Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Danas su objavili da je barska pruga opet u funkciji, ali nigde ne pominju da su popravili štetu na Zlatiboru već se samo pominje šteta od snega između Požege i Kosjerića.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=907960#p907960:3k2zqupu je napisao(la):
stex_pb » Uto Dec 14, 2021 10:30 am[/url]":3k2zqupu]Danas su objavili da je barska pruga opet u funkciji, ali nigde ne pominju da su popravili štetu na Zlatiboru već se samo pominje šteta od snega između Požege i Kosjerića.
Ta šteta je sanirana pre 2 dana
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=907984#p907984:2hvilxiq je napisao(la):
Pendolino » Уто Дец 14, 2021 12:05 pm[/url]":2hvilxiq]Samo da primetim da na https://www.srbvoz.rs/red-voznje/ još uvek nije objavljen red vožnje za 2021/22. ali radi ako se traže polasci za određenu relaciju.
:kafa:

Zato što veliki broj vozova ni ne ide po redu vožnje 2021/22, već po privremenom redu vožnje, a to uključuje BG voz, vozove Beograd - Vršac, Beeograd - Šid, Beograd - Zvornik, Niš - Zaječar.
 
Zato što veliki broj vozova ni ne ide po redu vožnje 2021/22, već po privremenom redu vožnje, a to uključuje BG voz, vozove Beograd - Vršac, Beeograd - Šid, Beograd - Zvornik, Niš - Zaječar,... Beograd-Novi Sad, Beograd-Požarevac, Niš-Preševo, Niš-Dimitrovgrad,...

Da li neka pruga uopšte rad normalno?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=907979#p907979:tpnf2yre je napisao(la):
Boki123 » Uto Dec 14, 2021 12:40 pm[/url]":tpnf2yre]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=907960#p907960:tpnf2yre je napisao(la):
stex_pb » Uto Dec 14, 2021 10:30 am[/url]":tpnf2yre]Danas su objavili da je barska pruga opet u funkciji, ali nigde ne pominju da su popravili štetu na Zlatiboru već se samo pominje šteta od snega između Požege i Kosjerića.
Ta šteta je sanirana pre 2 dana
Ili tu vest nisam video ili nije ni objavljena.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=908006#p908006:2c373ps2 je napisao(la):
Pendolino » Уто Дец 14, 2021 12:51 pm[/url]":2c373ps2]Zato što veliki broj vozova ni ne ide po redu vožnje 2021/22, već po privremenom redu vožnje, a to uključuje BG voz, vozove Beograd - Vršac, Beeograd - Šid, Beograd - Zvornik, Niš - Zaječar,... Beograd-Novi Sad, Beograd-Požarevac, Niš-Preševo, Niš-Dimitrovgrad,...

Da li neka pruga uopšte rad normalno?

Велика већина пруга у Србији не ради нормално већ 20-30 година...
 
Radovi na podvožnjaku u Subotici, Balkanska ulica (Pruga Subotica-Segedin)

photo_2021-12-15_11-53-41.jpg

photo_2021-12-15_11-53-43.jpg

photo_2021-12-15_11-53-45.jpg

photo_2021-12-15_11-53-46 (2).jpg

photo_2021-12-15_11-53-46.jpg

photo_2021-12-15_11-53-54.jpg

photo_2021-12-15_11-53-55 (2).jpg

photo_2021-12-15_11-53-56 (2).jpg

photo_2021-12-15_11-53-56.jpg

photo_2021-12-15_11-53-57.jpg

photo_2021-12-15_11-54-09 (2).jpg

photo_2021-12-15_11-54-09.jpg

photo_2021-12-15_11-54-10 (2).jpg

photo_2021-12-15_11-54-10.jpg

photo_2021-12-15_11-54-11 (2).jpg
 
Nastavak
photo_2021-12-15_11-54-11.jpg

photo_2021-12-15_11-54-43.jpg

photo_2021-12-15_11-54-44.jpg

photo_2021-12-15_11-54-45 (2).jpg

photo_2021-12-15_11-54-46 (2).jpg

photo_2021-12-15_11-54-46.jpg

photo_2021-12-15_11-54-47 (2).jpg

photo_2021-12-15_11-54-47.jpg

photo_2021-12-15_11-54-49.jpg

photo_2021-12-15_11-54-50.jpg

photo_2021-12-15_11-54-51.jpg


Kako stvari stoje, jedan podvožnjak je gotov i na njemu je postavljena pruga, drugi je skoro pa gotov, i maltene treba samo da se naspe zemlja sa strane i da se spoji, pa može i na drugom da se postavi pruga.
 
