nemačkoj, umesto da uživaju u kupeu, morali su da guraju voz.

Voz privatnog prevoznika „Meridijan“, koji je od prošle godine liniju Kufštajn-Minhen, preuzeo od nemačke „Dojče ban“, početkom prošle nedelje naprasno je, kako prenosi bečki dnevnik „Kronen cajtung“, zastao na nemačko-austrijskoj granici zbog problema sa elektronikom.

Uz to, sve se dogodilo na deonici gde nema ni struje, što je uobičajeno u pograničnom prostoru, jer nacionalne mreže imaju različite osnovne napone.

U normalnim situacijama to nije problem, jer vozovi imaju dovoljno zaleta da savladaju taj deo, ali u ovom slučaju voz je stao.

Umesto da čeka na pomoć, mašinovođa je zatražio od putnika da pomognu i guraju voz.

Ta akcija je bila uspešna jer je voz, uz snagu putnika, dospeo do deonice na kojoj ponovo ima napajanja struje.

Zbog ovog poziva mašinovođa će morati da odgovara pred zakonom, jer mu se na teret stavlja ugrožavanje putnika i uticaja na šinski saobraćaj.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=xtFF_PRu7po[/youtube]
Сетио сам се када сам видео слику :lol:
 
Da ne unosimo zabunu i odmah svalimo krivicu na sam voz.Zaustavljanje same kompozicije na tzv. "neutralnom vodu" je iskljucivo krivica masinovodje a ne elektronike kako su preneli nasi mediji.
 




Ово делује као нешто ново, или утисак вара? Код П.моста, Крњача.
 
DB SCHENKER ROMANIA. Prevoz zita iz Rumunije za Italiju. Zadnjih meseci povecan tranzit vozova ovog operatera na pravcu Sid -Vrsac.
 
Ево још једне важне вести, која је, у мору (води) Потемкинових села, прошла неопажено:

Мрежа под напоном у Краљеву, упозориле Железнице

БЕОГРАД, 12. марта (Танјуг) - Железнице Србије данас су упозориле да ће, у оквиру завршетка радова на електрификацији пруге Краљево-Чачак-Пожега, сутра електровучна подстаница "Краљево" бити прикљуцена на мрежу опасног по живот напона од 110 киловолти (КВ) која ће служити за напајање контактне мреже.

Обавештавају се грађани да ће се контактна мрежа налазити под напоном од 25 кВ, 50 херца (Хз) који је опасан по живот, саопштиле су Железнице.

Упозорено је да је забрањено додиривање металне конструкције, жица контактне мреже и електровучних возила и вагона, њихово поливање течношћу, као и шина колосека. Забрањено је и кретање дуж пруге унутар или ван колосека, као и ходање по шинама, навеле су Железнице Србије.

Извор: ТАНЈУГ

Сада је омогућен "задњи воз за Чачак" из Београда (али и предњи, и средњи...).
Још да спојимо струју од Краљева, преко Крагујевца до Лапова и урадили смо велику ствар (уз дупли колосек од Ресника до Велике Плане, путнички саобраћај на пругама у Србији би се увећао можда и двоструко, на рачун аутобуског).
 
Ako je ovo vest od danas onda su ovi novinari ziveli barem 4 godine u Tanzaniji a ne u Srbiji. Elektrificiranje pruge Cacak-Kraljevo je zavrsena pre cetri godine. I kontaktna mreza je bila pod naponom svih ovih godina. Ovaj krak elektrovucne deonice se napajao sa EVP-a Kosjeric. Danas pustaju u rad EVP Kraljevo,tj. cela deonica od Pozege do Kraljeva ce biti nezavisno napajana sa ove elektro vucne podstanice.

Ulazak prve elektro lokomotive u st. Kraljevo.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=oW7xX0zA620[/youtube]
 
Нисам знао да је то готово. Значи, дизелаш из Русије нам не вози само између Панчева и Београда по електрификованој траси.
 
Пантограф":34uzguru je napisao(la):
Нисам знао да је то готово. Значи, дизелаш из Русије нам не вози само између Панчева и Београда по електрификованој траси.

Vozio je dugo od Kraljeva do Pozege ali sam cuo da je povucen sa ove deonice i da sada umesto njega lokalne putnicke vozove vuce lok.serije 444 tj ova sa snimka. Ta garnitura 711 je prebacena da vozi na pravcu ka Stalacu i dalje do Jagodine. (opet ispod kontaktne mreze)
Problem sa kontaktnom mrezom na deonici Kraljevo-Pozega se ogledao u tome da je cesto dolazilo od "iskakanja" EVP-a iz rada zbog naglog pada napona. Dugacka je deonica i ako se pojavi vise vozova sa el.lok. dolazi do pada napona ispod 16 KV i reagovanja podnaponske zastite samog EVP-a.
Pustanjem u rad elektro vucne podstanice Kraljevo resavaju se i ovi problemi tako da ce se elektro vuca moci koristiti u svom punom kapacitetu.

:kafa:
 
Vrh