I za kraj par kadrova sa pružnog prelaza kod Javnih skladišta, ne zamerite na kvalitetu slikao sam iz kola dok sam vozio, i bila je velika gužva pa nisam mogao nigde da se skrajnem i lepo uslikam, ali evidentno je da oni ovi rade dosta brzo i da će verovatno i završiti sve do leta 2022. godine. Nisam bio dugo do Palića i dalje, pa ne znam kako radovi napreduju na tim deonicama, ali ako budem navraćao potrudiću se da uslikam i te deonice.

photo_2021-12-15_11-54-53 (3).jpg

photo_2021-12-15_11-54-54.jpg

photo_2021-12-15_11-54-55 (2).jpg

photo_2021-12-15_11-54-56.jpg

photo_2021-12-15_11-54-53 (2).jpg
 
https://infrazs.rs/2021/12/upozorenje-i ... ada-volti/

Већ 6 месеци најављују завршетак радова .
Шала на страну. Реконструисане су шине, прагови и контактна мрежа. То значи да треба завршити сигнализацију (семафори и полубраници на путним прелазима)

Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
Vijadukt Čortanovci: Greške i neznanje povećali troškove izgradnje dela brze pruge Beograd – Budimpešta

BIRN je došao do dokumenta koji pokazuje da Sabraćajni institut CIP nije dobro ispitao tlo na kome je kasnije došlo do propadanja šipova za vijadukt Čortanovci, iako direktor CIP-a demantuje da je njegov institut kriv za to. BIRN otkriva da je bilo i dodatnih grešaka koje su dovele do povećanja troškova, ali sagovornici uveravaju da će vijadukt na pruzi Stara Pazova- Novi Sad, ipak biti bezbedan.

https://birn.rs/vijadukt-cortanovci...izgradnje-dela-brze-pruge-beograd-budimpesta/
 
Значи готово сваки пропуст који се деси на изградњи/модернизација пруга у Србији је грешка ЦИП-а и овог метузалема Игњатовића...
 
Нисам стручњак за шипове, али сам везан за процес па нешто сам и чуо од келга.
Приликом истраживања тла, врши се узорковање насумично и не на сваком педљу. Дешава се да баш на том местугде се ставља шип постоји нека рупа и дешава се да шип пропадне.
Па ипак, никад се не ради један, рад еих са јако велико резервом, много. Такође се дешава да су потребне додатне мере за стабилисање тла што даје непредвиђшене трошкове на радост извођача, јер то су додатне неуговорене паре које они могу да траже колико их није срамота а такође и д апробију рокове ако им то нешто значи касније.

Тако да ја ту грешку ЦИПа не видим Бар не у више написаној проблематици
 
Добро, то стоји, али ево рецимо Прокоп. Наишли су на тунел и клизиште за који је цео Београд знао осим њих и сад радови стоје јер се чека препројектовање од стране ЦИП-а. Тај метузалем Игњатовић је надживео све власти у ЦИП-у - тамо је већ 30 година, а директор већ 20. Наводно је отишао у пензију али је де-факто још увек директор...
 
Поновићу оно што увек тврдим ЦИП као такав је Србији потребан! ТО је та ризница знања и сила која је потребна да гради Србију. То је школа за будуће пројктанте.

Игњатовић не може да не буде у врху јер сва зна. Предуго је тамо. Можда му године не дозвољавају да буде оперативни менаџер, и сагласан сам да је потребан на том месту неко млађи. Међутим, Игњатовића баш зато што све зна треба оставити као првог саветника.
 
...za to vreme, na prvoj deonici "brze pruge" kroz Srbiju, od Gilja do Paraćina, pored stare LV ispred Paraćina, problema na rasputnici ka Ćupriji, i nedavno uvedene LV od 30km/h (zbog krađe tegova na KM) uvedeno je i ograničenje od 80km/h preko mosta na Moravi.

Da podsetim, deonica je projetovana i plaćena za 160km/h, što građevinski i jeste, a saobraćajno izgleda nije. A stara je 5 godina, možda i manje.

To su Brze Pruge Srbije.
 
Крађа елемената пруге, кривично дело најтежег ранга угрожавање живота великог броја људи, тероризам!
 
Izvor: MGSI/Đorđe Krstić
Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Tomislav Momirović obišao je sa gradonačelnikom Novog Sada Milošem Vučevićem radove na izgradnji podvožnjaka u Kisačkoj ulici, u Novom Sadu, u okviru pruge za velike brzine Beograd – Novi Sad – Subotica i rekao da su "najbolji inženjeri, puno radnika, dve kineske i jedna ruska kompanija, kao i veliki broj domaćih kompanija, uključeni u projekat, jer je naš cilj da 1. marta pustimo saobraćaj na brzoj pruzi od Beograda do Novog Sada", navodi se u saopštenju.

Извор: https://rs.n1info.com/posts/momirov...-pustimo-brzu-prugu-od-beograda-do-novog-sada

Занимљива је динамика радова на надвожњаку. Колико сам видео, и даље буше шипове. За 2,5 месеца су успели да сруше стари надвожњак и крену са бушењем шипова, а сад планирају да за преостала 3,5 (зимска) месеца заврше бушење шипова, ураде наглавне греде, стубове, распонску конструкцију (од врсте распонске конструкције највише зависи динамика), хидроизолацију, положе колосек и тестирају надвожњак и пругу. Прилично амбициозно, али надам се да Кинези знају шта раде.
 
Vrh